וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד "מי לבש את זה יותר טוב?" הכי מצחיק שראיתם

17.2.2017 / 0:05

קים קרדשיאן או סל בצלים? מישל אובמה או אסלה? איוונקה טראמפ או בוריטו? ליידי גאגא או תנור חימום? מיילי סיירוס או מחזיק פחיות? ג'ניפר לורנס או ברני הדינוזאור? היידי קלום או מברשת לשטיפת מכוניות? קארה דלווין או האפיפיור? אתם קובעים! הצביעו והשפיעו

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בווידיאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית, בשמלה הלבנה בעיצוב רוקסנדה אילינצ'יץ' - לפני שהשווו אותה לפאפי-שירט של סיינפלד, יולי 2016.


כולכן ודאי מכירות את הסיטואציה המורכבת הזאת. את לובשת שמלה, עפה על עצמך, בטוחה שאת הולכת לכבוש את העולם או לפחות להיראות במיטבך ולקצור שבחים - ואז את רואה מישהי אחרת לבושה בול כמוך. עכשיו נעצור כאן, ונדמיין סצנה דומה אך שונה: את כוכבת מצליחה עם מיליוני מעריצים שרואים בך מודל לחיקוי. את לובשה שמלה, עפה על עצמך, בטוחה שאת הולכת לכבוש את העולם או לפחות להיראות במיטבך ולקצור שבחים - ולמחרת את מגלה שבמרחבי המרשתת משווים אותך לאסלה. או לבוריטו. או למחזיק פחיות. או למברשת לשטיפת מכוניות. יש גם אופציה של סל בצלים או של האפיפיור, השם ישמור. באתר Bored Panda אספו דוגמאות מרהיבות. מהן ההעדפות שלכם? הצביעו והשפיעו, כי במילא קור כלבים בחוץ ואין משהו יותר טוב לעשות.

עוד באותו נושא:
הילטון VS מידלטון: מי לבשה את זה יותר טוב? האלפיון העליון כמרקחה
ביץ' סטול מיי לוק: ריהאנה וג'וליה רוברטס באותה שמלה של גוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully