וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיביזם אופנתי: דוגמניות, מעצבים וצלמים מכריזים "אנחנו מהגרים"

19.2.2017 / 13:17

שורה ארוכה של בכירים בתעשיית האופנה, כולם מהגרים שהתאזרחו בארה"ב, התאחדו לצילומי סרטון מחאה עוצמתי נגד מדיניות ההגירה של ממשל טראמפ, שצולם עבור מגזין W האמריקאי. צפו והפיצו

אתר רשמי
תעשיית האופנה לא הייתה מה שהיא היום בלי מהגרים

למרות לחץ התצוגות והלו"ז העמוס של שבוע האופנה הניו יורקי, בשילוב מזג האוויר הסוער, שורה ארוכה של אנשי אופנה מרכזיים מצאה זמן לקחת חלק בפרויקט מיוחד וחשוב ביוזמת מגזין W האמריקאי.

דוגמניות, צלמים, מעצבים וסטייליסטים הגיעו לאולפני מילק בשכונת צ'לסי הניו יורקית, כדי להצטלם לווידיאו מתריס ומאחד במקביל; הסרטון, שנקרא "אני מהגר" (I am an immigrant) הוא תגובה מלאת סטייל למדיניות האנטי-הגירה הגלויה של הממשל החדש שמוביל הנשיא טראמפ.

הדוגמנית אדריאנה לימה והמעצב אהלוואלה מצטלמים לפרויקט "אני מהגר" של מגזין w. Biel Parklee, אתר רשמי
הטופמודל אדריאנה לימה והמעצב וואריס אללה-וואליה, מתוך הסרטון/אתר רשמי, Biel Parklee
דיאן פון פירסטנברג: "אני מהגרת ואמריקה הייתה טובה אליי"

העובדה שרבים מאנשי התעשייה הם בעצמם מהגרים שהתאזרחו בארצות-הברית, היא ההסבר לנוכחות המרשימה; דיאן פון פירטנסברג שייסדה כאן בית אופנת-על משגשג וראף סימונס המשמש היום כמעצב קלווין קליין, הם ילידי בלגיה. המעצב הצעיר ג'וזף אלטוזארה העומד בראש מותג הנושא את שמו (והביא לצילומים את הכלבלב בן ה-3 חודשים שלו), הוא בן לאם סינית-אמריקאית ואב צרפתי. צלם האופנה הנודע קרייג מקדין והמנהלת הקריאטיבית והסטייליסטית המוכרת לכולנו מווג גרייס קודינגטון, שניהם כבר ותיקים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, הם במקור בריטים. לזארו הרננדז, מעצב פרואנצה סקולר, הוא קובני. פרבל גורונג הוא נפאלי. ת'אקון פניצ'גול הוא תאילנדי. מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט אדריאנה לימה היא ברזילאית. דוגמנית-העל אניה רוביק היא פולניה. הדוגמנית הלוהטת אימאן חמאם, היא הולנדית ובתם של אב מצרי ואם מרוקאית. צלם העל מריו סורנטי הוא פרואני, וכן הלאה, וכן הלאה. כמו אמריקה עצמה, תעשיית האופנה שלה לא הייתה מה שהיא היום בלי מהגרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הדוגמנית אדריאנה לימה מצטלמת לפרויקט "אני מהגר" של מגזין w. Biel Parklee, אתר רשמי
ברזילאית במקור. דוגמנית-העל אדריאנה לימה/אתר רשמי, Biel Parklee
ג'וזף אלטוזארה מצטלם לפרויקט "אני מהגר" של מגזין w. Biel Parklee, אתר רשמי
חצי סיני חצי צרפתי. מעצב-העל ג'וזף אלטוזארה/אתר רשמי, Biel Parklee

כולם היו שותפים לתחושה שמשהו שונה ולא טוב קורה באמריקה היום, ורצו לעשות משהו. אז הרעיון של מנהל תחום האופנה במגזין W, אדווארד אנינפול, בעצמו יליד גאנה שגדל בבריטניה, הגיע מבחינתם בזמן מצוין. "אנשים כמוני חשבו שאמריקה היא המקום הטוב ביותר להיות יצירתי, להיות חופשי ליצור, ליהנות מהחופש להיות מי שאתה", אמר אנינפול. "אני רק חשבתי 'בואו נעשה משהו שמוכיח שכולנו ממקום אחר, מהגרים בעצמנו או צאצאי מהגרים".

גרייס קודינגטון מצטלמת לפרויקט "אני מהגר" של מגזין w. Biel Parklee, אתר רשמי
בריטית ותיקה באמריקה. גרייס קודינגטון/אתר רשמי, Biel Parklee

התוצאה היא וידאו שחור-לבן רב-עוצמה המציג את המשתתפים מישירים מבט למצלמה ואומרים: "אני x ואני מהגר", כשבכל פעם מישהו אחר משלים את המשפט. פון פירסטנברג סוגרת את הווידיאו עם מסר זכיר: "אני מהגרת ואמריקה הייתה טובה אליי".

דיאן פון פירסטנברג מצטלמת לפרויקט "אני מהגר" של מגזין w. Biel Parklee, אתר רשמי
בלגית במקור. דיאן פון פירסטנברג/אתר רשמי, Biel Parklee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully