וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממרתון סדרות ועד ספא באמבטיה: הדרכים שלך להתפנק ביום האם

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

26.2.2017 / 9:07

אחרי יום מתיש לא תמיד יש לנו כוח לצאת לבלות ולרוב אנחנו מעדיפים רק לנוח. גם בבית, בחיק המשפחה, אפשר לצאת קצת מהשגרה ולנקות את הראש קצת אחרת – כל מה שצריך זה רגע אחד של שקט לעצמך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצאת מהשגרה ולהתפנק דווקא במקום שבו אנחנו מרגישות הכי בנוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור זוגות רבים ערב נינוח בבית הוא תיאור מדויק של רוב ימות השבוע, בין אם הסיבה היא מחסור בבייבי סיטר או פשוט עייפות ורצון לנוח. אבל ערב בבית לא חייב להיות סתמי או משעמם, ישנן אינספור דרכים ליהנות, לצאת מהשגרה ולהתפנק דווקא במקום שבו אנחנו מרגישות הכי בנוח. כל מה שבן הזוג שלך יצטרך לעשות הוא לשמור רגע על התינוק, את היתר את יכולה לעשות בעצמך.

ספא מפנק לאימא: אימהות רבות מוצאות את עצמן עובדות מסביב לשעון מבלי לקחת רגע אחד לעצמן, בין אם זה טיפול בילדים, בבית או בעבודה. שעות הערב הן זמן מצוין להתפנק - למלא אמבטיה חמה עם שמנים ארומטיים, להכין כוס תה חם או למזוג לעצמך כוס יין ולנקות את הראש ממחשבות. גם אם אמבטיה ארוכה נראית לך כמו פינוק מיותר את תתפלאי עד כמה אפשר ליהנות מהזמן הפנוי שמוקדש אך ורק לך ולהנאה שלך. תתפנקי עם ספוגי אמבטיה נעימים שיתנו תחושת עיסוי וינקו ממך את היום שהיה, והרשי לעצמך לבלות כמה זמן שאת רוצה בלי הפרעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספוג רחצה מבית LIFE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוק ומסכת קרטין של חברת NATURAL/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינוק לשיער: ערב רגוע ואמבטיה ארוכה הם התנאים האידיאליים להשקיע בשיער שלך, אם בדרך כלל את מסתפקת בחפיפה מהירה הפעם פנקי את עצמך עם מסיכת קרטין שתיתן לשיער שלך מראה חיוני וזוהר לשבוע הקרוב. את יכולה גם לסדר את השיער, לעשות פן קליל לעצמך או לקלוע אותו לצמה כדי לקום בבוקר עם שיער מסודר ומוכן ליציאה, כך תחסכי לעצמך זמן התארגנות יקר בבוקר ותוכלי להתחיל את היום רגועה יותר ובמצב רוח טוב.

זמן לעצמך: זמן פנוי הוא משאב נדיר ולעיתים אנחנו עסוקות בלמצוא מה לעשות בו ולא נהנות ממנו. תרשי לעצמך לנעול נעלי בית חמימות, להתעטף בחלוק או ללבוש את הפיג'מה הכי מפנקת שלך, להירגע ולהתיישב מול הטלוויזיה עם ארוחה כיפית (רצוי כזו שלא את תכיני). עכשיו כל מה שנותר הוא להשלים פערים בסדרות האהובות עלייך או עם הספר שמזמן תכננת לסיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי בית פרוותיות של LIFE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו של NIVEA/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינוק לגוף: אם את מדלגת בדרך כלל על מריחת קרם גוף ומסתפקת בקרם ידיים או פנים בגלל חוסר בזמן או עיסוקים אחרים שנראים לך חשובים יותר, תפני לעצמך את הזמן להתמרח בקרם גוף עשיר או שמן ריחני שייספג בעור במהלך הלילה, הוא ימריץ את עורך ויגרום לך להרגיש נפלא בבוקר. זה בדיוק הזמן להרשות לעצמך להיכנס מוקדם למיטה ולהשלים שעות שינה יקרות.

פינוק לילדים: אם את רוצה לפנק דווקא את הילדים שלך את יכולה לתת להם את מה שלעיתים אנחנו מוותרות עליו מבלי לשים לב - את תשומת לבך המלאה. בין אם זה זמן איכות פרטי שלך עם הילדים או בילוי זוגי איתם, תוודאי שאין הפרעות, ותרי על הטלפון ותחליטי שזה לא הזמן לנדוד במחשבות לעבר עבודה או לחצים מיותרים. תבלי זמן יקר עם הילדים כשאת מקדישה להם 100% מעצמך. באמבטיה, בשעת סיפור או במשחק כיפי. הם יעריכו את זה ואת תתמלאי בכוחות מחודשים לקראת הימים שיבואו.

משפחה שוכבת על השטיח בסלון. ShutterStock
לכייף בבית בחברת האנשים שאנחנו הכי אוהבים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully