וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהב אותה? אז תתחיל לפרגן: המתנות שישמחו את האישה של חייך

5.3.2017 / 14:09

החלטת לפנק את רעייתך, את אימא שלך, אחותך או כל אחת אחרת שאתה אוהב לכבוד יום האישה? יפה. עכשיו תדע להתאים את האישיות שלה למתנה שאתה רוצה לתת. קיבצנו כמה רעיונות למתנות שכל אישה תשמח לקבל, לך נשאר רק להתאים אותן אליה

מסכת הזנה של juvena.
היא אוהבת להתנסות במוצרים שונים? מסכת הזנה של juvena תתאים לה

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות נהדרת לתת עוד קצת תשומת לב לנשים בחייך. זה נכון שמתנות הן דרך נפלאה להראות הערכה ואהבה, אבל מתנות יכולות לבוא במגוון של צורות וגדלים - אם החלטת לפנק את האישה שלך, את אימא, אחות או כל אישה אחרת שאתה אוהב אנחנו בטוחות שכל אחת תיהנה מסגנון שונה של השקעה - בעוד מישהי תתלהב מזר פרחים או תכשיט, אחרת תעריך דווקא ארוחה שתבשל לכבודה או פשוט זמן רומנטי ביחד. קיבצנו בשבילך כמה רעיונות למתנות שכל אישה תשמח לקבל. כל שנשאר לך לעשות הוא לחשוב מה מאפיין אותה, מה סגנון החיים שלה ומה היא אוהבת - ואנחנו נעזור לך להחליט מה המתנה המושלמת עבורה.

המטופחת: אם האישה שלך חובבת מוצרי איפור וטיפוח, מבלה שעות בסופר-פארם בבחירה והתנסות במוצרים חדשים ומתרגשת מחידושים בתחום ממש כמו שאתה מתרגש מניצחון של הקבוצה האהובה עליך, אתה יכול להפתיע אותה במסכת הזנה חדשנית לעור הפנים. מסכות ההזנה הן מוצר הטיפוח הלוהט ביותר על המדפים כרגע, וזו מתנה מושלמת שתאפשר לה להתפנק, להקדיש זמן לעצמה וגם ליהנות מעור בריא וקורן יותר.

זו שדואגת לכולם: כל הנשים עסוקות, אבל אם התברכת באישה שדואגת ומטפלת בך ובמשפחה שלכם, בהורים, בילדים ובעצם בכל מי שנמצא סביבה, אתה יכול לפנק אותה על ידי זה שתדאג הפעם דווקא לעצמה. אתה יכול להשקיע בארוחה שתכין (או תזמין), למלא לה אמבטיה חמה או לתת לה במתנה מארז כלי טיפוח לעור הפנים, כל אחד מהם ייתן לה תחושה שסוף סוף מישהו דואג לה ולא להיפך.

אימא צעירה: אימהות צעירות, בעיקר אלו שילדו לאחרונה מתאפיינות בעיקר בעובדה שהן עייפות, לא ישנות מספיק ונמצאות רוב היום עם תינוק חדש שצריך להאכיל, להרגיע או להרדים. המתנה הטובה ביותר שתוכל לתת לה היא זמן לעצמה - בין אם תוציא את התינוק לטיול או פשוט תיתן לה לישון בשקט כמה שעות. אתה יכול להפתיע אותה עם "שובר לבייביסיטר" שהיא תוכל להשתמש בו בעתיד או פשוט להודיע לה שאתה נותן לה כמה שעות לנוח - אין ספק שזו המתנה הטובה ביותר שתוכל לתת לה.

חבילת מוצרי טיפוח של אסתי לאודר.
היא דואגת לכולם? עכשיו שתדאג לעצמה עם חבילת מוצרי טיפוח של אסתי לאודר

טרנדית: אם האישה שלך נמצאת עם היד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים, מתלבשת בסטייל ובאופן כללי תמיד נראית מושלמת, אתה יכול להפתיע אותה עם בושם אופנתי. הוא לא רק ייתן ערך מוסף לכל מה שהיא לובשת ויגרום לה לחשוב עליך בכל פעם שהיא תתבשם, הבקבוקים היפיפיים שהושקו לאחרונה נראים נפלא על שידת האיפור ומצטלמים מעולה לאינסטגרם!

בושם של מארק ג'ייקובס. מערכת וואלה! NEWS
היא טרנדית? בושם של מארק ג'ייקובס יתאים לה/מערכת וואלה! NEWS

הספורטיבית: אם האישה שלך אוהבת ספורט, רצה, מתאמנת בחדר כושר, רוקדת ובאופן כללי אוהבת להיות פעילה, כנראה שבמשך ימים רבים השרירים שלה תפוסים וכואבים. אתה יכול להפתיע אותה במסאז' מפנק, בין אם תעשה אותו בעצמך או תדאג לה לספא, אין ספק שזו מתנה נפלאה למישהי שמאמצת את הגוף שלה על בסיס יומיומי.

אישה מקבלת טיפול מסאז'. ShutterStock
היא פעילה וספורטיבית? מסאז' מפנק יתקבל בברכה/ShutterStock
ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully