וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עני וגלי מיהי איקון האופנה שהסגנון שלך דומה לשלה?

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

8.3.2017 / 10:23

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה אל נשים גדולות מהעבר, שהמציאו מחדש את האופנה ומזוהות עם סגנון וסטייל נצחיים. מהמראה המאופק והאלגנטי ועד למראה הסקסי והדרמטי - השאלון יבהיר לאיזה סגנון את שייכת וכיצד לאמץ את האיפור המזוהה איתו



סטייל, אופנה וסגנון תמיד הולכים יד ביד עם נשים אלגנטיות שמעניקות לנו השראה ורעיונות למראות אופנתיים ומעניינים. יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה לעבר נשים איקוניות מהעבר - נשים שהמציאו מחדש את האופנה, הטמיעו סגנונות חדשים והפכו לשמות שמזוהים עם סגנון וסטייל נצחיים. אותן נשים מהוות עד היום השראה לרבות והסטייל האישי של כל אחת ואחת מהן היה ייחודי וכזה שיצר מראה חדש, שהיה גם טרנדי וזוהר לתקופתו וגם השתמר באופן קלאסי עד ימינו.

אם לדוגמה סגנון האיפור שאת אוהבת הוא סקסי, דרמטי ונוצץ במיוחד, כמו של מרילין מונרו, או שהסטייל שלך הוא יותר קוקטי ומעודן כמו של אודרי הפבורן, כדאי שתדעי איך ליישם זאת ולהתאפר באופן שיחמיא לך ויבליט את סגנונך. עני על השאלון שלנו ותוכלי לגלות מיהי איקון האופנה שהסגנון שלך דומה לסגנון האישי שלה וגם כמה טיפים כיצד לאמץ את מראה האיפור שמזוהה איתה.

עוד בנושא:

איפור עמיד במיוחד לאישה העסוקה: מוצרים שתשתמשי בהם רק פעם ביום

איפה הכוח שלך? מוצרי איפור להדגשת החלק החזק של הפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully