וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העל ושפנפנת פלייבוי שנחקרה בחשד לריגול לטובת רוסיה

9.3.2017 / 0:06

ויקטוריה בוניה, שהיא גם מגישת טלוויזיה, נחקרה בשדה התעופה בלוס אנג'לס בחשד לריגול לטובת מולדתה. בחקירתה היא נשאלה בין היתר על הקשר שלה לנשיא פוטין ולקג"ב. מיליוני העוקבים שלה בטוויטר ובאינסטגרם הופתעו לשמוע על התקרית המוזרה

INSTGRAM

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, ויקטוריה בוניה, טוענת שהיא הוחזקה בשדה התעופה בלוס אנג'לס לאחר שהשוטרים מצאו במזוודה שלה כרטיס ביקור של חברה המייצרת מצלמות נסתרות ("ספיי לנד") וחשדו שהיא פועלת כמרגלת סמויה עבור רוסיה. כוכבת פלייבוי לשעבר נחקרה על ידי הסוכנים הפדרליים בחשד לריגול, ונשאלה בין היתר על הקשר שלה לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ולקג"ב.

בוניה בת ה-37 חששה שלא יאפשרו לה להיכנס ללוס אנג'לס ויגרשו אותה חזרה לרוסיה. "זו היתה מכה של ממש. חשבתי שהם הולכים לגרש אותי", סיפרה לעוקביה באינסטגרם, "במקום לשאול אותי שאלות רציניות, השוטר דיבר איתי על הנשיא שלנו, ניסה לגלות עליי מידע ושאל אותי גם על הקג"ב". בוניה, המתגוררת במונטה קרלו שבמונקו, תיארה כיצד הרגישה: "התחלתי לצחוק כי באמת חשבתי שזו בדיחה. הבנתי שזה רציני רק כשהם שאלו אותי את אותה שאלה שלוש פעמים".

עוד באותו נושא:

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בוניה שוחררה לדרכה אחרי שהצליחה לשכנע את הרשויות שהיא אינה סוכנת של פוטין, כשהראתה לשוטרים עד כמה היא פופולרית ברשתות החברתיות. לבוניה יש 1.9 מיליון עוקבים בטוויטר ו-5 מיליון באינסטגרם. עוקביה הופתעו לקרוא על התקרית המוזרה ושיתפו אותה בחוויות שלהם משירות המכס האמריקאי. חלק טענו שהשוטרים נטפלו אליה רק כי רצו לבלות קצת עם אישה יפה כמוה.

בוניה מגיעה במקור מהעיר קרסנוקמנסק שבמזרח רוסיה. היא עברה למוסקבה כשהייתה בת 16 והחלה לעבוד כמלצרית. הפריצה הגדולה שלה הייתה כשכיכבה בתכנית הריאליטי המצליחה של רוסיה בהשראת "האח הגדול" - "דום-2". לאחרונה היא עלתה שוב לכותרות כשהודיעה על פרידה מבנו של איש העסקים האירי אלכס סמארפיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully