וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע באסוס: מדור שמתחיל במעיל ומסתיים בבגד ים

7.3.2017 / 8:05

עונת מעבר היא התקופה שהכי כיף להתלבש בה. ערבוביה רותחת בין המלתחות, משחקים של ארוך וקצר, אימוץ טרנדים ברגע האחרון וקומבינציות סטייל מקוריות. פריטים לאביב שמח

*אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

מעיל לעונת המעבר

אסוס. אתר יצרן
קלאסי כשהוא בא בלבן ובגזרת בלייזר/אתר יצרן

נתחיל עם מעיל לעונת מעבר. כל אחת צריכה כזה בארון. מסוג הפריטים שאת לובשת בתחילת היום כשאת יוצאת מהבית, ובסוף היום כשנהיה קצת קריר. הוא דק, הוא קליל, ועוד יותר קלאסי כשהוא בא בלבן ובגזרת בלייזר. אמצו לעצמכן.

מחיר: 75 פאונד (62.25 לאחר קופון הנחה) = 283 שקלים.

לעמוד הפריט

ורוד זה השחור החדש

אסוס. אתר יצרן
חולשה לפירסינגים הצדדיים/אתר יצרן

עוד קצת שרוולים ארוכים לפני שנדהר לנו הלאה אל הקיץ. פשוט לא הצלחנו להתעלם מהסריג הוורוד המשגע הזה. גם הוא דקיק וקליל יחסית, כך שיש לנו לפחות חודשיים ליהנות ממנו לפני שנתחיל להזיע. הוורוד, שללא ספק היה הצבע הבולט ביותר בחורף האחרון, ממשיך איתנו כל הדרך לאביב, בשלל גווניו, אז זה הזמן להפסיק לפחד ממנו, בנות. חוץ מזה, הקוראות האדוקות של המדור יודעות שיש לנו חולשה לפירסינגים הצדדיים האלו על הבגדים שלנו.

מחיר: 32 פאונד = 145 שקלים.

לעמוד הפריט

הפדלפון שלך חזר

אסוס. אתר יצרן
מכריזות על פרידה זמנית מהסקיני/אתר יצרן

עוד פריט שכדאי שתחזיקו בארון בימים אלה - מכנסיים שחורים בגזרה מתרחבת למטה. אין דרך קלה לבשר לכן את זה, הפדלפון שלכן חזר. הגיע הזמן להיפרד לשלום מהסקיני, ולהתרגל לזמן מה לטרנד החדש. אם גזרת הפעמון עבדה ברמת השרוולים, אין סיבה שהיא לא תעבוד בגזרת המכנסיים. סך הכל מדובר בגזרה שיוצרת מראה ארוך וגבעולי. תנו לה צ'אנס.

מחיר: 35 פאונד = 159 שקלים.

לעמוד הפריט

למי צלצלו הפעמונים

אסוס. אתר יצרן
שמלה שחורה קטנה-גדולה/אתר יצרן

ואם כבר שרוולי פעמון, באסוס ווייט עושים את זה כל כך מדויק עם השמלה השחורה הקטנה-גדולה הזאת. היא יפה ופשוטה עם שרוולים מדויקים ומפתיעים. עוד פריט קלאסי לערבי האביב הנעימים.

מחיר: 55 פאונד (45.65 לאחר קופון הנחה) = 170 שקלים.

לעמוד הפריט

טרנד ה"זרקתי על עצמי משהו ובאתי"

אסוס. אתר יצרן
לאמץ באופן מחושב אגביות נונשלנטית/אתר יצרן

מי שעוקבת בימים אלה אחר אופנת הרחוב בשבועות האופנה בעולם, בטח התקשתה להתעלם מהטרנד בו בלוגריות ואושיות סטייל הולכות עם מעילים או חולצות מכופתרות כאשר החלק העליון שלהם אינו רכוס או מכופתר - אלא נופל מהכתפיים באגביות נונשלנטית. השמלה הזו היא אופציה מעולה ליישום הטרנד הזה, כיוון שהיא מגיעה בגזרת אוברסייז והיא מאגף ה-asos tall (קולקציה לבנות גבוהות), כך שגם אם אתן לא שייכות לקטגוריה, זה לגמרי חלק מהקטע. אנחנו באופן אישי היינו מאמצות את כל הלוק, עם הקומבניזון מתחת.

מחיר: 24.5 פאונד = 111 שקלים.

לעמוד הפריט

תשתוללו עם הבומרנג

אסוס. אתר יצרן
בגד לשיפור מצב הרוח/אתר יצרן

עוד פריט מרים, כיפי וזול שתמיד כיף שיש בארון, במיוחד בימים שאת צריכה איזה בגד לשיפור מצב הרוח. מבחינתנו, הפרנזים יישארו פה לעולמים. תלבשו אותה, קפצו להנאתכן ואל תשכחו להפעיל את מצלמת הבומרנג באינסטה.

מחיר: 18 פאונד = 81 שקלים.

לעמוד הפריט

מכנסיים עם וודג' ארטיסטי

אסוס. אתר יצרן
כתמי צבעי מים שנראים כמו יצירה של הילדים של בראנג'לינה. בקטע טוב/אתר יצרן

הרבה זמן (שעתיים בערך) לא ראינו פריט שכל-כך עשה לנו חשק לקיץ כמו המכנסיים האלה. הגזרה המלטפת והמשוחררת, הבד העדין, וכתמי צבעי המים שנראים כמו יצירה של הילדים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. יאללה קיץ בוא, יש לנו כבר מכנסיים בשבילך.

מחיר: 32 פאונד= 145 שקלים.

לעמוד הפריט

בגד ים בדגם "מייק אמריקה גרייט אגאיין"

אסוס. אתר יצרן
ג'יג'י חדיד של חוף מציצים/אתר יצרן

יש לנו קצת קראש לאחרונה על טומי הילפיגר, ולכן כשאנחנו רואות פריט שלו במחיר בר השגה באסוס, אין מאושרות מאיתנו. בגד הים היפה והקולי, בצבעי הדגל שטומי הכי אוהב (והפתעה צהובה מאחור), בגזרה מחמיאה, גם בטופ וגם בחלק התחתון, משדר נינוחות באופן כללי. לכו תדהרו איתו בחוף מציצים ותרגישו כאילו אתן ג'יג'י חדיד. קיץ שמח!

מחיר: 75 פאונד (62.25 לאחר קופון הנחה) = 283 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully