וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שום סיכוי שתצליחו לנחש בת כמה הסינית המהממת שכבשה את הרשת

12.3.2017 / 9:32

מעיין הנעורים נמצא כנראה בסין, אחרת אין שום הסבר הגיוני למראה המאוד צעיר של שו מין הסינית שמעוררת את קנאתן של כל הנשים. מנחשים בת כמה היא באמת?

מערכת וואלה!

הולד איט! מעיין הנעורים נמצא בסין ואף אחד לא עדכן אותנו? אנחנו מיד תופסים טיסה לשם ומשתכשכים במים עד שייעלמו לנו כל הקמטים. האישה הסינית המהממת הזו, שו מין, אולי נראית בת 25, אבל היא ממש לא בגיל הזה. למעשה, היא נראית מאוד צעירה לגילה, עד כדי כך שאנחנו ממש ששים לשמוע ממנה מה סוד הקסם ולא - לא נסתפק בתשובות כמו "שינה טובה" או "גנים טובים". לצערנו, אלה בדיוק הסיבות שהעניקו לה את המראה הצעיר המעורר קנאה הזה. היא מודה שהיא עוברת טיפולי פנים ומקפידה על שגרת שינה טובה וחיים חסרי דאגות. בקיצר, אכלנו אותה. רוצים כבר לדעת מה גילה האמיתי? העיפו מבט על התמונות, נחשו - והתשובה תחכה לכם ממש אחר כך.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לא תצליחו לנחש בת כמה השחקנית העירומה שכבשה את ארגנטינה

לכתבה המלאה

אז כמה נתתם לה? 20? 25? 30? ובכן, לא תאמינו: שו בת 50. זו לא טעות הקלדה. הגברת הפאשניסטה הזאת, חסרת הקמטים שלא תמצאו עליה שום שערה לבנה, חגגה לא מזמן יום הולדת 50 וגם היא, כמו כולנו, די מופתעת שהיא למעשה נתקעה באותו מראה כבר 25 שנה. שו, המתגוררת במחוז יונאן שבסין, מודה שהיא אוהבת להיראות במיטבה, לא משנה לאן פניה מועדות. גם אם היא תרד לרגע לסופר השכונתי, היא תקפיד על מראה מתוקתק מכף רגל ועד ראש. היא מספרת שחווית השופינג המושלמת שלה היא לא עם חברותיה הטובות - אלא עם הבת שלה, שמעריצה את הטעם שלה באופנה. "הבת שלי ואני כמו החברות הכי טובות. אנחנו לא מבחינות בפער הגילאים בינינו בכלל", הסבירה שו.

הגברת שו יצאה לגמלאות לפני 4 שנים ובתחילה מודה שהתקשה להסתגל לכל הזמן הפנוי שהתווסף לה. "אני לא אוהבת להתבטל. אני מעדיפה להיות פעילה. אחרי שפרשתי, ביליתי המון זמן בגלישה ברשת ובכתיבת היומן שלי, כדי להישאר מעודכנת", אמרה שו לעיתון המקומי, "ועדיין, הרגשתי שהחברה השאירה אותי מאחור". בהדרגה היא העשירה את חייה בפעילויות. כחובבת פרחים, היא משתתפת בסדנאות לעיצוב זרים וטוענת שהתחביב הזה מאוד מרגיע אותה. היא גם עסוקה בעבודות בית, מבלה זמן איכות עם הבת שלה ונהנית מביקורים תכופים במכוני יופי ומספרות. היא מדברת בכנות: "אני לא מושלמת. אני צובעת את השיער שלי פעם בחודשיים, אחרת אתם תראו שיש לי שיער אפור".

מי שהכי נהנה מהלוק הזוהר של שו, מלבדה כמובן, הוא בעלה, סרנמד הואנג, שסיפר שהוא תמיד חש גאווה כשהוא צועד לצד אשתו היפה ברחוב. הוא אפילו הרחיב ואמר שזרים נוטים לחשוב שמתלווה אליו פילגש צעירה, אך הוא דואג להבהיר את זה שוב ושוב. הוא הוסיף: "אשתי נולדה יפה והיא אוהבת את שגרת טיפוח העור שלה. יותר מכל, היא אדם נדיב, היא הולכת לישון בשעה 9 בערב כל יום ומטפלת בעצמה". אוח, הקנאה!

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully