וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נפגשו שתי דוגמניות העל ההולנדיות לארה סטון ודוצן קרוס?

9.3.2017 / 12:40

גיליון חגיגי לציון יום הולדתו ה-5 של מגזין האופנה הפופולרי ווג הולנד מוקדש כולו ליופי ההולנדי כפי שתועד על-ידי מריו טסטינו. על השער צילום עירום מהפנט של שתי דוגמניות-העל ההולנדיות לארה סטון ודוצן קרוס על רקע כתום עז, כמובן צבע בית המלוכה ונבחרת הכדורגל

הדוגמניות לארה סטון (מימין) ודוצן קרוס על שער ווג הולנד, מרץ 2017. Mario Testino, סריקה
הדוגמניות ההולנדיות המצליחות בעולם היום. לארה סטון/סריקה, Mario Testino

במרץ 2012 יצא לאור הגיליון הראשון של ווג הולנד. התנ"ך של עולם האופנה בגרסתו ההולנדית הפך להיות מגזין האופנה הנמכר ביותר בארץ הצבעונים. עם תפוצה של כ-65 אלף גיליונות וכניסות של כ-450 אלף לאתר המגזין מדי חודש, העתיד נראה ורוד. יותר נכון, כתום.

צבע האורנג', הכתום של בית המלוכה ההולנדי וכמובן גם של נבחרת הכדורגל ההולנדית, הוא הרקע המסתורי לתמונת השער המהפנטת של גיליון מיוחד במהדורה מוגבלת של 500 עותקים בלבד שהושק אתמול (ד') לרגל יום ההולדת החמישי של ווג הולנד.

הדוגמניות לארה סטון (מימין) ודוצן קרוס על שער ווג הולנד, מרץ 2017. Mario Testino, סריקה
רגע לפני. לארה סטון ודוצן קרוס בתמונה מתוך העמודים הפנימיים בגיליון החגיגי/סריקה, Mario Testino
הדוגמניות לארה סטון (מימין) ודוצן קרוס על שער ווג הולנד, מרץ 2017. Mario Testino, סריקה
"ללארה יש ציצים גדולים ולדוצן יש ישבן ענק"/סריקה, Mario Testino

בתמונה גדושת האווירה, נראות שתי דוגמניות העל ההולנדיות לארה סטון (33) ודוצן קרוס (32) בעירום ובפוזה אינטימית. הן ניצבות האחת מול השנייה, מישירות מבט למצלמה ומתחבקות.

בתמונות נוספות מאותו סט ובאותו סגנון עיצוב המתפרסמות בעמודים הפנימיים, הן מתועדות ברגע שנראה כמו רגע לפני נשיקה. עוצר נשימה, מרגש, מהמם - יו ניים איט. תמונות נוספות בגיליון המיוחד מתעדות דוגמניות הולנדיות נוספות עסוקות ומבוקשות היום כמו מריאן יונקמן, אימן חמאם, דפני גרונוואלד ולונה ווצ'ה. בהולנד הן ידועות בשמן הפרטי.

הצלם מריו טסטינו והדוגמניות לארה סטון ו- דוצן קרוס בהשקת גיליון מיוחד של ווג הולנד במלאת לו 5 שנים, אמסטרדם, 8 מרץ 2017. GettyImages
השקת הגיליון אתמול באמסטרדם עם טסטינו ושתי המוזות שלו/GettyImages
הצלם מריו טסטינו והדוגמנית לארה סטון בהשקת גיליון מיוחד של ווג הולנד במלאת לו 5 שנים, אמסטרדם, 8 מרץ 2017. GettyImages
הצלם מריו טסטינו והדוגמנית לארה סטון בהשקת גיליון מיוחד של ווג הולנד במלאת לו 5 שנים, אמסטרדם, 8 מרץ 2017/GettyImages

את כל התמונות בגיליון החגיגי צילם צלם האופנה הנודע מריו טסטינו. למעשה, גיליון יום ההולדת כולו מוקדש לו וליופי ההולנדי. אתמול, כאמור, נערכה השקת בגיליון בהשתתפות הצלם ושתי המוזות שלו ששידרו כימיה מופלאה במסיבת עיתונאים באוויר הפתוח בחזית מלון "קונסרבטוריון" (Conservatorium Hotel) באמסטרדם.

"צילמתי את לארה ודוצן ביחד. ללארה יש ציצים גדולים ולדוצן יש ישבן גדול. אז התוצאה מושלמת. וגם לא היה קשה מדי לבקש מהן להתנשק", סיכם טסטינו בדרכו הישירה את החוויה. הגיליון המיוחד מוצע למכירה החל מהיום (ה) בחנות כל-בו היוקרה De Bijenkorf בסניף כיכר דאם באמסטרדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully