וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים מעוררות השראה: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

25.3.2017 / 9:04

הבטן השטוחה של ברוק שילדס בצילום ביקיני בגיל 52, הפלאשבק החמוד של הנסיכה קייט מידלטון עושה סופר, שמלת דיור שעוצבה במיוחד לבכורת "היפה והחיה" עבור אמה ווטסון, החופשה האקזוטית נוטפת השיק של אמילי רייטקובסקי והרישעות של פרז הילטון כלפי לינה דנהאם

נפתח את מדור הסיכום השבועי עם הדוגמנית האהובה סופי מצ'טנר, כשהיא עוצרת נשימה בקמפיין חדש של מעצבת שמלות הכלה דנה הראל.

בית אופנת-העל הצרפתי מודיע על המינוי החדש והמסקרן: קלייר ווייט קלר, מי שהייתה מעצבת קלואה בשש השנים האחרונות, תשמש מעכשיו כמעצבת ראשית בז'יבנשי. לרגל השינוי הפרסונלי, רוענן גם עמוד האינסטגרם וכעת אין כל תיעוד הנוגע למעצב היוצא ריקרדו טישי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

באותה נשימה, בז'יבנשי גם שמחים להציג תמונה נהדרת של דן סטיבנס בבכורת "היפה והחיה" בניו-יורק, לובש חליפה בעיצוב בית האופנה. השחקן הבריטי מגלם כידוע בעיבוד החדש ושובר הקופות של דיסני לאגדה הידועה את החיה-נסיך לצד אמה ווטסון.

"נחמד לראות שהיא משתדלת", כותב הבלוגר פרז הילטון על המראה של לינה דנהאם בארוחת ערב צדקה השבוע.

ועל מראה השטיח האדום הזה של דנהאם הוא מציע: "השלימו את החסר". פרגון נוגע ללב שכזה.

שמלת רשת מקולקציית אביב-קיץ 2017 של אלכסנדר מקווין בהשראת רשתות הדגים באיי שטלנד, קבוצת איים בצפונה של סקוטלנד. מה תרצו יותר, את החגורה או המותניים?

ואמה ווטסון המגלמת את בל ב"היפה והחיה" לבשה לבכורת ניו-יורק של הסרט שמלת דיור שעיצבה עבורה במיוחד מעצבת בית אופנת-העל הצרפתי מריה גרציה קיורי, בהשראת שמלת הנשף הצהובה מהסרט עצמו.

ברוק שילדס (52) גאה להציג: בטן שטוחה! והיא גם אומרת ש"העבודה הקשה מתחילה להשתלם". השראה אמיתית.

"יום שיער מצוין!" אומרת קורל סימנוביץ על פריזורת סוף השבוע החלקלקה שלה. אנחנו מסכימות ורצות להדליק את המחליק שלנו.

קייט מידלטון גרסת 2007. אז בת 25, מלכת בריטניה לעתיד כבר הייתה מורגלת לפפראצי. כחברתו של הנסיך וויליאם, הם רדפו אחריה כל הזמן. נאמר לה אז לא לדבר איתם, אבל היא כל הזמן שמרה על נימוס וחייכה אליהם, כמו בתמונה כאן כשהיא שבה מקניות בסופרמרקט.

עורכת דין, שחקנית, מיס עולם, רעיה, אם לשלושה, ובעיקר יפה מבחוץ ומבפנים - מדובר באשה השראתית עם יכולות בלתי רגילות שעכשיו היא גם מעצבת אופנה. השבוע היא השיקה מותג אופנה יחד עם חברתה יפית אטיאס. כאן היא עם בתה בפורים. הפרופיל מזכיר לנו את זה של נפרטירי מלכת מצרים בעת העתיקה ומי שנחשבה לאישה היפה ביותר בעולם. אם כי ייתכן שהיא הייתה קצת פחות יפה.

הקומבינה הכה פשוטה ואלגנטית של מותג האופנה האיטלקי בלומארין כך-כך תפסה אותנו שהבטחנו לעצמנו תרגול שכיבות שמיכה יומיות עד לתוצאה מספקת.

תמונה שמסבירה ללא מילים איך לברברה פלווין, טופמודל הונגריה-ניו יורקית, יש בטן שטוחה ומוצקה כל-כך. לקחנו לתשומת ליבנו.

דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט בהטי פרינסלו ברגע Mommy and Me מתוק - צמיד קרסול זהה לה ולדאסטי-רוז, בת ה-6 חודשים המשותפת לה ולבעלה אדם לוין.

כמו רבים מעמיתיו בתעשיית האופנה הבריטית, צלם האופנה ניק נייט מתנגד באופן נחרץ לברקזיט, עזיבת בריטניה את האיחוד האירופי, והוא מזכיר ומבקש להגיע לצעדת מחאה לפרלמנט שמתקיימת ממש היום (שבת).

השחקנית-דוגמנית היפהפייה נסעה (מה זה נסעה. הוזמנה) לחופשה אקזוטית בוויצ'מאלה, מקסיקו, ונהנתה מכל רגע. היא כמובן העלתה לחשבון שלה כמה רגעים אופנתיים-משמחים כמו זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully