פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      מסדר בבית ועד שינה טובה: כך תעשי לעצמך קצת סדר בחיים

      אנחנו כל כך עסוקות עד שלפעמים אנחנו שוכחות לדאוג לעצמנו. קבלי חמש עצות שאם תהפכי אותן לחלק מהשגרה היומית הקבועה שלך, יש סיכוי שתתחילי להרגיש טוב יותר ותתמלאי באנרגיה

      אישה שדעתה מוסחת (ShutterStock)
      אנחנו שוכחות לעתים שהמפתח להרגשה טובה - פיזית ונפשית - היא להשקיע בעצמנו (צילום: ShutterStock)

      מציאת איזון בחיים היא משימה בלתי נגמרת, בתוך שגרה עמוסה ומלאה אנחנו שוכחות לעתים שהמפתח להרגשה טובה - פיזית ונפשית - היא להשקיע בעצמנו. אמנם עיסוקי היומיום לא מאפשרים לנו לנהל אורך חיים שכל מטרתו הוא פינוק וטיפוח עצמיים, אבל כמה דגשים על הדברים הנכונים יכולים ליצור שגרה יומיומית שהופכת את החיים לנעימים יותר, עוזרת למצוא איזון ושלווה ובעיקר גורמת לנו להרגיש ולהיראות טוב יותר.

      סדר: בית, משרד או רכב נקיים ומסודרים יכולים להשפיע על מצב הרוח והתחושה האישית שלנו בצורה מפתיעה - חג הפסח המתקרב הוא הזדמנות מצוינת לנקות את הבלגן ולשחרר פריטים שלא מוסיפים לחיינו שום דבר פרט לעומס מיותר. את לא צריכה להתחיל בסידור ארוך ומייגע - התחילי עם מגירה אחת או חלק מבולגן במיוחד בארון, הניחי דברים במקום שהם צריכים להיות ונסי להיפרד מחפצים שלא משרתים אותך. את תופתעי לגלות כמה טוב תרגישי אחרי שתיפטרי מדברים שאת לא צריכה.

      עור הפנים: בין אם אלו פגעי מזג האוויר, השמש או הלכלוך - הדרך הטובה ביותר להגן על העור ולגרום לו להיראות טוב יותר היא על ידי מייקאפ מטפח שמכיל SPF. אבל ישנם מייקאפים שעושים יותר מרק לטפח, Superbalanced Silk Makeup SPF 15 של חברת קליניק למשל לא מסתפק רק במתן כיסוי, הוא מאזן את עור הפנים שלך. בזכות פורמולה חכמה ואינטואיטיבית שמאזנת את הבעיות המשתנות של העור, הוא מעניק מרקם מאט לאזורים שמנוניים ומרווה בלחות אזורים יבשים, מעניק תחושה קטיפתית ומרגיש נטול משקל תוך כדי מתן כיסוי מושלם. בנוסף, הוא מגן עלייך מפני השמש עם 15SPF.

      מייקאפ Superbalanced Silk Makeup SPF 15 של חברת קליניק (יח"צ)
      חשוב לטפח את עור הפנים כדי להרגיש רעננה ומטופחת. מייקאפ Superbalanced Silk Makeup SPF 15 של קליניק (צילום: יח"צ)

      חוק 60:10: זוהי שיטה לעידוד פרודוקטיביות ויצירת איזון, כווני שעון שיצפצף בכל 60 דקות. לאחר 60 דקות, לא משנה מה את עושה, נסי לקום ולעשות הפסקה של 10 דקות, קחי את הזמן הזה כדי לנקות את הראש, לשתות כוס תה או מים, לחזור לטלפון שפספסת ובעצם לעשות כל דבר כדי לחזור למשימה שעשית לפני כן ממוקדת יותר ועם אנרגיה מחודשת. זמן פנוי הוא משאב יקר שאנחנו נוטות לוותר עליו בקלות רבה מדי ואפילו 10 דקות שתקדישי לעצמך יאפשרו לך למלא מצברים ולהירגע.

      הפעלת הגוף: גוף פעיל וחזק יגרום לך להרגיש טוב פיזית ונפשית. אם את לא מתאמנת נסי למצוא שיעורים או אימונים שיוציאו אותך מהשגרה וירגישו כמו בילוי, את יכולה להצטרף להליכה עם חברות, לנסות לתרגל יוגה או להירשם לשיעורי היפ-הופ, כל דבר שאחריו תרגישי שעשית משהו בשביל עצמך. אם את נמצאת בשגרת אימונים סדירה - נסי לשנות אימון אחד כדי לעורר את השרירים ולגרום להם ללמוד פעולות חדשות. כושר הוא לא רק דרך לשמור על הגזרה, הוא גורם לנו לחייך, מזרז את חילוף החומרים ומוציא אותנו מהשגרה.

      אירובי מדרגה (ShutterStock)
      גוף פעיל וחזק יגרום לך להרגיש טוב פיזית ונפשית (צילום: ShutterStock)

      שינה טובה: לא כולן יכולות ליהנות מהפריבילגיה של מינימום שמונה שעות שינה, אבל את כן יכולה לדאוג ששעות השינה שלך יהיו איכותיות. אחד הדברים החשובים הוא להקפיד לא להירדם מול מסכים, תשתדלי לכבות את הטלוויזיה לפני שאת הולכת לישון ותימנעי מזמן ארוך מדי עם הטלפון. מחקרים רבים הוכיחו שמסכים פוגעים באיכות השינה שלנו. בנוסף, אל תירדמי על הספה בתנוחה לא נוחה – מיטה נוחה, חדר חשוך, מצעים נעימים ושקט, הם המפתח לשנת יופי אמיתית.