וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע באסוס: שופינג שיעשה לכן שמח

21.3.2017 / 8:30

שמלה בשיק אפריקאי, נעליים בשיק מרוקאי, פרינט אופטימי לנועזות, ז'קט עם כל מה שאנחנו אוהבות, האוברול המושלם באמת ודרכים לשדרג טי-שירט. כי מגיע לכן כל הטוב הזה

*אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

אפריקה שלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת מקסי מלטפת עם מפתח גב יפהפה ופרינט בהשראה מקומית. אסוס מייד אין קניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתחיל עם שיתוף הפעולה המעולה של אסוס עם סוקו קניה, מפעל ירוק לייצור בגדים השוכן בשמורת טבע באפריקה, שהחזון שלו, מעבר לייצור אופנה, הוא להעלות למודעות נושאים חברתיים וסביבתיים. באסוס משתפים פעולה כבר מאז 2010 עם המפעל, מה שמייצר מדי עונה מיני-קולקציה: אסוס מייד אין קניה. הבגדים מיוצרים בקניה, הבדים אקולוגים והדוגמאות שואבות השראה מהעיצוב המקומי. מבין הפריטים היפים המוצעים בקולקציה, שמנו עין על שמלת המקסי הזאת, שנראית נעימה ומלטפת, עם מפתח גב יפהפה והדפס כה מיוחד.

מחיר: 48 פאונד = 215 שקלים.

לעמוד הפריט

הפרח בגני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה שיותר פרחים, וכמה שיותר גדולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר אנחנו עוסקות בפרינטים, אז הדפס שיככב בארוננו באביב הקרוב הוא הפרחים הגדולים. אם במדור הקודם דיברנו על פרינט הציפורים, אז כן, גם הפרחים כאן בשביל להישאר, וכמה שיותר גדולים - יותר טוב. בשילוב עם הצבע האדום ובאופציה של חליפת מכנסיים מתקבל פריט שלא בטוח שלכל אחת יהיה אומץ ללכת איתו, אבל הוא ללא ספק גונב את ההצגה. בדיוק לעונה שכבר אי אפשר לראות את הג'ינסים אבל קצת קר מדי לשמלה.

מחיר: 40 פאונד - 180 שקלים.

לעמוד הפריט

כל מה שאנחנו אוהבות בז'קט אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורוד, פתחים בכתפיים, קשירות ופפיונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד פריט מטריף לאביב הוא ז'קט הדנים המושלם הזה. כי ז'קט דנים בצבע ג'ינס כבר היה לנו בלי סוף, אבל ורוד, עם פתחים בכתפיים, וקשירות ופפיונים? בא לנו לחרוש עליו בלי הפסקה.

מחיר: 45 פאונד = 202 שקלים.

לעמוד הפריט

הא-סימטריות כובשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעוף על קשירת האובר-סייז הנונשלנטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם דיברנו על כתפיים חשופות, אז הרשו לנו לקחת אתכן צעד קדימה, וכשאנחנו אומרות צעד קדימה, אנחנו מתכוונות חמישה צעדים אחורה. אי אפשר להתחמק מזה יותר, אחרי שבקיץ הקודם השלמנו ואף התאהבנו בסופו של דבר בכתפיים החשופות, כעת הכתף הא-סימטרית דורשת את התהילה שלה בחזרה. מעבר לטרנד שאולי לחלקכן יהיה קשה מעט לעכל, אתן חייבות להודות שהחולצה הזאת פשוט יפה. אנחנו מתות על שילוב הצבעים של התכלת עם האפור, וכמובן על קשירת האובר-סייז הנונשלנטית.

מחיר: 22 פאונד = 100 שקלים.

לעמוד הפריט

שתיים במחיר אחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזרה מדויקת שמשדרגת בקלות לוק של סתם טי-שירט/מערכת וואלה!, צילום מסך

נישאר עוד קצת בתכלת, הפעם בשילוב עם כחול כהה (עוד שילוב אהוב). למי מכן שלא מצליחה להסתדר עם הטרנד של ללבוש גופית ספגטי על טי-שירט, באסוס כרגיל עושים עבורכן את העבודה ובצורה מעולה. הגזרה המדויקת של הגופיה העליונה ושל הטי-שירט, משדרגת בקלות לוק של סתם טי-שירט לפריט עם סטייל.

מחיר: 35 פאונד = 157 שקלים.

לעמוד הפריט

האוברול המושלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתפיות יפות, דיטיילים הורסים של טבעות ואורך מדויק לגמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל בחורה צריכה לפחות אוברול אחד בארון, ואם עדיין לא מצאתן את שלכן, יכול להיות שזהו הרגע. מצד אחד הוא לא שחור בנאלי, אבל גם לא צעקני. צבע כחול כהה סולידי, עם כתפיות יפות, דיטיילים מושלמים של טבעות ואורך מדויק לגמרי. זה האוברול שלכן, תשמעו לנו.

מחיר: 45 פאונד = 202 שקלים.

לעמוד הפריט

פרימה בלרינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללפף סביב הקרסול ולצאת לרקוד ברחובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי מאיתנו לא חלמה להיות בלרינה כשהייתה ילדה? או לפחות על הנעליים שלהן? למרבה המזל, בשנה האחרונה פריטים השואבים השראה מעולם הבלט לגמרי חזרו לאופנה (לזארה אפילו הייתה קולקציה מיוחדת בנושא). ובהתאם לכך, לא יכולנו להישאר אדישות לנעלי הבלט האלו שבא לנו ללפף סביב הקרסול ולצאת לרקוד איתן ברחובות.

מחיר: 40 פאונד = 180 שקלים.

לעמוד הפריט

כשהגן המזרחי משתלט עלינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוון מרוקאי משהו, עם קטיפה בצבע בורדו ודבורה עשויה פאייטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד קצת נעליים לסיום, אי אפשר להתעלם מגזרת ה-mules שמככבת על כפות הרגליים שלנו בעונות האחרונות. כאן הן קיבלו גוון מרוקאי משהו, בזכות הקטיפת הבורדו והדבורה העשויה פאייטים וחרוזים. יילכו טוב גם עם גרב רשת שחורה מלמטה.

מחיר: 25 פאונד = 112 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully