וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה, תעוזה ויום שיער טוב: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

8.4.2017 / 10:04

סינדי קרופורד משחזרת את ימי הזוהר מהניינטיז בטופלס על חוף הים, סתיו סטרשקו מככבת בצילום נועז של צלם האופנה טרי ריצ'רדסון, היידי קלום מסבירה מאין הגיעו הגנים המושלמים, אשלי גרהאם עושה את תל אביב, קריסטן סטיוארט מפקידה את שיערה בידי מעצב ישראלי, ועוד

אתר רשמי

בווידיאו: קייט אפטון ומקלחת הדלי לאחר סשן צילומים למגזין ספורטס אילוסטרייטד באיי פיג'י.

קייט מוס מדגמנת את שמלת מארק ג'ייקובס מקולקציית אביב 1998 שקארי בראדשו כמעט לבשה לסצנת הפתיחה של "סקס והעיר הגדולה" (ולבסוף, כפי שסיפרנו לכם במדור בשבוע שעבר), נשארה על רצפת חדר העריכה לטובת הסצנה עם חצאית הטוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זה רק אנחנו, או שגם אתם רואים דמיון רב בין הנשיא טראמפ לנכדו הצעיר ביותר, תיאודור, בנה בן השנה של איוונקה?

קריסטן סטיארט בצילום מלא אווירה מתוך הפקה חדשה במגזין V. האם היא זנחה את בלונד הפלטינה לטובת אדום, או שזאת רק התאורה של מריו טסטינו? אדיר אברג'יל, מעצב השיער הישראלי שאחראי על סידור השיער שלה פה, בטוח יודע.

Messy Hair, Don't Care, כותבת דוגמנית-העל הרוסיה נטשה פולי. לזה היא קוראת שיער מבולגן? קנינו.

בבלונד פלטינה, גזירת רטרו ופנים חיוורות מלבד שפתי יין, ג'ורג'יה מיי ג'אגר מציגה לוק חדש ומהפנט. אבל גם דימיון מצמרר למיק ג'אגר הצעיר.

בזכות תמונה בפוזה הזאת היא הייתה מרוויחה בשנות התשעים הון תועפות. היום סינדי קרופורד עושה את זה להנאתה - רובצת טופלס בג'ינס על חוף ימה של מליבו, עיר מגוריה על חוף מפרץ סנטה מוניקה.

זוג הווינטג' החתיכי והמושלם הזה הם אבא ואמא של הסופרמודל הגרמניה היידי קלום. עכשיו הכל ברור.

כשנתקלנו בדגם הכלוב הסקסי, המרצד, הבוהק והמסנוור הזה של מעצב הנעליים האמריקאי בריאן אטווד, בהינו בלי לדעת איך לתאר אותו - עד שנתקלנו בשם הרשמי: Heavy Metal. מדויק.

אילו היה חי, הית' לדג'ר היה חוגג ביום שלישי השבוע יום הולדת 38. אבל כידוע, למרבה הצער, הוא מת לפני כעשר שנים באופן פתאומי עקב הרעלה משילוב של תרופות מרשם וכדורי שינה. אנחנו נזכור דברים שאמר עליו בריאן הלגלנד במאי "סיפורו של אביר", אחד מסרטיו הידועים, אותם מצטט וניטי פייר: "כשהית' מחייך, זה ארול פלין". (התמונה מגיליון אוגוסט 2000 של במגזין).

ואילו קורט קוביין היה חי היום הוא היה חוגג 50. המוזיקאי שהשפיע על דור שלם הציג אופנת גראנג' בלתי מתאמצת שנולדה כתוצאה מהאקלים הקר של מולדתו וושינגטון. לנצח נזכור את חולצות הפלנל המשובצות, הג'ינסים המהוהים, קרדיגן הצמר (ממופע האנפלאגד של MTV) הסניקרס המוכתמים, הבלונד החלק וכמובן המבט המיוסר והתועה.

"גלאם תל-אביב". אשלי גראהם שביקרה השבוע בארץ לא מפספסת את קסם העיר הלבנה.

וויליאם ראסט, מותג הביגוד המתמחה בג'ינסים של ג'סטין טימברלייק, מזכיר שדגמים חדשים מקולקציית האביב נחתו במייסיס עם תמונה מקמפיין העונה שצולם בנאשוויל. מזהים את זאת משמאל? קוראים לה שני זיגרון והיא הכי יפה פה!

לא קוטור לבנוני, לא מרקזה ולא פראדה. שמלת הערב המטריפה פה המכונה "שמלת אמריליס" היא בעיצוב חנה מרליוס, מעצבת שמלות ערב מבני ברק המתמחה בהלבשת נשות המגזר החרדי.

סתיו סטרשקו בצילום נועז של צלם האופנה טרי ריצ'רדסון בגיליון האביב של מגזין האופנה והאמנות הדו-שנתי דוקיומנט ז'ורנל.

ועוד צילום של ריצ'רדסון שפשוט לא ניתן להתעלם ממנו. בלה חדיד בגיליון החדש של מגזין פורטר. אחת התמונות היפות של חדיד הצעירה.

מעצבת שמלות הכלה והערב ברטה עם שמלת בלון מקסימה בגזרת סטרפלס ובאורך הקרסוליים שלרגע חשבנו שהיא שמלת דיור.

מגזין אל האמריקאי שמח להציג את "תיק גבריאל", דגם חדש מבית שאנל המקדים השקת בושם חדש של בית אופנת העל הצרפתי, הראשון מזה 15 שנה, גם הוא בשם גבריאל, כמובן על-שם המייסדת גבריאל "קוקו" שאנל.

המנהל הקריאטיבי של לואי ויטון, ניקולה גסקייה, התאים את התיק לכלבלב שלו באופן מושלם. לא סתם הוא עומד בראשו של בית אופנת-על.

חצי שעה לאחר שהעלתה את התמונה הזוגית המחויכת הזאת, בר רפאלי זוכה ב-15 אלף לייקים. אולי כי קשה שלא להזדהות עם מה שהיא כותבת: Crazy little thing called love.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully