וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכזה שמריח כמו פנצ'ריה ועד לאחד שימגנט כל יצור חי: בשמים חדשים לגברים

שירלי אכסלרוד

6.4.2017 / 11:09

דקה לפני פסח, בדקנו את בשמי הגברים החדשים על המדפים שחשבנו ששווה לנסות. היו כאלו שהצדיקו את הזמן ואת ההבטחות, והיו כאלו שלא בדיוק. "כמו אלף אחרים" עד "מנצח בהליכה", הנה כל מה שאמרו לנו נסייני המדור האמיצים

גוצ'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים גוצ'י גילטי אבסולוט 90 ml, מחיר: 429 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מן הידועות היא שבושם הוא עניין של טעם וכימיה, ומה שמרגיש נפלא על אחד, לא בא טוב על אחר. אבל על הגוצ'י החדש הייתה הסכמה מוחלטת של הנסיין ד' ושל כל הסובבים אותו: מדובר בריח מוזר, קשה וקשוח. ד' דיווח שלבושם ניחוח מוגזם של ספת עור. אמנם מהסוג של הביוקר, אבל הרבה יותר מדי ממנו. בת זוגו של ד' הלכה צעד אחד רחוק יותר, וטענה שדי בשפריץ אחד כדי שכל החדר יריח למשך שעות ארוכות כמו חנות צמיגים. הקולגות למשרד עשו פרצוף ופתחו חלון, העדינה שבהם חטפה מיגרנה. בקיצור, לתתרנים או למיזנטרופים בלבד.

גוצ'י, Guilty Absolute – גודל 90 מ"ל ב-429 שקלים

אקווליס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים אקווליס EDP מבית מובוסן 90 ml, מחיר: 269 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בינוניות אינה מילה גסה", ניסה הנסיין נ' להסביר למה הוא מחבב את הבושם החדש של מובוסן. "הוא יומיומי – בקטע מפרגן, ילך טוב בבוקר עם מכנסיים מגוהצים היטב ונסיעה באוטו ליסינג בנתיב המהיר, גברי במידה הנכונה ומעט גנרי. מתאים למי שלא צריך בושם כדי לייצר נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, או למי שמוותר עליה מראש. הבקבוק, בהתאם, מעט משמים".

מובוסן, Aequalis – גודל 90 מ"ל ב-269 שקלים. (להשיג בלעדית ברשת אפריל)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דיזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים דיזל אונלי דה ברייב: 169 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיצד תהפוך עיצוב של בושם לאייקוני: השק בקבוק בושם. חזור על העיצוב לפחות שלוש פעמים בחצי עשור. הרי לך עיצוב אייקוני! גם בדיזל שיננו את ההוראות האלה, ולכן השיקו בושם נוסף מסדרת Only the Brave בבקבוק האגרוף המוכר, הפעם בגוונים של כחול ונגיעת כסף, "המבטאים רעננות וחיות". הנסיין השתמש בעבר בבושם המקורי, שהושק ב-2009: "לבושם ההוא הייתה בעיה אחת: לו הוקם דף הפייסבוק "בשמים בינוניים וסבירים", הוא היה משתלב בו בקלות. בושם נחמד עם ניחוח עצי לא דומיננטי שלא משאיר יותר מדי רושם. הבושם החדש, לעומת זאת עשה צעד קטן-גדול קדימה בזכות שתי תכונות עיקריות: מרגיש קצת יותר נקי ואיכותי, וגם שורד זמן רב יותר על הגוף. הוא אמנם לא בליגה של הגדולים, אבל נמצא בסקאלה גבוהה יותר מסתם בושם יומיומי. בסך הכל, נותן תמורה מצוינת למחיר הנמוך יחסית". (דוד רוזנטל)

דיזל, Only the Brave High - גודל 75 מ"ל ב-169 שקלים, גודל 125 מ"ל ב-199 שקלים

ז'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים ג'נטלמן אונלי של ז'יבנשי במהדורה מוגבלת 100 ml, מחיר: 299 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל מה שטוב באביב מתורגם לבושם", התפייט הנסיין על הז'יבנשי החדש מסדרת ה- Gentlemen Only . "קצת לימון, קצת מנטה, קצת מחרמן, הרבה אופטימי. ריח שמח. בת הזוג משפריצה ממנו בסתר גם על עצמה". מנצח בהליכה את עונת הבשמים הנוכחית.

ז'יבנשי, Gentlemen Only במהדורה מוגבלת - 100 מ"ל ב- 299 שקלים

דייוויד בקהאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים דייוויד בקהאם מייד אוף אינסטינקט 50 ml , מחיר: 99 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בושם גברי סביר וגנרי שמריח כמו אלף אחרים", אמר הנסיין ג' אחרי שהשפריץ מהדיוויד בקהאם החדש. "לא רע, לא מדהים, ככה הוא באמצע. לא משאיר חותם ומתאדה כעבור שעות בודדות. פתרון חמוד לבעלי תקציב מוגבל בלבד".

דיוויד בקהאם, Made of Instinct - גודל מ"ל ב-99 שקלים

בולגרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים AQVA POUR HOMME ATLANTIQVE מבית בולגרי 100 ml, מחיר: 399 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"טעם נרכש", התלונן קמעה הנסיין שקיבל את החדש מבית בולגרי. "ספק בושם יקר ויוקרתי, עם ניחוחות עמוקים של ים פתוח והדרים, ספק ריח של ג'ל רחצה שקונים ב-12 שקל לחצי ליטר בסופר. מחזיק מעמד שעות ארוכות בלי פשרות, ויתאים במיוחד לקיץ מיוזע".

בולגרי, Aqva Pour Homme Atlantiqve – גודל מ"ל ב-399 שקלים

ורסצ'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים ורסצ'ה דילן בלו 100 ml, מחיר: 249 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחרה רציני על תואר הריח המצטיין הוא החדש של ורסצ'ה, שמצליח להיות לימוני, רענן ומתובל בטירוף בו זמנית. אמנם לא מעודן כמו הז'יבנשי, ושפריץ מיותר ממנו עלול לחרוך את שערות האף של העוברים והשבים, אבל מצד שני, הנסיין נשבע שמדובר במגנט לכל ייצור חי – בחורות, בחורים, או חיות משק - לפי הצורך, מהסוג שמעצב תודעה וגורם לך להסתובב בעולם עם תחושה של מיליון דולר.

ורסצ'ה, Dylan Blue - גודל מ"ל ב-249 שקלים

ארמני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם גברים ארמני קוד – ARMANI CODE, מחיר: 329 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הארמני קוד הוא אהבה במבט ראשון, או נכון יותר לומר - בניחוח ראשון. הניחוח האלגנטי והעדין שלו, שלא לומר הנשי, הולם את האביב, וכשמשפריצים ממנו, ממש אפשר להרגיש שפרפר מתעופף. יש לו רק שתי בעיות: הקטנונית יותר היא שהסגירה של המכסה מסובכת, לפחות למי שלו זכה בקואורדינציה של ג'ורג'יו ארמני. העקרונית יותר היא שהנוכחות המעודנת שלו עשויה להתגלות כמינורית מדי למי שחפצים או צריכים להתבשם באופן מסיבי יותר. אך בנחירי מי שלא, האהבה תפרח" (אבנר שביט)

ארמני, Armani Code Colonia - גודל 75 מ"ל ב- 329 שקלים, גודל 125 מ"ל ב-399 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully