וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקססוריז האופנתיים שיהפכו את הטיסה לנוחה במיוחד

12.4.2017 / 7:01

אנחנו אורזות כל מה שצריך לחופשה, אבל לעתים שוכחות שהיא מתחילה בשדה התעופה. אם גם את מתכוונת לבלות את החג בחופשה, אלה הדברים שאסור לך לשכוח כדי שחווית הטיסה שלך תהיה נעימה

מטוס של חברת KLM. ShutterStock
עופי על עצמך/ShutterStock

אנשים רבים בוחרים לבלות את חופשת החג הארוכה בחו"ל. אם גם את מתכננת לבלות את ימי החופש בבטן-גב, שופינג או בטיול ברחבי מוזיאונים, בטח התחלת כבר לחשוב מה את הולכת לארוז. אבל האם חשבת על הטיסה עצמה? מה את הולכת ללבוש ומה תשימי בתיק שעולה איתך למטוס? אין ספק שאלה דברים שאת צריכה להתחשב בהם. לא משנה אם הטיסה שאת מתכוננת אליה הולכת לארוך שעה או שתגיעי ליעד שלך רק אחרי יממה - ישנם כמה דברים שאם תקפידי עליהם הם יגרמו לזמן שלך באוויר לעבור הרבה יותר מהר. אז אם ימי החופש המתקרבים הם סימן בשבילך להתחיל לארוז – היעזרי ברשימה שלנו כדי שחווית הטיסה שלך תהיה הכי טובה שאפשר.

מבצעים לטיסה עזריאלי.
קסטרו: 99.90 שקלים
מבצעים לטיסה עזריאלי.
הודיס: ימין, מכנס 129.90 שקלים, חולצה 69.90 שקלים. שמאל, מכנס 129.90 שקלים, חולצה 59.90 שקלים
מבצעים לטיסה עזריאלי.
אינטימה: חולצה 139.90 שקלים, מכנסיים 159.90 שקלים

הבגדים הנכונים: זה לא הזמן לג'ינס צמוד או נעלי עקב. העונה את יכולה למצוא מגוון גדול של בגדים נוחים ונעימים בצבעוניות טרנדית של ורוד עתיק, אפור ותכלת משופשף שמשדרים וויב קולי ולא מתאמץ. טרנינג נעים וחולצה דקה שתוכלי להתכרבל בה במהלך הטיסה הם לא רק הבחירה הנכונה, הם גם הדרך היחידה להרגיש בנוח בשעות הארוכות שתבלי בישיבה.

מבצעים לטיסה עזריאלי.
פרמייר: מארז נסיעה 50 שקל
מבצעים לטיסה עזריאלי.
סמאשבוקס: 139 שקלים
מבצעים לטיסה עזריאלי.
ללין: 79.90 שקלים

מוצרים קטנים: מאז האיסור להעלות לטיסה מוצרים נוזליים שמכילים יותר מ-100 מ"ל חברות רבות נענו לאתגר והוציאו מוצרים בגודל מוקטן. את יכולה להשתמש בהם במהלך הטיסה כדי לרענן את העור ולמרוח קרם לחות, או לתקן את האיפור לפני הירידה מהמטוס - אבל הפלוס הגדול הוא העובדה שרוב המוצרים מספיקים ליותר משבוע, כך שהם חוסכים לך מקום יקר במזוודה ולא מעוררים את רגשות האשם כשאת זורקת אותם בתום השימוש - כך שלא תצטרכי לגרור לארץ בקבוקים גדולים וחצי ריקים רק כי חבל לך לזרוק אותם בחו"ל.

מבצעים לטיסה עזריאלי.
אינטימה: חזייה 99 שקלים
מבצעים לטיסה עזריאלי.
ג'ק קובה: טופ 699 שקלים, תחתונים 439 שקלים

הלבשה תחתונה נוחה: שעות טיסה ארוכות יכולות להיות נוחות יותר אם לא תצטרכי לסדר בכל פעם מחדש חזייה שמגרדת לך או תחתונים לוחצים. שימי לב ותשקיעי בהלבשה תחתונה נוחה במיוחד, כזו שלא תרגישי ולא תצטרכי לחשוב עליה במהלך הטיסה.

מבצעים לטיסה עזריאלי.
מנגו: 59.90 שקלים
מבצעים לטיסה עזריאלי.
אינטימה: 79.90 שקלים

תיק איפור: נשים רבות רואות בתיק האיפור אביזר שימושי בלבד ומשתמשות בתיק ישן, קטן מדי או סתם תיק כלשהו שקיבלו פעם במתנה. תפנקי את עצמך עם תיק איפור יפה ונוח, או בכל תיק קטן שאת אוהבת ותסבי את אופן השימוש בו. חשוב שאותו תיק יהיה מספקי גדול כדי להכיל את המוצרים שאהובים עלייך ויגרום לך לחייך בכל פעם שתרצי להתאפר.

מבצעים לטיסה עזריאלי.
ספרינג: 249.90 שקלים
מבצעים לטיסה עזריאלי.
ברשקה: 99.90 שקלים

תיק גב: זו הדרך הטובה ביותר לטוס בנוחות ובסטייל - תיקי הגב משאירים את הידיים שלך פנויות, לא מחליקים מהכתף ולא מסרבלים אותך. בנוסף, הם משמעותית גדולים יותר מתיקי הצד וייראו מצוין גם במהלך החופשה עצמה, בין אם תכניסי אליהם מגבת לחוף הים או שתמלאי אותם בדברים שאת צריכה לקראת יום טיול ארוך מחוץ למלון.

מבצעים לטיסה עזריאלי.
אזניות סוני: 169 שקלים

אוזניות: אל תסמכי על האוזניות שמחלקים במטוס - אוזניות טובות יעזרו לך להתנתק ואפילו יגרמו לך ליהנות. תשקיעי ותייצרי פלייליסט שאת אוהבת לקראת הטיסה ותני לעצמך כמה שעות של שקט נטול טלפונים, אימיילים או רשתות חברתיות.

לכל המבצעים באתר קניוני עזריאלי

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully