וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כמו אוויר פסגות או כזה עם בקבוק חתיך? בשמים חדשים על המדפים

שירלי אכסלרוד

9.4.2017 / 12:30

אינפלציה של בקבוקים ורודים, ריחות מבוגרים שלוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות ופה ושם גם בושם מוצלח, או לפחות חמוד. בדקנו המון בשמים חדשים לפסח, כדי שאתן לא תצטרכו. החל מהפראשי של מוסקינו ועד הגנרי של ללין - כל מה שצריך להכיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעננות של אויר פסגות בימי עונת מעבר. מוסקינו פינק פרש קוטור – גודל 100 מ"ל ב-199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "בית האופנה והבישום ממשיך לבעוט במוסכמות"

מה הרחנו: הבושם בבקבוק שנראה כמו חומר ניקוי חוזר, והפעם כנוזל ניקוי ורוד. "בושם ורוד בזוקה, תוספת חמודה למדף הבשמים, שבוודאי יגרום לכן לחוש לוהטות ומעודכנות, ובתנאי שאתן בין הגילאים 16-26, פחות או יותר. אני מתקשה לראות את הדודה בת ה- 76 מתחברת למתנה לחג בצורת שפריצר ניקוי. הריח עצמו, עם אשכולית ורודה, קסיס, שושנת העמקים, ורדים, רימונים ופטשולי - נשמע מבטיח. לא מתקתק ולא ילדותי, אלא רענן מאוד – רעננות של אוויר פסגות בימי עונת מעבר, וזה ממש לא רע. האם אחליף את הניחוח הצרפתי יוקרתי ייחודי הרגיל שלי לטובת ההשקה החדשה והשובבה של מוסקינו? לא. אבל אם אתקמצן, אלך על משהו פרש ולא יקר, ושם בדיוק נמצא ה- Moschino

Moschino Pink Fresh Couture – גודל 100 מ"ל ב-199 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיבוט נוסף של אותו הניחוח. DKNY, Be Tempted Eau Blush גודל 50 מ"ל ב- 179 שקלים 100 מ"ל ב-279 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "פינוק לחושים... חותם נשי ייחודי בלתי נשכח"

מה הרחנו: עוד חג, עוד בושם חדש מסדרת התפוחים של דונה קארן. הנסיינית, שכבר יצא לה להריח תפוח או שניים, מעדכנת שמדובר בשיבוט נוסף של אותו הניחוח, בשינויים שרק כלבת ציד מיומנת תוכל להבחין ביניהם – פרחוני אבל לא דומיננטי מדי, חמצמץ בשוליים, מתאדה במהירות שיא, ומתאים במיוחד לקיץ.

DKNY, Be Tempted Eau Blush גודל 50 מ"ל ב- 179 שקלים 100 מ"ל ב-279 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגירסה החדשה מתקתקה,אבל רכה ונקייה יותר. נרסיסו רודריגז, Fleur Musc for Her – גודל 100 מ"ל ב-594 שקלים, 50 מ"ל ב- 458 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "הניחוח נוצר בהשראת נשים המקרינות רוח של עצמאות עם חן"

מה הרחנו: הנסיינית מ', עצמאית וחיננית שאין דברים כאלה, הפתיעה את עצמה בחיבה יתרה לחדש מבית נרסיסו: "הריחות הקודמים של המותג התחברו לי תמיד עם נשים מאופרות מדי ומחשוף ענקי, מתוקים וגדולים מהחיים – קצת יותר מדי בשבילי. הגירסה החדשה, שמזכירה מאד את ה- Happy המיתולוגי של קליניק, עדיין מתקתקה, אבל רכה ונקייה יותר, ולוקחת את עצמה פחות ברצינות. הבקבוק, בעיצוב הקבוע, מוצלח במיוחד בוורוד חלומי משגע".

נרסיסו רודריגז, Fleur Musc for Her – גודל 100 מ"ל ב-594 שקלים, 50 מ"ל ב- 458 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזק ועוצמתי, בקטע לא טוב/ KENZO, Eau de Lumiere - גודל 50 מ"ל ב-299 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "קנזו מזמין אותך ללבוש את ניחוח האור המתמשך, ניחוח הרוח החופשית...שאינו דומה לשום ניחוח אחר".

מה הרחנו: הנסיינית, ברגע של שקיפות, מודה שהיא משתמשת בבושם אחד ויחיד כבר שנים, ולכן יש מצב שהיא מקובעת. אבל מה לעשות שהקנזו החדש הריח לה נוכח מדי: "כבר בהתזה הראשונה הניחוח היה חזק ועוצמתי, בקטע לא טוב. גם כשחזרתי הביתה אחרי 9 שעות עבודה הריח עדיין היה שם. אמנם ייחודי ולא דומה לשום דבר אחר, אבל עמוס, מחניק ומבוגר. אז כן, יש דבר כזה ריח עשיר מדי, וגם הבקבוק האלגנטי, הגבעולי, לא מציל אותו". (שני צ'מסי)

KENZO, Eau de Lumiere - גודל 50 מ"ל ב-299 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעימות החמימה ואופטימית.אזדין אלייה, Blanche - גודל מ"ל ב-440 שקלים, 100 מ"ל ב-589 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "הומאז' לאישה העכשווית שבעיני אליה חיה כא?ל?ה מודרנית – פעילה, דינאמית ויפהפייה"

מה הרחנו: בים הבשמים הוורודים שטבענו בו באביב הזה, נחמד למצוא בושם לבן אלגנטי. אז נכון שהוא לא שיא התחכום ונכון שכבר הרחנו את הווניל ומושק הזה איפשהו קודם - למען האמת, בכמה וכמה מקומות אחרים. אבל זה לא גורע מהנעימות החמימה והאופטימית של ריח קיץ מוצלח במיוחד.

אזדין אלייה, Blanche - גודל מ"ל ב-440 שקלים, 100 מ"ל ב-589 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח אביבי, משכר, מיוחד ולא משתלט. Salvatore Ferragamo, Signorina in Fiore – גודל 50 מ"ל ב-249 שקלים, 100 מ"ל ב- 349 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "האישה של Signorina in Fiore נמצאת על בימת חייה כאשר נשיותה מתחילה לפרוח... היא מאוהבת ברומנטיקה ורודפת אחר החלומות שלה".

מה הרחנו: הבושם החדש מבית Salvatore Ferragamo בבקבוק ורדרד במיוחד, הוא הגרסה הפרחונית ביותר בסדרה, ומתאים בדיוק לעונה. הוא מזכיר את קודמיו, אך צעיר יותר ועסיסי יותר: תערובת טעימה של יסמין ופרחי הדר, ופירות כמו אגס נאשי ורימון, שחוברים יחד לניחוח אביבי, משכר, מיוחד ולא משתלט, שקטף מחמאות מהסביבה. לנסיינית הוא הזכיר גירסה פרחונית במיוחד של ג'ימי צ'ו, אבל ברבות השעות הסתבר שכל הטוב הזה, בדיוק כמו מזג האוויר בעונת מעבר, לא לגמרי יציב – הריח נעלם במהירות והשאיר אחריו שממון.

Salvatore Ferragamo, Signorina in Fiore – גודל 50 מ"ל ב-249 שקלים, 100 מ"ל ב- 349 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריח ונילי, עדין ונקי. Abercrombie & Fitch, First Instinct - גודל 50 מ"ל ב-199 שקלים, 100 מ"ל ב- 299 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "שובב, נשי ומפתה בו זמנית, הוא נוצר כדי לוודא משיכה ופיתוי טבעי שלא ניתן לעמוד בפניו".

מה הרחנו: הבושם של מותג הטרנינגים-גורמה הגיע אל נסיינית שלא מצליחה למצוא את הריח הנכון בשבילה: "כבר שנים לא פגשתי את האחד שישאיר שובל נעים, לא עמוס מדי, לא כזה של מטהר אוויר בשירותים, ולא כזה שמתנדף אחרי שעה. אני מעדיפה ריחות נקיים, אז עברתי לקרם גוף של רשתות ספא בשילוב הבושם התואם, ויחד הם עושים את העבודה. הבקבוק של אברקרומבי בישר טובות: סולידי, שקוף, עם תווית מוזהבת, כזה שנראה קצת כמו בקבוק אלכוהול. בשפריץ ראשון, מזכיר את הריח של ההוגו בוס דיפ רד שאהבתי פעם. אחרי חצי שעה הוא קיבל ריח ונילי, עדין ונקי. הצלחתי לרחרח אותו על עצמי רוב היום, אבל אחרי כמה שעות, אחרים היו צריכים ממש להתאמץ כדי להרגיש אותו. אחרי הצהריים – לא נשאר ממנו זכר. מצד שני, גם אם הוא היה חזק יותר, כנראה שלא הייתי מרוצה, כי אז הוא היה עוצמתי וזקן מדי" - מלכוד 22 של מגזר הבישום.

Abercrombie & Fitch, First Instinct - גודל 50 מ"ל ב-199 שקלים, 100 מ"ל ב- 299 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולך להיות הלהיט הבלתי מעורער של הקיץ. לנקום, MIRACLE BLOSSOM – גודל 50 מ"ל ב– 249 שקלים, 100 מ"ל ב– 299 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: " משמעות חדשה למהות הנשיות והאושר"

מה הרחנו: בדקה ה-90 הגיע לכאן הבושם החדש לבית לנקום, ואם האף המיומן שלנו לא יאכזב, הוא מנחש שהמירקל החדש הולך להיות הלהיט הבלתי מעורער של קיץ 2017, וזה לא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות למרחב המחייה הישראלי. מדובר בגרסה מעודנת יחסית למקור המתקתק, פרחונית אך רגועה, מהזן שלא הולם ברקות. הבקבוק, בסגול מינימליסטי ופקק כסוף, חתיך במיוחד.

לנקום, MIRACLE BLOSSOM – גודל 50 מ"ל ב– 249 שקלים, 100 מ"ל ב– 299 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבושם החמוד של העונה. גו'צי, Bamboo – גודל 50 מ"ל ב- 78 דולר. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: " ניחוח מפתה זה מתרגם את מהותה של האישה רבת הפנים של היום".

מה הרחנו: בשמים לרוב יתארו עצמם כמפתים, חושניים, נועזים ובלתי נשכחים, "חמוד" פחות פופולרי בהקשר הזה. אבל כאן אנחנו מדברים על הבושם החמוד של העונה – נקי, אוורירי, משמח, מתוק במידה ומאד רענן, בבקבוק סגול מחוטב וחמוד גם הוא. כי חמוד היא לא מילה גסה!

גו'צי, Bamboo – גודל 50 מ"ל ב- 78 דולר. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללכת עם ולהרגיש בלי. לנווין, MODERN PRINCESS – גודל 60 מ"ל ב- 270 שקלים, 90 מ"ל ב-359 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "ניחוח נשי חדש המציג דימוי חדש של האישה המודרנית: חיה חיים של נסיכה נטולת דאגות".

מה הרחנו :"אני חובבת גדולה של בשמים רעננים, וניחוחות רציניים וכבדים מדי מרתיעים אותי. ככה זה, בראש אני עדיין נערה גמלונית. אבל דווקא הבושם החדש של לנווין מאפשר לעשות את הקפיצה קדימה למחוזות הנשיות, ללכת עם ולהרגיש בלי. הוא מביא ניחוח סקסי שאפשר להתבגר אתו בכבוד, מבלי לאבד את הקלילות. הריח הנשי והפרחוני לא בא על חשבון הפרשיות שלו, ולכן מאותת נוכחות לצד חוסר מאמץ. מבחינתי הוא יכול להתאים גם לעבודה ועל אחת כמה וכמה לערב בחוץ, כשנדרש ריח דומיננטי יותר". (גרדה גלזר)

לנווין, MODERN PRINCESS – גודל 60 מ"ל ב- 270 שקלים, 90 מ"ל ב-359 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפוגג כמעט לחלוטין. הרמס, Eau Des Merveilles Bleue – גודל 50 מ"ל ב-469 שקלים, 100 מ"ל ב-659 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "תווי ים רעננים בשילוב עם תסיסה משמחת של ניחוח וודי ומינראלי, מרוסס בנתזי המים, ומחומם בעגלגלות וחום של פצ'ולי".

מה הרחנו: דו קוטביות. הנסיינית, שמעדיפה ריחות נקיים ופשוטים, הצליחה למצוא בתוך הפרחוניות הכבדה של הרמס גם תווים נקיים וחלקים, שמאוד מתאימים ליום יום. "הוא מתחיל חזק ודומיננטי, ממש כמו פרפיום – למרות שהוא לא. רק כחצי שעה אחרי הוא מתרכך והופך לנעים יותר. אחרי עוד חצי שעה - התפוגג כמעט לחלוטין. אז מצד אחד הניחוח מאוד מבוגר, ואולי זה קהל היעד של המותג, ומצד שני, הוא נעלם מהר, ושני אלה בדרך כלל לא הולכים ביחד". (רעות סהר)

הרמס, Eau Des Merveilles Bleue – גודל 50 מ"ל ב-469 שקלים, 100 מ"ל ב-659 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסגנון קייט ופיפה. Dior, Poison Girl, גודל 50 מ"ל ב-339 שקלים, 100 מ"ל ב-483 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "האישה שמתבשמת בפויזן גירל מסובבת את הראשים של כולם, ממגנטת את הסובבים אותה ומשאירה אחריה שובל המבטיח שלא ישכחו אותה"

מה הרחנו: שם הבושם בישר לה רעות. אבל הנסיינית, משתמשת אדוקה של J'adore , הדחיקה, חשבה חיובי, וקיוותה לזיקה משפחתית בין הבשמים ממשפחת דיור. "אם אכן יש קשר משפחתי, הוא בסגנון קייט ופיפה. כי מה לבשמים חמצמצים, אלגנטיים ורעננים, ולעננה הכבדה שעטפה אותי וסירבה לעזוב שעות ארוכות אחרי התזה אחת. התזמון היה מצער במיוחד: לראשונה לקחנו בייביסיטר ויצאנו לדייט. לא זמן מיטבי להתנסות בבושם חדש. מילא שהרגשתי כמו מי שהתחפשה לדודה קלת הדעת ונטולת המודעות העצמית, שחשה עצמה צעירה ופתיינית – אבל גם לבן הזוג הריח הציק. בהמשך הערב הוא טען שהריח נעלם, אבל מבחינתי הוא היה שם כל הזמן – ניחוח חונק ומתוק, שאולי יגרום לאחרות להרגיש נשיות, אבל אותי השאיר עם תחושה של האחות המביכה". (גרדה גלזר)

Dior, Poison Girl, גודל 50 מ"ל ב-339 שקלים, 100 מ"ל ב-483 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלגנטי ונועז. ז'יבנשי, L'Ange Noir גודל 75 מ"ל ב- 449 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: " אלגנטי, נועז, יחיד, מיוחד ונצחי!"

מה הרחנו: הז'יבנשי החדש סימן וי אצל הנסיינית בכל המקומות הנכונים: צרפתי, בדיוק כמו שהיא אוהבת; הבקבוק מרשים, אפלולי ומחוספס, והריח אלגנטי ונועז, עם נוכחות מעט גברית. "בשפריץ הראשון הריח היה מאוד דומיננטי, אבל מסקרן. רק אחרי דקות ארוכות הוא נחלש, ועדיין הרגיש עשיר מאד, חזק וממגנט". רק שמסתבר שנשים מבשמים צרפתיים, גברים מריחות אורייריים יותר: "בן הזוג לא אהב את הריח, מחמת כבדות. החברות לעומתו, דווקא כן". (שני סלע)

ז'יבנשי, L'Ange Noir גודל 75 מ"ל ב- 449 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחובבות הז'אנר. ללין, Deep Ocean – גודל 100מ"ל ב- 190 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: "ניחוח בלתי נשכח, משכר ומרענן במיוחד. ניחוח אופטימי שנשאר לאורך זמן... כמו בריזת ים נעימה של ליל קיץ".

מה הרחנו: אם יש לך את השמן גוף, קרם גוף, קרם ידיים, קרם רגליים, סקראב, סבון מוס, סבון פילינג ומפיץ ריח בניחוח Ocean התואם, אין שום סיבה שתבחרי פתאום בבושם בריח וניל פצ'ולי. לא ככה? אנחנו מכירים אישית כמה בחורות נחמדות שמכורות כבר שנים לניחוח הוותיק של ללין, ומספר דומה של נשים שמקבלות ממנו מיגרנה. אז איך אומרים, לחובבות הז'אנר.

ללין, Deep Ocean – גודל 100מ"ל ב- 190 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully