וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת השינוי המוזר בעיניה של איוונקה טראמפ

13.4.2017 / 7:20

גולשים רבים תוהים האם בתו של נשיא ארה"ב משתמשת בעדשות מגע צבעוניות כדי לשנות את צבע עיניה מחום כהה לירוק, ואם כן - מה הסיבה לכך? תוצאות התחקיר לפניכם

Royal Update

האם הניצוץ בעיניה של איוונקה טראמפ מזויף? ברשת עוסקים רבות בסוגיה הרת הגורל הזאת, לאור השוואה דקדקנית שנעשתה בין תמונה עדכנית שלה שבה עיניה חומות - לאחרת בה הן ירוקות. בתו של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ "מואשמת" בשימוש בעדשות מגע צבעוניות שנועדו להסתיר את צבע עיניה הטבעי - חום כהה.

העיסוק בנושא החל לאחר הופעה של איוונקה בתכנית הבוקר של רשת CBS בשבוע שעבר, בה היא נראתה כשעיניה ירוקות. התעלומה התעוררה בעקבות פגישה בבית הלבן שנערכה בפברואר השנה, בה התקיימו צילומי קלוז-אפ שתיעדו בבירור את עיניה החומות - וזו מתברר לא הפעם הראשונה שהיא מסווה את צבע עיניה המקורי.

איוונקה טראמפ בעיניים חומות וירוקות. GettyImages
מימין: איוונקה בעיניים חומות; משמאל: בעיניים ירוקות/GettyImages

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

איך הדיוקן של מלניה בהשוואה לנשים הראשונות הקודמות?

לכתבה המלאה

הפסיכולוגית זלנה מונטמיני הסבירה לאתר דיילי מייל מהי הסיבה, לפי דעתה, לשינוי הזה: "אנשים שמשנים את המראה שלהם בעקבות ג'וב חדש מנסים למעשה להיראות בעיני אחרים בצורה אחרת. עדשות מגע ירוקות אולי אינן מסמלות שינוי גדול, אך בשבילה זו דרך תת הכרתית לומר 'תסתכלו עליי אחרת'. כך היא מסמלת לעולם החיצוני ולעצמה שהיא כבר לא אותו אדם שהייתה קודם. שהיא השתנתה". ההסבר של מונטמיני תואם להבהרת השיער שעשתה איוונקה יום לפני מינויה ליועצת של אביה בבית הלבן, אולם בתחקיר מעמיק שבוצע על ידי גולשים (משועממים) ברשת נמצא שכבר ביולי שנה שעברה היא נצפתה בעיניים ירוקות.

איוונקה טראמפ נראתה לפני נאומה בוועידה הרפובליקנית הלאומית כשעיניה חומות, אך באורח פלא הן שינו צבען לירוקות כשהיא עלתה על הבמה מאוחר יותר באותו ערב כדי להציג את אביה. היא הופיעה עוד לפני בעיניים ירוקות באירוע המט גאלה האופנתי, ואחריו בראיון לפוקס ניוז שנערך בנובמבר 2016.

כמו לאיוונקה, גם לבעלה ג'ארד קושנר יש עיניים כהות וכן גם לשלושת ילדיהם. בנוסף לעיניים הירוקות והשיער הבהיר יותר, איוונקה גייסה לכוחותיה את הסטייליסטית הניו יורקית קט וויליאמס, כדי שתעזור לה לרענן את המלתחה לכבוד המעמד החדש. מאז היא נצפית לבושה בבגדי מעצבים, מרולנד מורה ועד אוסקר דה לה רנטה.

איוונקה ודונלד טראמפ במסע הבחירות באשטון פנסילבניה, ספטמבר 2016. GettyImages
איוונקה טראמפ בירוק במהלך מסע הבחירות של אביה/GettyImages
איוונקה טראמפ. ספלאש
הכי יפה בטבעי/ספלאש
איוונקה טראמפ בעיניים ירוקות. CBS, צילום מסך
בראיון ב-CBS, שוב בעיניים ירוקות/צילום מסך, CBS
איוונקה טראמפ בעיניים חומות. GettyImages
הכי כהה שיש/GettyImages
איוונקה טראמפ בעיניים חומות. GettyImages
ירוק או חום: מה יותר יפה לה?/GettyImages

ומה עם העיניים שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully