וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מ"גירלז": תרומתן של הבנות לעולם האופנה

18.4.2017 / 12:08

ניתן להתווכח על טיב הסטייל או חוסר הסטייל (שנעשה גם הוא בהקפדה מעוררת הערכה) של הבנות בסדרה. אבל את האותנטיות הנשית חסרת העכבות שהוצגה על המסך הן לקחו איתן הביתה, ומשם אלינו. שלושה רגעים אופנתיים אמיצים שזכורים לנו במיוחד

אתר רשמי

בווידיאו: עד כמה כוכבות הסדרה באמת מכירות אחת את השנייה? מגזין גלאמור מתקיל את השחקניות עם שאלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנצלים מראש, אבל מארני נותרה מחוץ לכתבה. "בנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרק סיום העונה השישית והאחרונה של "בנות" שודר אמש וזכה כצפוי לסיקור נרחב ברחבי העולם. רבות נכתב ודוסקס על תרומתה של סדרת המופת של HBO ליצירה הטלוויזיונית ולהשמעת הקול הפמיניסטי הצעיר. אבל הבנות של "בנות" שברו מוסכמות גם מחוץ למסך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"תודה שנתתם לצלוליטיס שלי לככב!"

כוכבות הסדרה גירלז בהפקת אופנה של מגזין גלאמור, ינואר 2017. מגזין גלאמור, סריקה
כזו ירך לא ראיתם בגרסת כרומו בחיים. ארבעת הבנות לבושות מארק ג'ייקובס מכף רגל ועד ראש על שער גלאמור/סריקה, מגזין גלאמור

אחרי שהגדירו מחדש וללא פילטרים את הלוק של בנות דור ה- Y, הצטלמו ארבעת חברות הקאסט להפקת אופנה נוצצת שליוותה את ראיון השער בגיליון פברואר 2017 של מגזין גלאמור האמריקאי. כיאה לסגנונן הלא מלוטש של הדמויות בסדרה, גם הצילומים נעשו באווירת המראה הנגיש, במיוחד בהיבט הגופני. בתפריט: בטן משתפלת, צלוליטיס וירכיים לא חטובות.

מיד אחרי פרסום תמונת השער, לינה דנהאם מצאה לנכון להתייחס לסוגיית הריטושים והודתה למגזין על האותנטיות. "תודה שנתתם לצלוליט שלי לככב!", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה: "היום הגוף הזה מתנוסס על שער של מגזין שמיליוני נשים יקראו, בלי פוטושופ".

כמי שידועה בקידום דימוי גוף נשי השונה מהמודל החטוב המקובל, כולל חשיפה עצמית אמיצה, סוגיית השימוש בפוטושופ היא נושא טעון אצל יוצרת "בנות". בעבר היא כבר התלוננה על ריטוש מוגזם שנעשה לה בשער המגזין הספרדי "טנטשנס" והאשימה את העורכים בחוסר כנות כלפי הקוראים שלהם, ואז התנצלה כשהוכח לה שהיא בעצם אישרה את התמונה.

כוכבות הסדרה גירלז בהפקת אופנה של מגזין גלאמור, ינואר 2017. מגזין גלאמור, סריקה
הפקת אופנה במראה נגיש. בתפריט: בטן משתפלת, צלוליטיס וירכיים לא חטובות/סריקה, מגזין גלאמור

לא מתנצלות על שום דבר: נשים אמיתיות בהלבשה תחתונה סקסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת צילומים משגעת. ג'מימה קירק ולינה דנהאם בקמפיין של Lonely Label/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לקמפיינים של הלבשה תחתונה המציגים דוגמניות בעלות גוף בלתי מושג, הרימה חברת הלנז'רי הניו זילנדית Lonely Label קמפיין אינטרנטי משגע, וליהקה את לינה דנהאם וג'מימה קירק לסדרת צילומים באטיטוד של העצמה נשית נטולת התנצלויות. להדגשת האותנטיות, צולמו התמונות בביתה של דנהאם בברוקלין, ניו יורק. לדברי החברה, המטרה היתה "להציג יופי אמיתי, בתקווה שנשים ירגישו קצת יותר משוחררות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין Lonely Label צולם בביתה הפרטי של דנהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולולוש אפשר גם בשחור

זושה מאמט כוכבת "בנות" מתחתנת בשמלה שחורה. Tommy Agriodimasלמגזין ווג, סריקה
"ידעתי שאני נגד שמלה קלאסית". ביום החשוב בחייה לובשת זושה מאמט את ההפך מהלבן המקובל/סריקה, Tommy Agriodimasלמגזין ווג

אמנם בפרק הלפני אחרון הבנו ששוש הולכת להיות חתיכת בריידזילה מג'נונה, אבל בחיים האמיתיים היא לוקחת את כל העסק הזה לגמרי בקוליות. בדצמבר האחרון נישאה השחקנית זושה מאמט לבחיר ליבה כשהיא לובשת שמלת כלה בצבע שחור. "ידעתי שאני נגד שמלה קלאסית", היא סיפרה בריאיון שהעניקה למגזין ווג, "מעבר לזה, לא ידעתי איך תיראה השמלה. רציתי משהו נוח ולא לבן". בסופו של דבר, אחרי מדידה של יותר מ-40 שמלות, בחרה מאמט בשמלה של מותג בית הצרפתי ז'יבנשי. "כשמדדתי אותה חברים שלי השתתקו. היא התאימה לי כמו כפפה ליד וידעתי, ללא ספק, שזו השמלה שלי". הבחירה של מאמט להתחתן בשמלה שחורה גרמה לפליאה בקרב מגזיני אופנה ברחבי העולם, ועם זאת עוררה השראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully