וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פחות אלוהיות, יותר נגישות": קמפיין הלנז'רי החדש של קלווין קליין

19.4.2017 / 14:20

בית אופנת-העל האמריקאי יוצא עם קמפיין הלבשה תחתונה חדש לנשים. מסורת הפרסום המהוקצע והחושני נמשכת, והפעם בסרטון מהפנט בבימויה של סופיה קופולה. בתפקיד הפרזנטוריות: טאלנטיות מרשימות כמו דוגמנית הסבנטיז בת ה-73 לורן האטון והשחקנית קירסטן דאנסט. צפו

אתר רשמי

מי שביקר לאחרונה בניו יורק והתעמק להנאתו במודעות אופנה שכמותן ניתן לראות רק בתפוח הגדול, בוודאי לא פספס את קמפיין ההלבשה התחתונה של קלווין קליין עם כוכבי "מונלייט". הקאסט הכה פוטוגני של הסרט זוכה האוסקר ניבט ממרומי נקודות אסטרטגיות רבות בעיר, ובמיוחד זכורות מודעות הענק ברחוב האוסטון התוחם את שכונת סוהו מצפונה. אז עדיין לא נרגענו מהקמפיין הממגנט הזה, וכבר בית אופנת-העל האמריקאי יוצא עם קמפיין הלבשה תחתונה חדש - והפעם לנשים. כמובן, מסורת הפרסום המהוקצע והחושני נמשכת, מה שאומר צילומי שחור-לבן, טאלנטיות מרשימות ובימוי יד-אמן, וליתר דיוק, אמנית. סופיה קופולה שעושה פה קסמים.

הקמפיין החדש, "קלווין קליין או שום דבר אחר" (Calvin Klein Or Nothing At All), כולל מודעות וסדרת סרטונים (אחד מרכזי וארוך יחסית המכונה: "קלווין קליין הלבשה תחתונה אביב 2017 - גרסת הבמאי") בבימוי קופולה. בסרטוני השחור-לבן המגורענים מככבות נשים בגילאי 18 עד 73 שקופולה בחרה בעצמה, כמו סופרמודל שנות השבעים האגדית לורן האטון, השחקנית וידידתה הקרובה של קופולה קירסטן דאנסט (ששיתפה עמה פעולה בעבר בסרטים כמו "חמש נערות יפות" ו"מרי אנטואנט"), השחקנית, דוגמנית ומוזיקאית רשידה ג'ונס ("המשרד", "אחי, אני אוהב אותך"), בתה של עורכת Teen Vouge נת'לי לאב ("נשות המאה העשרים", "אלביס וניקסון", Glee, ותפקיד קטן בסרטה של קופולה "איש שם"), לאורה הארייר שבקרוב תיראה ב"ספיידרמן: השיבה הביתה", מאיה הוק, בתם של אית'ן הוק ואומה ת'רמן ודוגמנית מבטיחה; צ'ייס סווי וונדרס, סטודנטית בהרוורד השואפת להיות שחקנית וגם אחייניתה של מעצבת האופנה אנה סווי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשים המוכשרות לובשות פריטי לנז'רי מתוך הקולקציה שבחרו בעצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשים היפות והמוכשרות הללו לובשות פריטי לנז'רי שבחרו בעצמן מקולקציית אביב 2017, שניתן לרכוש באתר המותג, ומדברות בריאיון על מפגשים רומנטיים מוקדמים. דאנסט למשל מספרת על נשיקה גנובה בתוך אנדרטת וושינגטון והאטון על משפטי חיזור נדושים.

"אני אוהבת את תפיסת הנשים והגברים הכה אמריקאית של קלווין קליין", הסבירה קופולה את הסגנון. הפרסומות הישנות של אבדון (ריצ'רד) עם אנדי מקדואל, הדימויים של קייט מוס משנות התשעים... אני מרגישה שהם השאירו בי חותם בשנים הפורמטיביות שלי. אני אוהבת לעשות ההפך ממה שרואים במודעות הלבשה תחתונה" - אמרה הבמאית על הקמפיין. הנשים המככבות בסרטונים הן מבחינתה אותנטיות, חכמות ומגניבות. "אני חושבת שהן משמעותיות עבורי. מול המצלמה, בדרך מסוימת, הן לא ממש אלוהיות. הן יותר נגישות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לורן האטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשידה ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד קצת מלורן האטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאורה הארייר/מערכת וואלה!, צילום מסך
סרטון קמפיין הלבשה תחתונה של קלווין קליין בבימוי סופיה קופולה, אפריל 2017. אתר רשמי
קירסטן דאנסט/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully