וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בלונד הפלטינה והוורוד הקצוץ - קארה דלווין עושה קרחת

25.4.2017 / 12:25

הדוגמנית המצליחה מוכיחה שוב שהיא מאוד רצינית בכל הנוגע לקריירת המשחק שלה, ונפרדת משיערה היפה לטובת תפקיד קולנועי. רגע לפני הקיצוץ, היא עוד הספיקה לככב בפרסומת למסקרה שנפסלה לשידור בבריטניה. נו, לפחות נשארו לה הריסים

אתר רשמי

בווידיאו: קארה דלווין בסרטון קמפיין המסקרה שנפסל בשל הטעיית צרכנים.

כשהיא הכריזה בקיץ 2015 על נטישת עולם הדוגמנות לטובת קריירת משחק, קארה דלווין הסעירה את התעשייה. הטופמודל הבריטית, אחת הדוגמניות העסוקות והמפורסמות בממלכה, הפתיעה עם החלטה שנראתה בעיני רבים כתמוהה. אחרי הכל, שנים קודם היא הרוויחה כסף רב מקמפיינים יוקרתיים עבור חברות שונות. נראה כי תפקיד קטנטן ב"אנה קרנינה" (2012) השאיר לה טעם של עוד, והיא הייתה נחושה.

עם זאת, היא לא נטשה לחלוטין את הדוגמנות, אלא פשוט מיקמה אותה לא בראש סדר העדיפויות. מה בראש? משחק כמובן. עם סרטים כמו "ערים של נייר" (2015), "יחידת המתאבדים" (2016) ו"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" שייצא בקיץ, היא ביססה את מעמדה כשחקנית. כעת מתגלה החלטה נועזת שהיא לקחה, שמשקפת רצינות של ממש בכל הנוגע לקריירה הקולנועית שלה - היא עשתה קרחת.

קארה דלווין בימים אלו - קירחת. השיער הנהדר שלה נגזר הדרגתית עד לקרחת בוהקת. בשבוע שעבר היא הדהימה את עוקביה לאחר ששיתפה באינסטגרם תמונה של עצמה עם תספורת קצרה-ורודה, אך מסתבר שזה היה רק שלב; היא סיפרה ליומון האמריקאי USA טודיי שהיא "חייבת לגלח את שיערה עבור התפקיד הבא" ושצביעת השיער לוורוד הייתה רק בשביל הכיף לפני הקרחת.

היפהפייה נראתה על סט צילומי סרטה החדש בטורונטו "שנה בחיים" עם קרחת בוהקת. הסרט עוסק בנער בן 17 (ג'יידן סמית) שמגלה שחברתו (בגילומה של דלווין כמובן) גוססת - ומחליט להעניק לה חיים שלמים בשנת חייה האחרונה. המראה החדש יפה לה? מוצא חן בעיניה? לא ממש. אבל מה לא תעשה שחקנית שאפתנית בשביל תפקיד.

קארה דלווין בסינמה קון 2017, לאס וגאס, 28 מרץ 2017. GettyImages
בלונד רטרו קצר ימים. לפני חודש בלאס-וגאס/GettyImages

הבדל תהומי בין המראה של דלווין היום לבין קארה דלווין של העבר הלא רחוק בולט בסרטון פרסומת למסקרה של חברת "רימל לונדון". בסרטון מוצגת השחקנית בת ה-24 עם השיער הקודם שלה, בלונד כהה חלק, אסוף לקוקו גבוה, והיא נראית נפלא.

אבל מי שירצה להיזכר במראה המוכר ההוא של דלווין, יוכל לראותו רק ביו-טיוב ולא בטלוויזיה, כפי שתכננה חברת רימל לונדון. הסרטון המבטיח "ריסים מודגשים באופן מסוכן", נפסל לשידור על-ידי ASA, הרשות הבריטית לסטנדרטים בפרסום, עקב מה שתואר כהגזמה מטעה בתוצאות השימוש במוצר תוך שימוש במניפולציות עיבוד תמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המראה המוכר שכבר לא קיים. דלווין בקמפיין המסקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לטענת החברה "יש לה ריסים מלאים וארוכים באופן טבעי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאגיד Coty, המייצר את המסקרה עבור המותג, הודה שנעשה שימוש בריסים מלאכותיים "אינדיבידואליים" לצורך יצירת קו ריסים אחיד, ואחר-כך בפוסט-פרודקשן הם הודגשו שוב כדי להבליטם ביחס לצלליות העיניים של הדוגמנית. החברה, עם זאת, הכחישה הארכה של ריסיה של דלווין ומסרה שיש לה ריסים מלאים וארוכים באופן טבעי. מכל מקום, האפקט, כפי שהוצג בסרטון, נתפס על-ידי ASA כלא כזה הניתן להשגה על-ידי המוצר עצמו. אז אמנם לקארה דלווין אין היום שערה אחת על הראש, אבל לפחות עדיין יש לה את הריסים הארוכים והמלאים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully