וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודרניות וחזקות: התצוגה הייחודית לקולקציה החדשה של קרייזי ליין

30.4.2017 / 12:02

רשת האופנה השיקה קולקציה חדשה בערב גאלה של יריד "טרנדה" בשיתוף עמותת רוח נשית, כשעל המסלול צעדו אורנה דץ, אפרת גוש, טיטי איינאו, דליה מזור ורבות אחרות, והדגימו קולקציה המתהדרת בצבעוניות של שחור ולבן עם נגיעות של זהב, כסף ושמנת ובסגנון קלאסי-מודרני

גלית גוטמן בתצוגת קרייזי ליין. לנס הפקות, רפי דלויה
תצוגת אופנה ברוח אחרת. גלית גוטמן בהשקת הקולקציה של קרייזי ליין/רפי דלויה, לנס הפקות

ביום חמישי האחרון השיקה רשת האופנה קרייזי ליין קולקציה חדשה בערב גאלה של יריד "טרנדה" בשיתוף עמותת רוח נשית. התצוגה יוצאת הדופן התקיימה על פי הטרנד האחרון של מותגי העל כמו מארק ג'ייקובס וטומי הילפיגר בערים כמו ניו יורק ולוס אנג'לס - באוויר הפתוח, עם מסלול שנבנה במיוחד בנוף האורבני של מתחם התחנה. בניצוחה של פרזנטורית החברה גלית גוטמן והמפיק מוטי רייף הייתה זו תצוגה שונה מהמגוון שראינו בשבוע האופנה לפני כחודש. בערב שמוקדש כולו לחגיגה נשית גדולה ומיוחדת צעדו על המסלול כ-40 נשים מובילות מתחומים שונים כמו פוליטיקה, עסקים, תקשורת, תרבות ואופנה שנרתמו כדי לעזור לגייס תרומות ומודעות לעמותת רוח נשית, הדוגלת בקידום עצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות והוכיחו את העובדה שנשים יפות וחזקות יכולות לזהור בכל גיל, מידה או סגנון.

בין מגוון הנשים על המסלול צעדו דליה מזור, ריימונד אמסלם, אפרת גוש, רותי אסרסאי ועוד רבות אחרות, ואיתן דוגמניות מנוסות ,שמרגישות בנוח על מסלול, כמו טיטי איינאו או סיגל שחמון. אחרות, שלהן הייתה זו הפעם הראשונה, הפגינו התרגשות ושמחה שלא מקובלות בתצוגות אחרות. את הרגע המרגש של התצוגה הוביל ראש העיר תל אביב רון חולדאי, כשבמפגן רומנטיות ספונטנית עלה על המסלול וליווה בג'נטלמניות את אשתו יעל שצעדה בתצוגה.

אורנה דץ בתצוגה של קרייזי ליין בשיתוף רוח נשית. לנס הפקות ורפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
אורנה דץ על המסלול של קרייזי ליין/מערכת וואלה! NEWS, לנס הפקות ורפי דלויה

פריטי הקולקציה נבחרו באופן אישי לכל אחת מהנשים כדי שיבטאו את אישיותן וסגנונן האישי, כך שבעוד מירב פלדמן צעדה בשמלת תחרה שחורה וסקסית, הסטייליסטית ליאת אשורי דווקא הציגה מראה גראנג'י בטוטאל לוק שחור ושרשרת סטייטמנט גדולה; אורנה דץ הלכה על המסלול בלוק סמי מחויט בצבעי שחור ולבן עם מכנסי סיגר מצוירים וג'קט לבן שכל אחת תרצה בארון; לאה שנירר יצאה בלוק שמתכתב בצורה מושלמת עם הסטייל האישי המאפיין אותה - מראה מחויט בצבעי קרם מאופקים, עם ג'קט קלאסי מבד קשיח והמון שרשראות זהב נשפכות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לאה שנירר בתצוגת קרייזי ליין בשיתוף רוח נשית. לנס הפקות ורפי דלויה, רפי דלויה
מראה מחויט בצבעי קרם מאופקים. לאה שנירר/רפי דלויה, לנס הפקות ורפי דלויה

הקולקציה כולה מתהדרת בצבעוניות של שחור ולבן עם נגיעות של זהב, כסף ושמנת ובסגנון קלאסי-מודרני עם דפוסי נקודות מונוכרומאטיים, ג'קטים מבדי ז'קארד ושמלות בדפוסים גאומטריים יחד עם דפוסי פסים משולבים בפרחים. לצד המראה הרומנטי עם מגוון הבדים הזורמים והנשפכים ראינו גם קו מחויט וקלאסי יותר, עם מכנסיים קשיחים וג'קטים בצבעוניות של שחור ולבן. הקולקציה מדברת לאישה שאוהבת מראה נשי וקלאסי, אך נראה שגם אלו שמחפשות קריצות טרנדיות ימצאו משהו לאהוב - הרשת פונה לאישה המודרנית והחזקה, כזו שמחפשת בגדים בגזרות נקיות שיתאימו גם לפגישה במשרד שדורש לוק מחויט וגם פריטים שיכולים לעבור בקלות למראה סקסי אל תוך הלילה. את כל הפריטים שהוצגו על המסלול ניתן למצוא בחנויות הרשת ובאתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully