וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקץ לעיני דב הפנדה": תכשירי ניקוי לפנים ולעיניים

4.5.2017 / 15:30

קרם במרקם של משחת שיניים עם ריח נחמד, קצף ניקוי עדין וענוג, ג'ל גרגרים עדין ומתחשב, באלם ניקוי שנוי במחלוקת, סבון אלגנטי לעור יבש, דו-פאזי עם שמנוניות סבירה - בדקנו השפעת תכשירי ניקוי חדשים על פרצופים מאופרים. אלו המסקנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם ריח נחמד. IN SHOWER MAKE UP REMOVER של ניוואה – 40 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניוואה החליטו לשים את הדברים על השולחן: למסיר האיפור החדש שלהם קוראים בשם היצירתי "ניקוי הפנים בזמן המקלחת", בתוספת הסלוגן: "הקץ לעיני דב הפנדה!". שזה בדיוק כמו לקרוא לדיאודורנט – "ספריי עם ריח טוב לבית השחי, סוף לסרחת!". כי למה להתחכם כשאפשר לא.
אז התכשיר "ניקוי הפנים בזמן המקלחת" הוא בעצם קרם במרקם של משחת שיניים עם ריח נחמד, שמומלץ לעסות על העור, כולל אזור העיניים, בזמן המקלחת, כדי לצאת ממנה נטולות איפור מרוח בסגנון דביבון. התוצאה מוצלחת– המרקם הסמיך נצמד לעור ועושה עבודה יסודית בלי להישטף בקלות מכל שפריץ מים, איפור עיניים סטנדרטי יימחה ללא צורך בשפשוף אגרסיבי (איפור עמיד ידרוש סיבוב נוסף או מסיר איפור נחוש יותר), והמחיר הופך אותו לעסקה משתלמת במיוחד.

IN SHOWER MAKE UP REMOVER של ניוואה – 40 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופך אוורירי במגע עם מים. ADVANCED NIGHT MICRO CLEANSING FOAM של אסתי לאודר – 175 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלת עור מפונק במיוחד נהנתה להתפלש בקצף הניקוי החדש של אסתי לאודר, שאמור להקדים טיפול לילי בסדרה המיתולוגית Advanced Night Repair: "קרם רך ונעים שהופך אוורירי במגע עם מים. הכי עדין וענוג שיש, ובכל זאת מנקה ביסודיות. ולמרות זאת, כבר ניסיתי טובים לא פחות, בשליש המחיר".

ADVANCED NIGHT MICRO CLEANSING FOAM של אסתי לאודר – 175 שקלים ל-100 מ"ל

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרגרים קטנים ומצטיינים. לוריאל פריז, SUBLIME FRESH ג'ל גרגירים – 60 שקלים ל-150 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ק', שמכורה חזק לקרצוף היומי שלה, מדווחת שג'ל הגרגירים החדש של לוריאל פריז הוא מהמעולים שניסתה: באופן רשמי אמור להתאים לעור רגיל ומעורב, אבל היה עדין ומתחשב גם עם העור היבש שלה; הגרגירים קטנטנים ומצטיינים, משאירים אחריהם עור חלקלק ומצוחצח, לא אדמומי ולא מיובש, וכל הטוב הזה מגיע בצבע ירקרק, בריח רענן ובמחיר קטן.

לוריאל פריז, SUBLIME FRESH ג'ל גרגירים – 60 שקלים ל-150 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול גם לאיפור מסיבי ביותר. Take the Day Off Cleansing Balm של קליניק - 129 שקלים ל-125 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפינת הרגשות המעורבים של השבוע, מסיר האיפור של קליניק בבאלם. בעד: מרקם מושלם שנמס על הפנים והופך לשמן חלקלק, שיכול גם לאיפור מסיבי ביותר – פנים ועיניים גם יחד - בוויש אחד ובלי שפשופים. עבד מעולה לנסיינית א', בעלת עור מפונק ורגיש. נגד: נסיינית ב', עם עור שמנוני יחסית טענה שהוא סתם לה את הנקבוביות, וגם שהסרת איפור העיניים ערפלה לה את הראיה עד הבוקר שאחרי – כך שכדאי להתעקש ולנסות לפני הרכישה. בנוסף, המכלים הבלתי שצריך לדחוף אליהם אצבע כדי להוציא את החומר – הגיע זמנם לעבור מהעולם.

Take the Day Off Cleansing Balm של קליניק - 129 שקלים ל-125 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים לעור יבש. CLEAN UP של כריסטינה מסדרת SILK, מחיר: 102 שקלים ל-120 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נ', בעלת עור שגעוני שכל סבון מוציא אותו מאיזון והופך אותו צפוד ומיובש, ועל כן שגרת הניקוי שלה כוללת בעיקר מים בטמפרטורה מאד מסוימת, חיבבה עד מאד את הסבון האלגנטי של כריסטינה, שמתאים לעור יבש, ניקה בעדינות והשאיר את העור רך ורענן. מי שסוחבת איתה עור רגיל, שלא לדבר על שמנוני ואף למעלה מכך, תתקשה להגיע לתחושת ניקיון ממכרת.

CLEAN UP של כריסטינה מסדרת SILK, מחיר: 102 שקלים ל-120 מ"ל (להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מעוור כמו מוצרים דו פאזיים אחרים. מים מיסלריים דו-פאזיים של גרנייה - 60 שקלים ל-400 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא מכבר עפנו פה על המים המיסלריים הצנועים והמעולים של גרנייה - נטולי ריח, צבע, שומן וכמעט נטולי עלות, והם עדיין מסיר איפור העיניים המוצלח ביותר שיצא לנו לשים עליו את היד, בטח ברמות המחיר האלה. חבל שאי אפשר לומר את אותו הדבר על הגרסה הדו פאזית של אותו המוצר. אמנם היא מורידה גם איפור עמיד ביעילות יחסית, לא מעוורת כמו מוצרים דו פאזיים אחרים, ודוק השמנוניות שהיא משאירה על הפנים נסבל, אבל ריח הבושם העז – אללי, הוא לא משהו שתרצו שישב לכם באופן קבוע על העפעפיים.

מים מיסלריים דו-פאזיים של גרנייה - 60 שקלים ל-400 מ"ל

מסיר איפור עיניים ופנים של סבוקלם – SABOCALM MAKE UP REMOVER, מחיר: 69.90 שקלים. מוטי פישביין, מערכת וואלה! NEWS
עדינות מופלגת. Make-up Remover for Eye & Face של סבוקלם - 70 שקלים ל- 150 מ"ל/מערכת וואלה! NEWS, מוטי פישביין

עוד מוצר דו פאזי הוא מסיר האיפור החדש של סבוקלם, שמתאים גם לעור רגיש. הוא הציק במידה מינימלית וכמעט שלא השאיר עקבות שמנוניים, רק שעדינות מופלגת ואדיבות אירופאית לא עזרו לו כשהוכרע בקרב מול מסקרה עמידה וצלליות שעברו טאץ' אפ במהלך היום.

Make-up Remover for Eye & Face של סבוקלם - 70 שקלים ל- 150 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully