וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ: 100 ימי סטייל ראשונים

הנשיא טראמפ הוא אולי חגיגה לתקשורת בשל התנהלות מסוג חדש שלא פעם עוררה מחלוקת, אבל רעייתו היא חגיגה לתקשורת מסיבה אחרת. הגברת הראשונה מציגה בקביעות בחירות אופנה מופלאות. במקרה שלה, אין ויכוח, היא מצטיינת בטעם נהדר. מאה ימי מלניה טראמפ בבית בלבן - כל המראות

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הגברת הראשונה מלניה טראמפ (לובשת אליס רוי) ובנם בארון מגיעים לאחר טיסה במטוס הנשיאותי לפאלם ביץ', מערב פלורידה, 17 מרץ 2017. GettyImages
ההתנהלות שלו שנויה במחלוקת, הסטייל שלה ללא עוררין. דונלד ומלניה טראמפ/GettyImages
לגברת טראמפ יש מספיק אופנה אמריקאית ללבוש, כולל ראלף לורן ומייקל קורס, מעצבים שאין להם שום בעיה להלביש אותה

ציוצים תמוהים, התבטאויות ביזאריות, בדיחות רעות, מינויים שנויים במחלוקת, סכסוכים אישיים, קשר רופף לאמת, מאה ימי ממשל טראמפ הובילו למחלוקות רבות. אם הנשיא טראמפ הוא חגיגה לתקשורת על רקע התנהלות מסוג חדש, יש הטוענים אף בלתי ייצוגית, רעייתו היא חגיגה לתקשורת מסיבות אחרות. היא גברת ראשונה שונה מרבות מקודמותיה בזכות מודעות אופנתית גבוהה וטעם מצוין ובשל. פעם אחר פעם היא מציגה מראות מוצלחים והשראתיים הנדונים בהרחבה ואף בהערצה. והיא גם מסתדרת מצוין גם בלי טום פורד, מארק ג'ייקובס, כריסטיאן סיריאנו, ומעצבים אמריקאים אחרים שהצהירו שלא יעצבו בשבילה עקב התנגדותם למדיניות בעלה. החזית התקדימית הזאת של מעצבים נגד הגברת הראשונה נתפסת היום כלא ממש משמעותית מן הסיבה הפשוטה שלגברת טראמפ יש מספיק מה ללבוש, כולל ראלף לורן ומייקל קורס, מעצבי על אמריקאים שאין להם שום בעיה להלביש אותה.

מאה הימים שעברו הם גם סיבה מצוינת לבחון את הסטייל שלה כפי שהוא מסתמן מבחירות האופנה שלה עד כה. בחירות שרובם המכריע של מבקרי אופנה באמריקה ובעולם מצאו כטובות וראויות.

מלניה טראמפ בצילום דיוקן רשמי. Regine Mahaux, AP
אופנת על, שיער ואיפור שטיח אדום, מניקור מהוקצע ויהלום ענק. מלניה טראמפ בדיוקן הרשמי/AP, Regine Mahaux

סיפור האהבה של התקשורת עם מלניה טראמפ החל כבר ביום ההשבעה של הנשיא טראמפ בינואר השנה עם מראה יום בלתי נשכח שכבר ביסס לעצמו מעמד איקוני. בחליפת חצאית תכולה בהתאמה אישית של ראלף לורן עם צווארון גבוה שהשאיר את הבמה לשיער אסוף, חצאית עיפרון שהבהירה למי שלא היה מעודכן שלגברת הראשונה הטרייה יש גזרה מצוינת, כפפות ועקבים תואמים, טראמפ הזכירה את קייט מידלטון, מלכת בריטניה לעתיד שטעמה האופנתי נערץ ומהווה השראה לנשים רבות בעולם, אבל בעיקר גברת ראשונה בלתי נשכחת מעידן אחר שאמריקאים רבים שמחים להיזכר בו - ג'קלין קנדי (היא לבשה את אותו גוון באותו מעמד חמישים ושש שנים קודם).

ואין מדובר בעניין של מה בכך. לא הרבה גברות ראשונות הוזכרו באותה נשימה עם הגברת הראשונה האלגנטית אי פעם, אייקון אופנה משפיע ובלתי נשכח שלא היה דומה לו. בעוד שמישל אובמה הייתה סמן של של עידן חדש של עשייה - רגוע, ומודרני - ובחרה לא פעם במודע באופנת יום יום שחיזקה את המסר (חולצות חושפות כתפיים, חולצות טי, מכנסי ברמודה, מכנסי דגמ"ח, סניקרס וקרדיגנים), מלניה טראמפ בוחרת במפורש באסכולת ג'קי - אלגנטיות בכל עת. בגדיה מגדירים גישה מסוימת לתפקיד שלה. מסורתית למדי. וזה תמיד עובד עבורה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מלניה טראמפ ושרה נתניהו בפגישתן בוושינגטון 15 בפברואר 2017. שמוליק ערמני, מערכת וואלה! NEWS
אחת הזכורות. טראמפ לובשת חליפת חצאית לבנה בסגנון צבאי בפגישה עם גברת נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, שמוליק ערמני
קווים נקיים, גזרות קלאסיות, קולור בלוק (בגווני לבן, שחור, ורוד ואדום בעיקר), עקבי סירה או נעלי בובה, אבזור מינימליסטי ומינימליזם באופן כללי מרכיבים את המפתח למראה שלה

האופנה שלה בדיוקן הרשמי הוא דוגמה מצוינת. בלייזר שחור קלאסי מחויט מבית דולצ'ה וגבאנה. וצעיף הרמס מתוכשט השלימו עבורה בלי מאמץ מראה אלגנטי על-זמני. קווים נקיים, גזרות קלאסיות, קולור בלוק (בגווני לבן, שחור, ורוד ואדום בעיקר), עקבי סירה או נעלי בובה, אבזור מינימליסטי ומינימליזם באופן כללי מרכיבים את המפתח למראה שלה. הדוגמנית לשעבר יודעת מה מחמיא לה, מה היא אוהבת ומה הולם אירועים שונים בהשתתפותה.

התאמה מושלמת בין בגד לאירוע נרשמה בטקס התפילה הלאומי יום לאחר ההשבעה; מעיל צמר שחור בגזרת A של אליס רוי עם חגורה צמודה מבריקה ועקבי סירה גבוהים הקנו לה סילואטה נפלאה. ללא ספק השראה נהדרת לנשים באשר הן. ולא פחות ממה שהיא אוהבת שחור, היא אוהבת לבן. זכורה במיוחד חליפת החצאית הלבנה בסגנון צבאי בעיצוב קרל לגרפלד - ז'קט פפלום עם רכיסה כפולה וחצאית עיפרון - שהיא לבשה לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו. שילוב של חולצה שחורה ומכנסיים לבנים של מייקל קורס בטיסה לפאלם ביץ' יחד עם ראש ממשלת יפן יצר עבורה מראה ג'ט סט נהדר. בשמלת ז'יבנשי בוורוד פוקסיה עם צווארון וי ובאורך הרצפה שהיא לבשה לגאלה ה-60 של הצלב האדום היא מיזגה זוהר שטיח אדום עם טעמה האישי. בשמלת מיני אדומה מאותו בית אופנת על צרפתי היא בחרה בחכמה בנעליים שטוחות שהקנו לה מראה רטרו צעיר וקליל שחרך, באופן מובן, את הרשת. כמובן שמלת נשף ההשבעה היא הצלחת על. סימן לבאות. הנשף הנוצץ, אירוע ערב למוזמנים בלבד, היה הופעת הבכורה הרשמית שלה כגברת הראשונה של אמריקה. בשמלת סאטן לבנה בגזרת אוף-דה-שולדר עם ראפלס מתנופפים בחלק העליון, שסע צנוע וחגורה אדומה של הרווה פייר, ידיד משפחה ולשעבר המנהל הקריאטיבי בבית האופנה קרולינה הררה, היא הקסימה, ולו לרגע, אפילו את מתנגדיו המושבעים של בעלה.

100 ימי מלניה טראמפ בבית הלבן: כל המראות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully