וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיק-שיק: הרשת גועשת בעקבות הגרביים של ג'סטין טרודו

7.5.2017 / 10:15

אחרי באזז בעקבות תמונה המדגישה את הישבן שלו, ואחרי חרושות שמועות על רומן אפשרי בינו לבין איוונקה טראמפ, ראש ממשלת קנדה המצודד מכה שנית - כשחושף שהוא מעריץ נלהב של "מלחמת הכוכבים" עם הצהרה אופנתית נועזת. ביבי, קבל השראה

צילום מסך

בווידיאו: צפו בג'סטין טרודו מתפשט למען צדקה.

אחרי באזז ברשת בעקבות תמונה המדגישה את הישבן שלו, ואחרי חרושות שמועות על רומן אפשרי בינו לבין איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו מכה שנית. ביום חמישי האחרון הוא נפגש עם אנדה קני, ראש ממשלת אירלנד. מהפגישה יצאה כותרת שפורסמה באתרים ברחבי העולם, והיא לא עסקה בעניינים מדיניים, פוליטיים או כלכליים, אלא בסוגיה אופנתית איזוטרית.

אל הפגישה בחר המנהיג המצודד להגיע בחליפה פלוס גרביים עם הדפס של "מלחמת הכוכבים", בצבעים לא תואמים – גרב אחד בכחול ואפור והשני בצהוב ושחור. מראה הגיק-שיק כבש כצפוי את הרשתות החברתיות, וגם את האתרים הגדולים, ביניהם הניו יורק טיימס, TIME, האפינגטון פוסט, טלגרף הבריטי ואתר הבידור הוליווד ריפורטר.

הרשרוש התעצם כשטרודו עצמו רכב על הגל בחשבון הטוויטר שלו, והעלה תמונה של הגרביים לצד הכיתוב MayTheFourthBeWithYou# - משחק מילים המרפרר לציטוט האיקוני מ"סטאר וורז" - "May the force be with you" והאשטאג מוכר בקרב מעריצי סדרת סרטי המדע הבדיוני. הטיימינג אינו מקרי, הפגישה התקיימה ב-4 במאי – כאמור May The Fourth - התאריך שבו מיליוני חנונים מציינים את יום סטאר וורז הבינלאומי. "אלה הגרביים שחיפשתם", כתב ראש ממשלת קנדה, בציוץ שעד שישי בבוקר כבר זכה ללמעלה מ-22 אלף לייקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הציוץ של טרודו

הצצה למה שהלך בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully