וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקב צמוד: אלה רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

13.5.2017 / 9:17

סופי מצ'טנר מבלה בבוורלי הילס עם קאיה גרבר, סטפנו גבאנה מזמן לעצמו קלאש עם קרל לגרפלד, ואל פנינג מודה לאנה ווינטור על שער אביבי משגע. וגם: גווינת פאלטרו לוהטת בפראדה, נועם פרוסט מטריפה בביקיני, שמלה של דיור שאי אפשר להפסיק לבהות בה ועוד

צילום מסך

בווידיאו: גל גדות מזמינה את הקהל הישראלי לצפות ב"וונדר וומן".

והיא גם על שער גיליון יוני של מארי קלייר. וונדרוומן הישראלית העניקה ראיון למגזין האופנה המוביל שמתאר אותה כ"מלכת יופי במיל' ולוחמת משוחררת". האמת, נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"זה רק ריפוסט", כותב סטפנו גבאנה על תמונה של עקבי שאנל מתצוגת הקרוז בשבוע שעבר לצד עקבי דולצ'ה וגבאנה מ-2014 ורומז לנו בבירור שעקבי העמוד היווני של שאנל הן העתקה של דגם קודם של דולצ'ה וגבאנה. מקריות או אכן העתקה?

הדוגמנית החולונית-בינלאומית בהשקת קמפיין 10 שנים לבושם "דייזי" של מארק ג'ייקובס בבוורלי-הילס, לובשת כמובן ביגוד של מעצב-העל האמריקאי. לאירוע, שהיה למעשה מסיבת בריכה עליזה, הוזמנה מצ'טנר כאחת מהפרזנטוריות של הקמפיין. עוד נכחו קאיה גרבר ודיליה מרטינס המככבות גם הן.

"תודה אנה על שבחרת בי להיות על שער גיליון יוני", מוסרת אל פנינג לאנה ווינטור בעקבות שער ווג הנהדר הזה שצילמה אנני לייבוביץ בניו-אורלינס. העיר בלואיזיאנה שבדרום ארצות הברית הייתה לוקיישן הצילומים לסרטה החדש של פנינג "The Beguiled" לצד ניקול קידמן וקירסטן דאנסט ובבימוי סופיה קופולה. הסרט מועמד לפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן בשבוע הבא.

קארין רויטפלד ומגזין האופנה שלה מאחלים יום הולדת שמח למיוצ'ה פראדה, באמצעות תמונה נוסטלגית שלה במהלך מדידות שמלה על הדוגמנית ואשת נשיא צרפת לשעבר קרלה ברוני. שלוש נשים עוצמתיות ואהובות בפוסט אחד.

"איזו פוזה!" אומרת איוונקה טראמפ על התמונה המשגעת של בתה בת ה-6 ארבלה רוז, ואנחנו אומרים לך תביאי אותה ואת כל הילדים בבקשה כשאת מגיעה עם הנשיא לביקור בארץ.

נועם יקרה, את כולך השראה!

שפע של חי וצומח במדבריות של קליפורניה בטיזר מבית כריסטיאן דיור לקראת תצוגת הקרוז הראשונה של מעצבת הבית מריה גרציה קיורי, שתתקיים בלוס אנג'לס.

והנה דוגמנית מהתצוגה עצמה באחד המראות החזקים של הקולקציה. שמלת משי וז'קארד עם הדפסי זאבים בהשראת ציורי מערת לאסקו שבדרום מערב צרפת (מערה פרהיסטורית שהתגלתה במקרה ב-1940 והוכרזה על-ידי אונסק"ו כאתר מורשת). בוהים בלי יכולת להפסיק? גם אנחנו היינו שם.

ג'נוארי ג'ונס עם תמונה של עצמה בתפקיד בטי דרייפר, עקרת הבית הבלתי נשכחת מ"מד-מן", שעשתה לנו חשק עז לכל מה שרטרו ולצפיית מרתון בסדרה המופלאה ההיא.

ועוד מבט לאחור, הפעם עם קצת צער. ירדנה ארזי נפרדת מעובדי רשות השידור בבוקר לאחר ההודעה על ירידת "מבט" מהמסך וסגירת הרשות, עם תמונה שלה מאירוויזיון שנת 1979. התחרות אז כזכור התקיימה בירושלים והיא עצמה הנחתה אותה יחד עם דניאל פאר. השידור המורכב עבר בהצלחה, קצר שבחים ונודע מאז כאחד משידורי הדגל של הערוץ הראשון. ארזי, בשיער שחור ארוך וחלק, נראתה נפלא. תמיד כיף להיזכר. ולעובדי הרשות: תודה על הכל - מכל הלב, כמו שאומרת ירדנה.

השחקן הבריטי המצודד צ'ארלי האנם אמנם לא זכה בסופו של דבר לגלם את התפקיד הראשי ב"50 גוונים של אפור" והמשכו, אבל הוא כן מגלם את המלך ב"המלך ארתור" החדש של גיא ריצ'י, ראשון בסדרת סרטים על האגדה האנגלית האהובה. לבכורת הסרט בלוס-אנג'לס הוא לבש חליפת פראדה מושלמת.

גווינת פאלטרו הלכה לאירוע צדקה בלוס-אנג'לס ולבשה גם היא פראדה. מראה שהעיף לנו את המוח.

מותג נעלי-העל ג'ימי צ'ו עם זוג סנדלי רוקי וניטים מהחלומות שלכן.

"חלום בירוק" של מיו מיו. מה הכי יפה?

מפגינה ב"מצעד השרמוטות", גוזיית הפוקסיה שלה, מכנסוני הג'ינס והזעם בעיניים. הלוק הנכון לאירוע ולמזג האוויר אתמול בתל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully