וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות, תעצרו הכל: אלה הפריטים הכי חמים כרגע באתר אסוס

10.5.2017 / 8:20

והשבוע: האוברול המושלם באמת, הנעליים הנכונות לעונה, השמלה שהוכרזה כדאבל-קראש, החולצה שמסובבת ראשים, הטי-שירט הקולית התורנית ועגילים מרימים לקיץ. כי למה שרק אנחנו נבזבז?

*אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

זמן אוברול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, הוא מושלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר הודענו כאן חגיגית לא מזמן שכל אחת צריכה לפחות אוברול מגניב אחד במלתחת הקיץ שלה. גם על שילוב של כחול ולבן הרעפנו כבר שבחים, ומחשוף הגב היה ונשאר אחד המחשופים האהובים עלינו ביותר. כל זה, לצד מחיר נחמד, לא הותירו לנו ברירה אחרת חוץ מלרכוש את האוברול הזה, ואנחנו ממליצות לכן לעשות כמונו.

מחיר: 35 פאונד = 164 שקלים.

לעמוד הפריט

הנעליים הנכונות לעונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין אין לכן מיולס?/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם היה מין קונספט כזה שבקיץ לא הולכים עם נעליים סגורות, עד שהגיעו ה-mules לחיינו ושינו את המצב. וגם, בכל זאת, לא לכל מקום נוח או נעים להגיע בכפכפים. אז המיולס, שהחלו לצוץ לקראת הקיץ הקודם, מציפות כעת את חיינו מכל כיוון אפשרי, החל מהדגמים היקרים של מעצבות נעליים ובתי אופנה מובילים ועד החיקויים המוצלחים ביותר מבית זארה ואסוס. במקרה הזה מתווסף אל המיולס הקלאסיות השחורות פפיון אופנתי ועקב קטנטן. בזכות הבד דמוי העור גם המחיר שלהן נוח במיוחד.

מחיר: 28 פאונד = 131 שקלים.

לעמוד הפריט

שמלת הדאבל-קראש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם קימונו וגם ורוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהקראש הוורוד שלנו פוגש את קראש הקימונו שלנו, מתקבל דאבל-קראש על השמלה היפה הזאת. האורך הקצרצר וחושף הרגליים מקבל איזון בזכות מחשוף סגור ושרוולים מעט ארוכים. שילוב של אותנטיות ומתקתקות במידה הנכונה.

מחיר: 65 פאונד (53.95 לאחר קופון הנחה) = 253 שקלים.

לעמוד הפריט

טי-שירט פמיניסטית כבר יש לך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אכפת לנו לדהור עם טי-שירט עם מסר מעצים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד הטי-שירטס הפמיניסטיות מסרב לדעוך, ואנחנו סך הכל בעדו. פמיניסטיות או לא, מה אכפת לנו לדהור עם טי-שירט עם מסר מעצים? אז אחרי שכל הבלוגריות באינסטגרם נראו עם חולצה עם הכיתוב "אני פמיניסטית", כעת מושק הגל הבא עם כל מיני סלוגנים מעצימים. כמו זאת למשל, עם הכיתוב "יו גו גירל". תוסיפו לזה את שילוב הצבעים הקייצי והכיפי, ואת המחיר הנוח, וקיבלתן אחלה חולצה. אפילו לא צריך לחשוב על כותרת מתוחכמת באינסטגרם.

מחיר: 12 פאונד = 56 שקלים.

לעמוד הפריט

אסוס מייד אין קניה מכה שנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימצנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם המכנסיים או בלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מזמן עפנו כאן על הקולקציה היפה של אסוס מייד אין קניה, והנה שחרר האתר סיבוב שני של המיני קפסולה. הפעם אנחנו מאמצות את הטופ המעולה הזה. הרכב הבד העשוי מ-50% ויסקוזה, צבע הג'ינס היפה, והסיומת הא-סימטרית שלו גורמים לנו לרצות לאמץ את הטופ הזה לחיקנו במהרה. אם לא לאמץ ילד מאפריקה, לפחות תנו לנו את החולצה.

אגב, אתן יכולות לרכוש את המכנסיים התואמים. אנחנו היינו משדכות את הטופ לחצאית לבנה גבוהה, או ג'ינס לבן. לשיקולכן.

מחיר: 30 פאונד = 141 שקלים.

לעמוד הפריט

שמלה/חולצה מסובבת ראשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לנו לעשות איתה סיבובים עד שנקבל סחרחורת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל שבוע, אסוס ווייט עושים לנו את זה שוב. הפעם עם חולצה (האמיצות שביניכן יכולות לנסות ללבוש אותה כשמלה) שמתחילה רגוע כמכופתרת רגילה, ולאט לאט מתנפחת עם שלוש שכבות/קומות של Frill (המילה שעוד לא הצלחנו למצוא לה מקבילה עברית). בא לנו לעשות איתה סיבובים עד שנקבל סחרחורת.

מחיר: 55 פאונד (45.65 לאחר קופון הנחה) = 214 שקלים.

לעמוד הפריט

עוד חולצה לבנה? כן!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חירורים גאוניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

החולשה הגדולה ביותר שלנו היא לחולצות לבנות שנותנות טוויסט שפשוט מחייב אותנו לשכנע את עצמנו שכזאת חולצה לבנה עוד אין לנו. במקרה הזה, החורים בקו המותן הגבוה, שחצי מוסתרים ונסגרים בקשירות יפות ומעולות, הופכים את החולצה הזאת לפריט שאנחנו פשוט חייבות. אין ברירה.

מחיר: 20 פאונד = 94 שקלים.

לעמוד הפריט

קני לעצמך עגילים לקיץ

אסוס. אסוס, אתר רשמי
עושים חשק לאסוף את השיער/אתר רשמי, אסוס

קיץ זאת עונה מושלמת לעגילים. כשחם וכל מה שבא לך זה לאסוף את השיער לגולגול, אין כמו לחשוף זוג אוזניים עם עגילים גדולים ויפים, רצוי עם טוויסט. אם אתן אוהבות ליצור לעצמכן תחלופה של תכשיטים, אסוס זה בדיוק המקום לחפש בו עגילים אופנתיים שאפשר להחליף מפעם לפעם. העגילים האלו למשל, עושים את העבודה בצורה טובה, עם חישוקים גדולים שנחתכים באמצע על ידי מוט דמוי זהב עם פנינה מכל צד. מה צריך יותר מזה?

מחיר: 8 פאונד = 38 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully