וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות ששינתה לה את החיים: כך הפכה פרופסורית בת 63 לדוגמנית

11.5.2017 / 7:15

אחרי שגדוד צלמים ועיתונאים חשבו בטעות שהיא פרסונה אופנתית מוכרת ועטו עליה בהתלהבות מחוץ לשבוע האופנה, זיהתה לין סלייטר את הפוטנציאל, והבינה שאולי היקום רומז לה משהו. התוצאה: חשבון אינסטגרם נוטף סטייל וחוזה דוגמנות באחת הסוכנויות הגדולות בעולם

"גיל לא מהווה פקטור כשאני מתלבשת. זה נהדר שהגבולות באופנה מתרופפים"

מרגש לראות שמגמת הגיוון בליהוק דוגמניות נמשכת, ושהשיח במה שמוגדר יפה ממשיך להפוך ללגיטימי ונחשק. הפעם זו לין סלייטר, פרופסורית לעבודה סוציאלית מאוניברסיטת פורדהאם, שזכתה בגיל 63 לתואר נוסף ולא במסגרת האקדמיה. כי להיות "אייקון אופנה" זה חשוב לא פחות, בייחוד כשאת אנדרדוג שהגיח מפגישה תמימה בבית קפה בלינקולן סנטר בסמוך לשבוע האופנה הניו יורקי.

זה קרה לפני כשנתיים, כשגדוד צלמים ועיתונאים חשבו בטעות שסלייטר היא פרסונה אופנתית מוכרת, ועטו עליה בהתלהבות. סלייטר זיהתה את הפוטנציאל, והבינה שאולי היקום רומז לה משהו. כתגובה, היא פתחה בלוג בשם "אייקון אקסידנטל" (אייקון במקרה / פתאום אייקון בתרגום חופשי) וחשבון אינסטגרם בעל אותו שם (עם 166 אלף עוקבים) בהם היא מתעדת את עצמה בשלל הופעות סופר אופנתיות ואלגנטיות מלאות בהומור, צבעים, פריטי מעצבים וטרנדים.

העיסוק באופנה עבורה הוא "פתרון לשקיפות שמגיעה עם הגיל"

"גיל לא מהווה פקטור עבורי כשאני מתלבשת", היא סיפרה בראיון להאפינגטון פוסט, "אני חושבת שזה נהדר שהגבולות באופנה מתרופפים". בזמן הקצר בו היא פועלת כפאשניסטה, היא הצליחה לעורר לא מעט הדים עם כתבות באינסטייל, דיילי מייל, טלגרף, באזזפיד, מטרו ועוד.

את השגרה האפורה שלה באקדמיה היא מתבלת בערבוב של פריטים ממותגים מגוונים כמו מוסקינו, הלמוט לאנג, קואץ', מנגו וזארה וגם המון בגדים של מעצבים צעירים פחות מוכרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אבל האישיו המרכזי מבחינתה הוא לא המותגים, אלא דווקא כל נושא ההתייחסות לגיל מבוגר כאל לא רלוונטי מבחינה אופנתית ובכלל. לכל תמונה שהיא מעלה היא מוסיפה את התיוג ageisnotavariable# (הגיל הוא לא גורם במשוואה) ומקפידה לדבר על כך בכל הזדמנות.

עבורה העיסוק באופנה הוא "פתרון לשקיפות שמגיעה בדרך כלל עם הגיל". הסטייל והמראה הייחודיים של לין, שכוללים תספורת קארה שיקית בגוון פלטינה אפור, הביאו לה גם חוזה נחשק בסוכנות הדוגמנות עלית - מסר לא רע עבור נשים שלא חלמו מעולם על קריירה מהסוג הזה בגיל השלישי. "אני מאמינה שאם את מרגישה בנוח עם בגד מסוים, זה לא משנה בת כמה את. פשוט יש לך את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully