וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחתונים ונהנים: מה לבשו הכוכבות על השטיח האדום של קאן?

18.5.2017 / 11:28

משמלה בהשראת יוון העתיקה דרך שמלת ריזורט משגעת ועד שמלת מיני שובבה וכובשת. לצד כל אלה היתה גם חשיפה מרעישה של בלה חדיד. פסטיבל הקולנוע הנחשב נפתח אמש כשערימות של סטייל שטפו את הריביירה הצרפתית. אז מי לבשה מה?

בלה חדיד - אלכסנדר וותיה

בלה חדיד לובשת אלכסנדר וות?ייה בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
מראה הוליוודי של פעם/GettyImages

מי שמשכה תשומת לה רבה באותו אירוע בשנה שעברה עם שמלת סאטן חושפנית שנלבשה בלי תחתונים, הציגה הפעם מראה בשל ואלגנטי יותר, ואפילו עם תחתונים. בעניין הזה לא היה כל ספק, מפני שכולם ראו לה את התחתונים. למרבה המבוכה, כמו שקורה לא פעם על השטיח האדום של עיר הקיט הדרומית, בריזות פתאומיות הנושבות באזור גורמות לתקלות אופנה. לבלה זה קרה אתמול, אך משום מה יש לנו חשד שמדובר באקט מתוכנן. חצאית השמלה שלה, עם השסע הגבוה במיוחד, התנפנפה לה אחורנית וחשפה את תחתוניה. או שאולי זה היה מחטב? מה שבטוח, המראה של חדיד הצעירה בשמלת הסאטן עם טופ הסטרפלס היה אחד היפים. הוליווד של פעם, כולל סידור השיער הגלי.

מריון קוטיאר - ז'אן פול גוטייה

מריון קוטיאר בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
שמלת מחוך מפוסלת בגזרת בת ים/GettyImages

ב-2007 זכתה מריון קוטיאר באוסקר עבור "החיים בוורוד" והייתה השחקנית הראשונה שזוכה בפרס בזכות תפקיד בסרט צרפתי. אבל בחירת הביגוד שלה בטקס הייתה שיחת היום - שמלת בת-ים בעיצוב אישי של ז'אן פול גוטייה, חבר קרוב. אתמול היא שוב בחרה בעיצוב קוטור של המעצב הצרפתי המוכשר. שמלת המחוך המפוסלת עם פרינט פסי בנקאי הייתה ללא ספק אחת המרשימות אתמול.

לילי רוז דפ - שאנל

לילי רוז דפ לובשת שאנל בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
מוזה ברוח יוון העתיקה/GettyImages

המוזה של קרל לגרפלד כמובן בשמלת שאנל, והפעם ברוח יוון העתיקה, בהמשך למוטיב המוביל בתצוגת קולקציית הקרוז של בית אופנת-העל בשבוע שעבר. חגורה מטאלית-מחורזת הייתה מסונכרנת כמובן עם סנדלי העקב, ובאופן מעניין גם עם גוון הנחושת של השיער. לחלוטין מיני מי של אמא ונסה, וזה תמיד טוב.

אל פנינג - ויויאן ווסטווד

אל פנינג לובשת ויויאן ווסטווד בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
מיצג שלם של אופנת-על מהפנטת/GettyImages

רגע OMG של ממש נרשם עם הופעתה של מיס פנינג הצעירה. נציגת דור העתיד של הוליווד הציגה, לא בפעם הראשונה, מראה עוצר נשימה. שמלת הנסיכה הקסומה שלה, צמודת מותניים ובגזרת סטרפלס, עוצבה אישית עבורה על ידי ויויאן ווסטווד על בסיס העיצוב האיקוני של פרח "ציפור גן עדן". גוון השנהב, אריג הסאטן, פרינט הצמחייה והכוכבים הנופלים היו מיצג שלם של אופנת-על מהפנטת. סידור השיער הגבוה חשף צוואר ברבור, שפתון ורוד פוקסיה ואייליינר שחור השלימו מראה שלא יישכח במהרה.

אווה הרציגובה - רוברטו קוואלי

אווה הרציגובה בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
מדגימה מצוין כמה גוונים מטאליים הם נכונים על השטיח האדום/GettyImages

והנה פלא נוסף על השטיח האדום. הטופמודל הצ'כית שחצתה את גיל 40 וילדה ילדים היא ההוכחה המטופפת על שתי רגליים אינסופיות שיש נשים שהגוף שלהן פשוט לא משתנה. שמלת רוברטו קוואלי המוזהבת שלה הדגימה מצוין כמה גוונים מטאליים הם נכונים על השטיח האדום, במיוחד אם את בלונדינית ויש לך עקבי סטילטו תואמים.

נעמי האריס - גוצ'י

נעמי האריס לובשת גוצ?י בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
שמלה קלילה ברוח ריזורט שבאה טוב בעיר הקיט הצרפתית/GettyImages

מיס מניפני יודעת להתלבש! ואת זה אנחנו יודעים כבר לא מעט זמן. השחקנית הבריטית בחרה בשמלה קלילה ומלאת צבע ברוח ריזורט, ההולמת אירוע שטיח אדום בעיר הקיט. מי שעוקב אחר הקולקציות של גוצ'י, בית האופנה האחראי על העיצוב, בוודאי לא פספס את השינוי שנעשה בשמלה; טופ אסימטרי פרחוני הוחלף בטופ אחר שנראה פה, בלתי מתאמץ ומחמיא.

שרלוט גינסבורג - סן לורן

שרלוט גינסבורג בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
וייב נערי כובש בגיל 45/GettyImages

אישה שהיא דור שני לאצולת מסך הכסף, שגם לבשה שמלת כסף. שרלוט גינסבורג, שחקנית סרט פתיחת הפסטיבל "הרוחות של ישמעאל", חשפה רגליים חטובות משגעות בשמלת סן-לורן, ונראה שהיא נהנית מכל רגע של בריזה ים תיכונית. בגיל 45, מסתבר, את יכולה לשדר וייב נערי כובש.

מוניקה בלוצ'י - דיור קוטור

מוניקה בלוצ?י לובשת דיור קוטור בפסטיבל קאן, 17 מאי 2017. GettyImages
האיטלקייה גנבה את ההצגה/GettyImages

מנחת טקס הפתיחה, מוניקה בלוצ'י, הייתה אחת המתלבשות המצטיינות אתמול. השחקנית האיטלקייה היפהפייה גנבה את ההצגה בשמלת דיור קוטור בגוון כחול-דיו, ששקופה במקומות הנכונים, שיצרה את האפקט הדרמטי הנדרש מנושאת התפקיד בעל הפרופיל הגבוה. מחרוזת הצהרתית והטיית השיער לצד אחד, בחיזוק צלליות עיניים תואמות, השלימו מראה זוהר נוסח נערת הבונד שהיא.

ואחרונה חביבה - מירי רגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת התרבות והספורט, אורחת בפסטיבל לצורך חנוכת הביתן הישראלי, הייתה שיחת היום עקב אופנה פוליטית בעליל. הרעיון לעיצוב, כפי שחשף המעצב אביעד אריק הרמן הבוקר בגלי צה"ל, היה כולו שלה. עבודת העיצוב נעשתה במשך חודש וחצי, ואת העלות, 3,000 שקלים, שילמה השרה מכיסה הפרטי. הסיבה למיצג הפטריוטי - 50 שנה לשחרור הבירה. אריג ברוקאד יוקרתי, חוטי זהב, חריזת אבני חן ומתכות בוהקות ופרינט חומת העיר העתיקה ומגדל דוד השלימו מראה מקורי שיצר באופן מובן באזז מיידי. אהבתם או לא, אין עוררין שהשרה מקדמת מעצבים ישראלים צעירים ומבטיחים. וזה הכי פטריוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully