וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נולדתי עם פלטפורמה וחבל לבזבז אותה": פריס ג'קסון דוהרת בכל הכוח

19.5.2017 / 8:00

עולם האופנה בקראש על דור הבנות של, ובתו של מלך-הפופ המנוח לא מוותרת על המומנטום. בגיל 19 היא מחליטה לקטוף את פירות הייחוס שירשה מאבא מייקל, עם קריירה המתוכננת היטב. בתפריט: קמפיין לשאנל, חוזה שמן עם קלווין קליין, חיבה לעירום ופיצ'ר קולנועי בהתהוות

פריס ג'קסון במגזין טין ווג. הדי סלימן, סריקה
חוזרת אל ההמולה ואל הפלאשים. ג'קסון בצילום של הדי סלימן עבור מגזין טין ווג, מאי 2017/סריקה, הדי סלימן
"בכנות, אף פעם לא רציתי להיות דמות ציבורית, זה הפחיד אותי, ראיתי מה זה עושה לאנשים וכמה נפגעים מזה"

העולם עכשיו בקראש על דור "הבנות של", שמתפקדות כאיט-גירלז, מוזות, דוגמניות ומובילות דעת קהל. ומסתמן שפריס ג'קסון לא מתכוונת לוותר על המומנטום. כל מה שקורה עכשיו עם בתו תכולת העיניים של אגדת-הפופ מייקל ג'קסון הוא קריירה מתוכננת היטב, כשהמטרה מבחינתה היא "למען מטרה טובה - לעשות שינוי בעולם", על פי ריאיון שהתפרסם שלשום במגזין פיפל האמריקאי.

בחודש האחרון היינו עדים לעבודה יחצנית ממוקדת עם מגוון מרשים של כתבות ושערים במגזינים טין ווג, הארפר'ס באזאר, יו אס טודיי, דיילי מייל ובעוד שלל אתרים ובלוגים שעוסקים ברכילות. הנערה שנולדה עם כפית של אור זרקורים בפה מסבירה בריאיון לטין ווג מדוע כעת בגיל 19 היא מחליטה לקטוף את פירות הייחוס שירשה מאבא מייקל. "בכנות, אף פעם לא ממש רציתי להיות דמות ציבורית, זה הפחיד אותי, ראיתי מה זה עושה לאנשים וכמה נפגעים מזה", היא מספרת. "אחרי שחשבתי הרבה, הבנתי שמעצם קיומי יש לי השפעה על אנשים, נולדתי עם פלטפורמה וחבל לבזבז אותה. כל כך הרבה אנשים עובדים קשה כל חייהם בשביל זה, ואני פשוט קיבלתי מתנה, אז למה בעצם לא להשתמש בה עבור משהו חשוב?".

פריס ג'קסון. Jean-Paul Goude, סריקה מגזין הארפר'ס בזאר, מערכת וואלה! NEWS
"קיבלתי מתנה, אז למה לא להשתמש בה עבור משהו חשוב כמו לעשות שינוי בעולם?"/מערכת וואלה! NEWS, Jean-Paul Goude, סריקה מגזין הארפר'ס בזאר
"אנשים יכולים להיות מאוד אכזריים. לא משנה מה תעשי, תמיד תהיה סיבה לשנוא אותך"

אם אתם תוהים מה יש לה להציע לעולם שכל כך חשוב בעיניה, היא מספקת את התשובה לכך בהמשך הכתבה: "המון אנשים בימינו מפוקסים על איזה נעליים מישהו אחר נועל, איזה מעצב חתום על התיק, באיזה אוטו הם נוהגים, האם הם לבשו את אותו האאוטפיט פעמיים". על מנת להפיץ את משנתה האנטי-חומרנית ולהשתמש בקולה למען שינוי העולם, היא מאמינה שעליה לחזק את הפרסונה הציבורית שלה קודם דרך דוגמנות, משחק והסתובבות בצד הזוהר של הפלאשים.

אחרי שעשתה וי על קמפיין של בית האופנה היוקרתי שאנל בינואר השנה, הישג מרשים כפריצה ראשונה לתחום, וחתמה בסוכנות הדוגמנות IMG לפני כחודשיים, הרשת מדווחת על חוזה שמן וחדש עם עוד בית אופנה שמספק נעליים ותיקים יקרים להחריד - קלווין קליין. "ככל שאת חזקה יותר באור הזרקורים - ככה המטרה גדולה יותר", לדבריה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריס עושה את פריז. מככבת בקמפיין היוקרתי של שאנל בעיר האורות, ינואר 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגוף האנושי הוא יפהפיה וחשוב להרגיש בו נוח". פריס מציגה מדונה-שיק בצילומים לשאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך
"עירום הוא חלק מתנועה של חזרה לטבע, דרך להביע חופש, בריאות וחיבור לאמא אדמה"

והנה עוד תובנה על התחום, חמישה חודשים אחרי השטיח האדום הראשון שלה באפטר-פארטי של טקס גלובוס הזהב: "אנשים יכולים להיות מאוד אכזריים. למדתי שלא משנה מה תעשי, תמיד יהיו כאלה שיגחיכו את זה. לא משנה אם הלב שלך במקום הנכון, למישהו תמיד תהיה סיבה לשנוא אותך", וסיכמה את העניין ב"כל עוד אני ממשיכה ללכת אחרי הלב שלי - מבחינתי אני על המסלול הנכון".

עוד אג'נדה שהיא מקדמת על פלטפורמת הפרסום שברשותה נחשפה בחשבון האינסטגרם שלה לפני כשבוע. מסתבר שעירום עוזר לה להביע את עצמה טוב יותר. "עירום הוא חלק מתנועה של חזרה לטבע, דרך להביע חופש, בריאות וחיבור לאמא אדמה", היא כותבת בפוסט ארוך שלווה בתמונה תואמת לתוכן הטקסט, "הגוף האנושי הוא יפהפיה וחשוב להרגיש בו נוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטרתה: להפיץ את משנתה האנטי-חומרנית. על שער גיליון מאי 2017 של מגזין הארפר'ס בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחביב המועדף עליה הוא להקשיב למוזיקה בזמנה הפרטי, ובאותו ריאיון לטין ווג היא מספרת על העדפותיה בתחום שנוטות לקלאסיקות, כמו הביטלס, הרולינג סטונס ופליטווד מק.

בזמן הקרוב נראה אותה מככבת לא מעט במסגרת החוזה החדש עם קלווין קליין, שם היא נכנסת לנעלי ענק שהשאירו אחריהן ברוק שילדס, כריסטי טרלינגטון, קייט מוס וקנדל ג'נר, ובנוסף בתור שחקנית לצד שרליז ת'רון בפיצ'ר שמתהווה בימים אלו.

פריס ג'קסון בונה את עצמה כממתק החדש של עולם האופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully