וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחתונה, לפרום ולקוקטייל צהריים: כך תיראו מושלם בכל אירוע קיצי

25.5.2017 / 10:02

מתכוננים לאירועי הקיץ ורוצים מלתחה שתתאים לכל בילוי? קבלו קולקציית אירועים שמחה, צבעונית ומעוצבת, כזו שמאפשרת לכל אחד ואחת למצוא בדיוק את הפריטים הנכונים ואופנתיים ביותר

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
גזרות צעירות ומחמיאות. קולקציית הקיץ של קסטרו

חתונות, מסיבות סיום, מסיבות קיץ ונשפי הסיום הופכים את חודש מאי לחודש בו אנחנו מתחילים להתכונן למגוון אירועים מרגשים. זה גם הזמן לחפש את האאוטפיט המושלם לכל אירוע. כדי לא להתלבט ממושכות מול הארון, צריך ליצור לעצמנו קולקציית אירועים שמחה, צבעונית ומעוצבת, כזו שמאפשרת למצוא בדיוק את הפריטים הנכונים ואופנתיים ביותר. עם מבחר שמלות ואוברולים, סטים מפתיעים, מכנסיים אלגנטיים וגופיות נוצצות, נראה שכל אחת תוכל למצוא את הדרך לבלוט באמצעות הקולקציה החדשה של קסטרו, בעוד קולקציית הגברים נעה בין מראה הקז'ואל הקליל לבגדי ערב אלגנטיים, כשכל הפריטים מאפשרים שילובים שמשחקים בין הטרנדי לקלאסי.

הקולקציה מביאה פרשנות קיצית וקצת אחרת למראה הערב: צבעוניות של שחור, ורוד וכסוף עם בדי סאטן ובדים מטאליים בוהקים בגזרות מפתיעות. המון טקסטילים מבריקים שלא רק נראים טוב ומחמיאים לגוף - הם גם מצטלמים מצוין. גם לגברים השנה ישנו מבחר גדול במיוחד שנע בין הקז'ואל הלא מתאמץ לאלגנט מעודכן, הגזרות של החליפות והג'קטים צעירות ומחמיאות עם דגש על בדים איכותיים ובשביל הנוחות ישנו שימוש בבדים אלסטיים ונושמים בטקסטורות פיקה ובצבעי מלאנז' עם תוספות כמו סיכות דש ודיטיילים שהופכים כל פריט לאישי יותר.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
סטים מפתיעים, מכנסיים אלגנטיים וגופיות נוצצות

אם שמלות הן לא המראה המועדף עלייך, תוכלי למצוא מגוון של סטים תואמים שניתן ללבוש כטוטאל לוק או לערבב ביניהם בשיטת MIX & MATCH. האפשרות להפריד בין הסטים מבטיחה לך שהפריטים לא ינוחו בארון אחרי שימוש אחד - הגופיות החגיגיות יתחברו בקלות לג'ינס או שורט, שתוכלי ללבוש בצהריים או בחופשה הבאה שלך. המכנסיים הקצרים ישמשו אותך בכל יציאת ערב קלילה, בשילוב עם גופית תחרה או טי שרט וג'קט ג'ינס. גם הגברים יכולים ליהנות מאפשרויות של מיקס אנד מאץ'. בזכות גזרת הסלים האופנתית המכנסיים הופכים לפריט שאפשר לשלב במלתחת היום יום, והם ישתלבו מצוין עם חולצות טי או פשתן. את הג'קטים הצבעוניים ובעלי הטקסטורות המיוחדות ניתן ללבוש עם מכנסיים בצבע שחור או עם ג'ינס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
סט של מכנסיים מתרחבים וגופייה יכולים להיות חלופה מפתיעה לשמלת ערב

אם את מתכננת להגיע לאירוע בזוג, קחי דוגמה מהזוגות ההוליוודיים הלוהטים כמו סלינה גומז' ודה וויקנד או מיילי סיירוס וליאם המסוורת. הם תמיד גונבים את ההצגה בזכות נאמנות לסטייל האישי שלהם ומפתיעים בכל פעם מחדש עם לוקים לא מתאמצים, אך בהחלט כאלו שהושקעה בהם מחשבה. אוברול או סט של מכנסיים מתרחבים וגופייה יכולים להיות חלופה מפתיעה לשמלת ערב. בן הזוג שלך יכול לשמור יחד איתך על סגנון קולי – אלגנטי בעזרת ג'ינס שחור וצמוד שמתאים לאירוע בזכות שטיפה כהה ואחידה. אתם יכולים להחליט ביחד על סגנון מיוחד שיהיה מזוהה רק איתכם.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו. טל קרת,
חליפות הנעות בין מראה הסמארט קז'ואל ועד לחליפות ערב וטוקסידו/טל קרת

הגברים ייהנו במיוחד מקולקציית הערב, שנותנת מענה לכל זמן ואירוע עם מגוון חליפות. המראה שלה נע בין מראה הסמארט קז'ואל ועד לחליפות ערב וטוקסידו. גם חתנים יכולים למצוא כאן חליפות ופריטים שיתאימו לכל סגנון של אירוע - החל מהחתונה האלגנטית ביותר ועד לאירוע קליל בחוף הים. לחתן האלגנטי עוצבה חליפת טוקסידו שמשלבת בין קלאסיקה לאופנה עכשווית: בגזרה צרה ומחמיאה ועם צווארון סאטן בכחול או שחור. החתן האופנתי יוכל להפתיע על חליפות משובצות שניתנות ללבישה עם מכנסיים קצרים תואמים, חליפות מבדי אוקספורד יוקרתיים ומגוון חולצות פרימיום עם צווארון סיני או קלאסי.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו. טל קרת,
שמלות באורכי מקסי אלגנטיים או מיני סקסיים עם כתפיים חשופות/טל קרת

נראה שכל אחת תוכל למצוא כאן את הבגד המושלם לכל אירוע - שמלות מטאליות ושמלות סאטן, באורכי מקסי אלגנטיים או מיני סקסיים עם כתפיים חשופות במראה אייטיזי בולט. את הקולקציה מלווה גם קולקציית אביזרים מלאה ותואמת בצבעוניות ובחומריות שכוללת נעלי ערב, סנדלים שטוחים וסנדלי עקבים, תיקים, תכשיטים ואביזרי שיער נוצצים.

להשיג בחנויות קסטרו ובאתר האינטרנט - www.castro.com

ג'ני דנסון בשיתוף קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully