וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתפלאו, גם נשים גדולות יכולות ללבוש לבן

29.5.2017 / 9:15

שבועות מזכיר לנו שתמיד אמרו שלבן זה משמין, אבל יש כמה קולקציות מצוינות שמבהירות שהצבע הזה הוא לא נחלתן של רזות בלבד. גאלה רחמילביץ' עם הסקירה

לבן הרי משמין ועם כל הכבוד לטרנד הכי לוהט הקיץ שמנות ממש לא צריכות ללבוש לבן. נכון? הרי הן גם כך גדולות אז למה להוסיף עוד גודל? ובכן, בולשיט. צבע אינו ניחן בתכונות כגון משמין או מרזה ונכון שהאשלייה האופטית של העין הולכת לצדדים אבל בסופו של יום שמנות יכולות ללבוש לבן והסוד טמון באיך ובאיזו גזרה.

גאלה רחמילביץ'. באדיבות המצולמים
לבן ממש לא חייב להיות צבע של רזות. גאלה רחמילביץ/באדיבות המצולמים

המיתוס השכיח ש'לבן משמין' גורם לאלפי כלות מדי שנה להיכנס לדיאטת כאסח רצינית, כי כולן רוצות להתחתן על פי המסורת אבל מפחדות שזה ישמין אותן. ובכן, זה לא. לא חשוב אם מדובר בשמלה, חולצה או מכנסיים, הסוד טמון גזרה מושלמת שמתאימה למבנה הגוף שלך.

רגע לפני חג השבועות הגיע הזמן שנעשה סדר אחת ולתמיד, כי לבן הוא צבע הקיץ; הוא טהור, הוא חגיגי, הוא מרענן והוא מעניק מראה צעיר ומלא אור. אז איך עושים את זה נכון?

לעמוד הפייסבוק של גאלה רחמילביץ'
לאתר של גאלה רחמילביץ'

1. מסנוורת את השמש

בגדים לבנים לנשים גדולות. כרמל יהלום,
לוק שבועות של טולה/כרמל יהלום

ללבן, כמו לכל צבע אחר, יש לא מעט גוונים. נדיר שנמצא חולצה ומכנסיים בדיוק באותו הגוון הלבן שלא נתפרו מראש כסט תואם. אל תפחדי לשלב גוונים של לבן, ניוד, סלמון ואבן ליצירת מראה הרמוני, נקי והולם. מכנסי אבן וחולצה לבנה הם השילוב הקלאסי המושלם ללוק לבן שאינו כלתי.

2. שילובי גוונים

בגדים לבנים לנשים גדולות. מעיין בן ארצי,
לוק שבועות של LA VIOLY/מעיין בן ארצי

נשים רבות חוששות ללבוש לבן לפני שהשתזפו כי הן תסנוורנה את השמש. ובכן, נכון שלבן על עור שחום זה מקסים, אבל זה ממש לא פוסל את היופי שבלבן על עור בהיר. השילוב ההרמוני יוצר מראה חגיגי ופייתי ומעניק מראה קליל ולא מתאמץ. אפשר תמיד לשלב עם אקססוריז או אודם דומיננטי ולהקפיץ את ההופעה, או לבחור דווקא בגוונים הטבעיים למראה רך יותר.

3. תרחיבי בלי בעיה

בגדים לבנים לנשים גדולות. שני צדיקריו,
לוק שבועות של לילא/שני צדיקריו

אחד הפחדים הגדולים ביותר שמחדירים לנשים שמנות בפרט, ולנשים בכלל, זה שבגדים רחבים בהירים מגדילים הרבה יותר. ובכן, לא. כאשר בוחרים חלק אחד שהוא רחב מומלץ לשלב אותו עם חלק מנוגד צר או ישר יותר, למשל מכנסיים רחבים שמככבים העונה עם חולצה בגזרה ישרה שעוטפת את הגוף. השילוב בין הצר לרחב מעניק תחכום ואינו משתלט על הלוק כלל.

4. תחגרי חזק

בגדים לבנים לנשים גדולות.
לוק שבועות עם ובלי חגורה של AYE

לשמלות ושילובי חצאית ומכנסיים את יכולה להוסיף חגורה להדגשת המותניים. נשים שמנות נמנעות לרוב מחגורות שיוצרות קו מותניים צר מחשש שזה יבליט את הבטן התחתונה או יחשוף ירכיים. לגבי הבלטת הבטן - הכול תלוי בבד ובגזרה. אם הבד נצמד ועוטף את הבטן (נכנס לכיוון המפשעה) הרי שזה יבליט, אבל אם הוא 'נופל' ישר הוא לא יבליט גם עם חגורה. לגבי עניין האגן והירכיים; לא משנה אם את רזה או שמנה, כאשר את מבליטה בחדות חלק צר, את מדגישה באותה נשימה חלק רחב (את היציאה). הכול עניין של איזון, וזכרי שכשלימדו אותך שכולנו היינו אמורות להיוולד עם פרופורציה של שעון חול, שיש לו חלק אחד מאוד צר ומתחתיו יותר רחב. רק אומרת.

5. גזרות ייחודיות

בגדים לבנים לנשים גדולות.
לוק שבועות של נומה

כולנו מכירות את החולצה המכופתרת הלבנה אבל יש בה משהו פשוט ורשמי מדי לחג. אל תחששי לנסות גזרות מיוחדות שיכניסו טוויסט להופעה; אם במחשוף מיוחד, בשרוולים מעניינים או בגזרת פפלום מחמיאה. כל טוויסט קטן בחולצה הלבנה יעניק לך מראה ייחודי ומתוחכם יותר ויקפיץ כל לוק עם מכנסיים שחורים, מרשמי ומשעמם למלא אישיות וסטייל.

6. מבלה את שבועות בים?

בגדים לבנים לנשים גדולות. פזית עוז,
לוק שבועות של RICH BEACH/פזית עוז

נכון שטרנד בגדי הים הלבנים מככב, אבל כדי למנוע תאונות שקיפות ואי נעימויות, את תמיד יכולה לאבזר את הלוק בבגד חוף לבן וחגיגי. הקפידי לבחור או שמלה קצרה עד לקו הברכיים או שמלת מקסי רחבה ומנופפת עם שסעים, כדי ליצור לוק קליל שלא מעמיס או מחביא אותך. אל תבחרי לפי מה שמחביא- זה רק יגדיל אותך ולא יחמיא לך. טיפ נוסף: אם בחרת בגד עם חגורה בילט אין, הקפידי למדוד אותו וודאי שהחגורה יושבת במקום הנכון לכיוון המותניים ולא מטפסת למעלה לכיוון החזה. חגורה שיושבת במקום הלא נכון יכולה ליצור מראה כבד ודחוס.

7. טי שירט תמיד עושה את העבודה

בגדים לבנים לנשים גדולות. דדיס,
לוקים לשבועות של טליה/דדיס
בגדים לבנים לנשים גדולות. דדיס,
צילומים: דדיס)/דדיס

טי שירט לבנה עם הדפס מגניב תמיד עושה את העבודה. את יכולה להקפיץ אותה בשילוב חצאית מיוחדת לערב או להקליל אותה עם ג'ינס למראה נינוח וקליל.

הקפידי לבחור טי שירט מבד שנעים לך ולא נצמד, כדי שלא תתעסקי בניפוח שלה כל החגיגה. על מנת למנוע אי נעימויות, כשאת מודדת טי שירט הרימי ידיים והתיישבי על הכסא. שימי לב האם את צריכה לסדר אותה כל תנועה מחדש או האם היא פשוט נעה איתך ברכות.

8. זרקי צבע

בגדים לבנים לנשים גדולות. אייל גוטמן,
לוק השבועות של אסנת גוטמן/אייל גוטמן

עם כל הכבוד ללבן, אין כמו להקפיץ אותו עם נגיעות צבע למראה חי וזוהר. לא משנה אם זה בעזרת צבע בנעליים, בתיק, בתכשיטים או עם אודם- אל תפחדי להכניס לו חיים. למראה חד ודרמטי שלבי אביזרים שחורים, למראה הרמוני וחגיגי שלבי מטאליים, ולמראה קיצי שלבי צבעים עזים מלאי פיגמנט.

גאלה רחמילביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully