וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכיבה משקפיים? המאפר הבינלאומי שילמד אותך להשיג את המראה המושלם

11.6.2017 / 8:00

אדוארדו פררה, המנהל האמנותי של מותג האיפור בובי בראון, הגיע לישראל כדי להעביר סדנאות איפור, ויש לו כמה טיפים מעניינים לתת שיסייעו להדגיש את העיניים ואת תווי הפנים כשאתן מרכיבות משקפיים. צפו

צילום מסך

המאפר הבינלאומי והמנהל האמנותי של מותג האיפור בובי בראון, אדוארדו פררה, הגיע לישראל כדי לאפשר לנו ללמוד כמה מטכניקות האיפור האהובות עליו. אחד הלוקים שיצר אדוארדו הוא מראה איפור מושלם למשקפיים. נשים רבות המרכיבות משקפיים נוטות לוותר על איפור או להתאפר בצורה לא נכונה, כזו שגורמת לעיניהן להיראות קטנות או שקועות יותר. איפור המיועד לנשים המרכיבות משקפיים שונה מאיפור רגיל, בעוד נשים רבות אוהבות להתאפר בצבעים כהים כדי להדגיש את העיניים ולתת להן עומק ומראה מצועף עדשות המשקפיים גורמות לעיניים להיראות רחוקות ואף מטושטשות יותר ולכן כדאי להתאים את סגנון האיפור כדי לגרום לעיניים לבלוט מעבר לעדשות המשקפיים.

הדרך הנכונה היא מצד אחד להאיר את העיניים ומצד שני לתת להן מסגרת חדה וחזקה. יש להתחיל עם צללית בהירה ומבריקה על כל שטח העפעף כדי ליצור בסיס שיבלוט מעבר לעדשות, על שקע העין יש לעבור בצללית כהה רק בגוון או שניים מצללית הבסיס, אדוארדו משתמש בצללית cement , צללית בגוון חום אפרפר שנותנת תחושת הגדרה עדינה בניגוד למראה העמוק שיוצרת צללית כהה יותר.

לפי אדוארדו, חשוב להדגיש את כל תווי הפנים שיתנו מסגרת נוספת לעיניים. הגבות הן אחד המרכיבים החשובים ביותר למראה האיפור, בין אם המשקפיים גדולים או קטנים חשוב להדגיש אותן בצורה מושלמת, לעבוד עם עפרון גבות בצורה עדינה ובתנועות דמויות נוצה כדי לייצר גבה מודגשת, מוגדרת אבל עם זאת טבעית. חלק נוסף וחשוב לא פחות הוא שימוש באייליינר ליצירת מסגרת חדה שתבליט את העין. אחד הטיפים המעניינים של אדוארדו הוא העובדה שעל האייליינר להיות תמיד כהה לפחות בגוון אחד מצבע העין, לכן בעוד בעלות עיניים כחולות או ירוקות יכולות ליהנות מאייליינר כחול או חום, לבעלות עיניים חומות הוא ממליץ להיצמד לצבע השחור. וכמובן לא לוותר על כמה שכבות של מסקרה שתגרום לעיניים להפוך לכאלו שלא ניתן להתעלם מהן, גם מעבר לעדשות המשקפיים.

ג'ני דנסון בשיתוף בובי בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully