וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה נעל: דוגמניות-העל חוברות אל ענקיות הספורט

2.6.2017 / 0:11

קנדל לאדידס, בלה לנייקי, ג'יג'י לריבוק וקיילי לפומה - חברות הספורט הגדולות בארה"ב מלהקות לאחרונה את הפרזנטוריות החמות ביותר. ארבעתן מדגמנות את הטרנד האופנתי החזק של התקופה, המציג דגמים אתלטיים קלאסיים בניחוח רטרו

לפני כשבועיים העלתה קנדל ג'נר לחשבון האינסטגרם שלה תמונת ילדות תמימה לכאורה, בה היא מצולמת בחולצה ובמכנסיים של אדידס עם חיוך מתוק ושתי צמות. שלשום היא סגרה מעגל, כשפרסמה באותה הפלטפורמה גיף בומרנג בו היא נוסעת אחורה וקדימה בקלנועית גולף, לבושה אדידס מכף רגל ועד ראש, כשעל קיר הרקע, למי שעדיין לא נפל האסימון, מתנוסס לוגו ענק של המותג בתוספת הכיתוב "ברוכה הבאה למשפחה". במסגרת הדיל המשפחתי החדש, ג'נר תשמש כשגרירת המותג הספורטיבי, מה שאומר הרבה תמונות פפראצי עם נעלי סטאן סמית', פוסטים בבגדי אדידס, תמונות קמפיין ואולי גם דגם בעיצובה או על שמה.

עוד באותו נושא:
ככה דוגמנית מתמודדת עם פרידה: בלה חדיד בעירום אמנותי
זעם נגד קנדל ג'נר בעקבות שער חגיגי של ווג הודו

בכך מצטרפת קנדל לשאר החבורה: אחותה קיילי ג'נר שחברה לפומה, ה-BFF ג'יג'י חדיד שמייצגת את ריבוק ואחותה הקטנה בלה עם חוזה מקביל בנייקי שנחשף גם הוא בשבוע האחרון. נראה שעבור בלה חדיד, רק בת 20 ועם שורת קמפיינים מרשימים ברזומה ביניהם דיור, בלמיין, ז'יבנשי, פנדי ומארק ג'ייקובס, זהו מסע פרסום יוצא דופן יחסית. סביר להניח שרוב הבחורות בגילה מסתובבות ברחוב בנעלי נייקי קורטז ולא בשמלת ערב של בלמיין. אבל משום מה, היא הראשונה שאינה אתלטית מקצועית שנבחרה לייצג את ענקית הספורט האופנתית. בראיון לאתר ווג היא מודה שהמותג ליווה את המלתחה שלה במשך רוב שנות ילדותה. "אני חושבת שהחיבה שלי לנייקי התחילה בתיכון, היה לי את אייר פורס 1 בכל הצבעים והם היו האובססיה שלי", היא מספרת, "ועכשיו אני פה על הסט".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בלה חדיד עושה את נייקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החיבה שלי לנייקי התחילה בתיכון, ועכשיו אני פה על הסט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם אחותה והג'נריות הן מכסות את ארבע ענקיות הספורט במה שמסמל את הטרנד האופנתי הלוהט של התקופה - דגמים אתלטיים קלאסיים בניחוח רטרו. הבחירה של חברות הספורט הגדולות בדוגמניות-על - שלרוב מייצגות בגדים של מעצבי-על - היא דבר די חדש בעולם האופנה, בייחוד כשזה קורה במקביל, והיא מסמלת רגע שצריך להתעכב עליו. זהו רגע בו אותן אמזונות שמפיחות חיים בשמלות ערב סופר-סקסיות ועקבי סטילטו מטורפים, מצליחות בקלות להשתחל גם ללוק של בת השכן הספורטיבית ולמחרת לחזור לשטיח האדום כפאם פאטאל מקצועית.

בלה בקמפיין נעלי נייקי קורטז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הראשונה שאינה אתלטית מקצועית שנבחרה לייצג את ענקית הספורט האופנתית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוגה קלה ממראה השטיח האדום לטובת לוק של בת השכן הספורטיבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך להתעכב על הדגם היפה הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully