וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכל המפורסמות שהציגו בייבי-באמפ בביקיני, היינו אומרים שבר רפאלי ניצחה"

4.6.2017 / 8:22

האתרים בחו"ל ממשיכים לעוף על הדוגמנית הישראלית גם בהריונה השני, ומסקרים את גרדרובת בגדי הים המרשימה שהיא מציגה במהלך חופשה חלומית בתאילנד

מערכת וואלה!

בווידיאו: כך כבשה בר רפאלי את אתר ווג בהריון הקודם.

היינו מצפים ששני הריונות רצופים פלוס השתקעות ברמת השרון יפחיתו את ההתעניינות העולמית בטופמודל הישראלית בר רפאלי, אבל זה ממש לא המצב. בשבועיים האחרונים אתרים כמו פיפל מגזין, פופ-שוגר והדיילי מייל חוגגים עם אייטמים אודות ההריון השני, באדיבות תמונות מחשבון האינסטגרם של ברבור. כולם עפים על תיעוד ההריונות במגוון בגדי ים, כולל ביקיני קטנטנים, תחת הכותרות: "השמש יצאה, הבאמפ בחוץ! בר רפאלי חושפת בטן הריונית בזמן שהיא נופשת בביקיני", "פאן אין דה סאן", "הו בייבי, בר רפאלי והבאמפ בתאילנד". מה שנתן את הבוסט לסיקורים היא העובדה שרפאלי נופשת כרגע בקוסמוי שבתאילנד, בריזורט המפנק "וילה מיה" אם להיות ספציפיים, ומקפידה לפנק את 2.5 מיליון העוקבים שלה בתיעוד קונסיסטנטי של גרדרובת בגדי ים מרשימה.

עוד באותו נושא:
לא שומרת בבטן: בר רפאלי כובשת את ווג בחודש תשיעי
בר רפאלי צועדת על המסלול חודש אחרי הלידה

עוד באותו נושא

אלבום צילומי ההריון המהפנט של בר רפאלי במגזין ELLE ספרד

לכתבה המלאה

בתפריט: ביקיני שחור ושלם בניוד עם שרוך קדמי של המעצבת מריסיה פאלם, שמיובאים לארץ בחסות פקטורי 54, ביקיני משולשים כחול וביקיני גוזיה בפסים לבן וזהב. החיטוט בתמונות האינסטה של בר חושף ערימה של צילומי הריון בבגדי ים שונים, כולל פוזות זוגיות עם חברתה הטובה עדי רונן מההריון הראשון, אותו הן חלקו יחד בחיים וברשתות החברתיות.

"מכל הסלבריטאיות שהציגו בייבי באמפ מסוג ביקינסטגרם (ביקיני באינסטגרם), היינו אומרים שבר ניצחה במשחק", נכתב באתר פופ-שוגר. אז התינוקת החדשה אמורה להצטרף לבר, עדי וליב עזרא בעוד כארבעה חודשים, ובינתיים העולם מתענג על התמונות היפהפיות שבר משחררת לרשת. האמת? גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully