וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי שמש גורמים לכן להיראות מושכות יותר, ויש לזה הסבר מדעי

6.6.2017 / 8:12

מלבד סיוע בהסתרת סימני הנגאובר, הענקת אפיל מסתורי או תרומה שיקית ללוק, כעת מוכח רשמית שלמרות - ובעצם בזכות - העובדה שהם מסתירים לנו חלק נכבד מהפנים, משקפי שמש גורמים לנו להיראות יפות יותר. הסוד הוא בסימטריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולפעמים זה פשוט בא טוב עם האאוטפיט. סולאנג' בהפקת אופנה להארפר'ס בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם מסייעים לנו היטב, מדי בוקר, בהסתרת עיגולים שחורים מתחת לעיניים או שאר סימני עייפות, הנגאובר או פגמים למיניהם; הם גם מעניקים אפיל של מסתורין מסקרן, כמו גם אטיטוד מרים שמשדרג בקלות את הלוק; ולפעמים הם פשוט באים לנו טוב עם האאוטפיט שבחרנו ללבוש. כעת יש לכל העניין הזה כבר אישור רשמי: למרות - ובעצם בזכות - העובדה שהם מסתירים לנו חלק נכבד מהפנים, משקפי שמש גורמים לנו להיראות יפות יותר ומושכות יותר.

על פי הדיווח המרעיש במארי קלייר, בעקבות מחקר שנעשה באוניברסיטת טרנט שבבריטניה, משקפי שמש מעניקים לנו מראה אטרקטיבי משום שהם יוצרים סימטריה בפרצוף. המדע כבר הראה מזמן שיש קשר ישיר בין סימטריה לתפיסת היופי המקובלת בחברה, ולכן זה נשמע הגיוני. מה שתורם למראה הסימטרי הוא המבנה המסותת של עצמות הלחיים, המודגש באמצעות משקפי השמש. תרומה חשובה נוספת נעשית על ידי הצל שמוטל על הפנים, אותו יוצרות העדשות הכהות. קיץ שמח לכולכן.

וודג' עם מושקוף: לוח השראה אופנתי

  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully