וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעות של השבוע: רגעי הסטייל שעשו לנו את זה

1.7.2017 / 10:09

קארה דלווין מרעננת בפריזורה כסופה, לינדזי לוהן פוצחת במיזם לייפסטייל חדש, ג'יג'י חדיד מציגה חליפת אופנוענים בגרסת בובת ברבי, קייט מידלטון מפתיעה בחליפת חצאית של גוצ'י, וברוק שילדס חוזרת להצטלם לקלווין קליין אחרי 35 שנה - בחזייה ותחתונים

צילום מסך

בווידיאו: "היה מדהים להופיע באסיה בשבועיים האחרונים. עוד תחנה סופית ביום שני בתל-אביב". בריטני מזכירה לעולם בעמוד האינסטגרם שלה איפה ההופעה הבאה.

הדוגמנית הבריטית היפהפיה ילדה השבוע בן ראשון לה ולבן זוגה, השחקן ג'ייסון סטאטהם. לצרור האושר הפעוט קוראים ג'ק אוסקר סטאטהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צילום שחור-לבן מושלם על שער גיליון אוגוסט של מגזין גלאמור. שמענו שיש גם ראיון כן. אנחנו שמחות שהקרחת נעלמה לטובת תספורת כסופה, קוצנית ומגניבה.

מגזין התרבות מודיע עם תמונה יפה של לינדזי לוהן מ-2010 על המיזם החדש והמסקרן שלה - אתר לייף סטייל נוסח זה של גווינת פלטרו.

היא יכולה להיות יותר הורסת מזה? ג'יג'י חדיד לובשת חליפת מכנסי פעמון ובלייזר אופנוענים, ורודה ובוהקת, מקולקציית הסתיו של Kreist. היא נצפתה בניו יורק בדרך לאירוע השקת קולקציית משקפי השמש שלה בשיתוף עם המותג ווג.

OMG! בלה חדיד בשמלת ערב לבנה על סירה בוונציה בשעת בין ערביים. הטופמודל שוהה בעיר התעלות האיטלקית במסגרת קמפיין לבושם חדש.

מגזין האופנה והתרבות מציג גיליון חדש, שעל שערו תמונה נהדרת שצילם אלסדייר מקלין של היילי בולדווין ומיס פיגי, אייקון אופנה עכשווי לוהט ואייקון אופנה נוסטלגי ועל-זמני. מיס פיגי לובשת מעיל וכובע דמוי פרווה שעוצב עבורה לצורך צילום השער הזה על-ידי מיו מיו. מחרוזת אם הפנינה היא מאוספה הפרטי. היילי לובשת מחוך סאטן ועליונית טול של רונלד ואן דר קאמפ, וכובע דמוי פרווה של מיו מיו.

הדוגמנית הישראלית ליליה קרישטלוב בת ה-17 נשלחה לסוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG מודלס בניו-יורק, ואלו תמונות פולארויד חדשות ונהדרות שלה.

לאחר חתונת האגדות שלה, שכללה שמלת כלה בשווי שלושה מיליון שקלים, ויקטוריה סברובסקי, יורשת אימפריית אבני החן ומוצרי הבדולח, נהנית לה בירח דבש ממושך. בסוף השבוע הזה היא נמצאת באי היווני פארוס והיא "לא רוצה להיות אף פעם במקום אחר. זה כמו חלום שאינו נגמר".

35 שנה לאחר הפרסומת האיקונית שלה לג'ינס של קלווין קליין, ברוק שילדס חוזרת למותג, והפעם עם לנז'רי ספורטיבי. הצילום היפה נעשה במסגרת הפקה למגזין סושיאל לייף.

נדמה לנו שללכת בכפכפי הניוד האלו של ג'וזפה זנוטי באמת מרגיש כמו ללכת על מים.

מונטאז' מעניין של הטופמודל ואמה, ציפי רפאלי, דוגמנית לשעבר. רפאלי האם אהבה ואפילו הבטיחה לעשות ריפוסט.

והנה תמונה מהעמוד של הטופמודל עצמה, תחת הכותרת "וייב סוף שבוע". אכן.

ביקור בוויקטוריה ואלברט, מוזיאון בשכונת קנסינגטון בלונדון המתמחה בעיצוב, הוא תמיד שמחה גדולה והזדמנות מצוינת ללבוש את האאוטפיטים הכי טובים. וזה כנראה גם מה שקייט מידלטון חשבה כשהיא בחרה בשמלת הגוצ'י המחמיאה הזאת לביקור במוזיאון לרגל השקת מבואת הכניסה החדשה והמעוצבת של המוסד הוותיק.

מסתבר שמלכת היופי הטרייה רותם רבי באמת יפה.

שני יקרה, את מודל השראה. ככה בדיוק גם אנחנו נעביר את הסופ"ש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully