וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שמה על מה שאתם חושבים: ריהאנה מגיבה לסערת ההשמנה

11.6.2017 / 7:10

אחרי שעברה פאט-שיימינג אכזרי ברשת, לצד שמועות על הריון, הכוכבת עונה למבקרים ומציגה בגאווה את הפיגורה העגלגלה החדשה שלה. הלוק הצמוד-חשוף-שקוף שהולבש על ערימות הביטחון, הסקס-אפיל והסטייל האופייניים לאייקון שהיא, שידר "תקפצו לי, אני מהממת". היידה רירי

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: רירי בימים רזים יותר, מככבת בקמפיין של דיור.

ריהאנה בצילומי קליפ במיאמי אחרי שעברה בודי שיימינג יוני 2017. אינסטגרם, צילום מסך
רירי נפטרת מהאוברסייז ויוצאת מהארון עם חולצת בטן ומכנסיים צמודים/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שלאנשים אין במה להתעסק מלבד למצוא את קורבן השיימינג השבועי וללרלר עליו ברחבי הרשת. אז אחרי שנושא הצלוליטיס באחוריים של קים קרדשיאן מוצה עד תום, אותו העדר המשועמם עבר לריהאנה. מסתבר שההופעות הפומביות האחרונות שלה, ביניהן חליפת האוברסייז בגוון קאמל בעיצובו של מתיו אדמס דולן, הולידו פאט שיימינג. "חליפת סומו", כך כינה אותה לפני כעשרה ימים העיתונאי ספאגס, בבלוג הגברי / ספורטיבי / אורח חיים בריא שלו "ברסטולס ספורטס". לעניות דעתו, אושיה לוהטת שקובעת טרנדים עבור כל כך הרבה נערות ונשים צריכה לקחת אחריות, כי כרגע היא משפיעה עליהן לרעה עם ההשמנה שהיא מציגה לקראת עונת הקיץ.

בפוסט שהעלה בבלוג הוא תהה "האם ריהאנה הולכת להפוך את ההשמנה למגמה הלוהטת החדשה?" ואם זה לא מספיק, בחשבון הטוויטר שלו הוא צייץ את המשפט הבא: "נראה כי ריהאנה מטלטלת משהו חדש". המעריצים של אחת הזמרות הרווחיות בכל הזמנים מיהרו להגיב בזעם, תוך תשבוחות על גזרתה, וטענו שההערה שלו היא "בדיחה", "אכזרית" ו-"נחשבת למתקפה". בהמשך הוא הוריד את הפוסט והתנצל, אבל השיח על משקלה של הכוכבת עדיין תלוי ברחביה האינסופיים של הרשת עם שמועות על הריון או אימוץ סטייל חדש.

עוד באותו נושא

כיצד הפך טכנאי מחשבים של אפל לסטייליסט של ריהאנה?

לכתבה המלאה
ריהאנה ב"חליפת סומו" אוברסייז בגוון של מתיו אדמס דולן יוני 2017. GettyImages
"חליפת הסומו" בעיצוב מתיו אדמס דולן שהציתה את הסערה. עדיין רחוקה מלהיחשב שמנמנה/GettyImages

ובכן, רירי, שכידוע לא פראיירית בכלל, העלתה לפני מספר ימים לחשבון האינסטה שלה שתי תמונות של הראפר גוצ'י מאנה - אחת מ-2007 כשהוא שמנמן והשניה בלוק מחוטב ועכשווי. "אם אתה לא יכול להתמודד איתי בלוק גוצ'י מאנה של 2007 לא מגיע לך אותי בלוק גוצ'י מאנה 2017".

בנוסף, בסוף השבוע האחרון הגיעה תשובת ה"אני לא שמה זין על מה שאתם חושבים" שלה, במסגרת צילומי קליפ במיאמי, עם חולצת בטן ורודה שקופה ומכנסי מגפיים הדוקים, פרחוניים ולוהטים בעיצוב בלנסיאגה. כל הצמוד-חשוף-שקוף הזה שהולבש על טונות הביטחון, הסקס-אפיל והסטייל האופייניים לאייקון שהיא, שידר משהו כמו "תקפצו לי, אני מהממת".

מהממת בכל מידה: הופעותיה הפומביות בתקופה האחרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully