וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה, מינימליזם ועיצוב מופתי: הילה טולדנו משיקה קולקציה חדשה

12.6.2017 / 6:17

מעצבת תיקי הבוטיק ממשיכה לבסס את מעמדה כיצרנית התיקים הכי נכונה בנוף המקומי, עם פריטים שאושיות אופנה מכל העולם גאות לשאת על עצמן. ממתקי העונה כוללים דגמי קלאץ' בגזרת אוברסייז, תיקי צד עגולים וכמובן את הפאוצ'ים המפורסמים

תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
"מבחינתי הגישה בעיצוב תיק שונה מעיצוב בגדים. בנות אוהבות להשקיע בתיק יקר שיישאר איתן הרבה מעבר לשתי עונות"/מירב בן לולו

מעצבת תיקי הבוטיק הילה טולדנו משיקה קולקציית קיץ וממשיכה לבסס את מעמדה כיצרנית התיקים הכי נכונה בשטח, עם דגמים באיכות ובעיצוב חריגים בנוף המקומי. קשה להאמין, אבל מתוך בית המלאכה והסטודיו הממוקמים בפאתי שוק הכרמל, טולדנו (32) - שנראית כמו תלמידת תיכון מגניבה - מייצרת ומוכרת תיקים שבלוגריות מכל העולם ואושיות אופנה כמו אינס טולדנו (אין קשר משפחתי), מבעלי מותג-העל דיור, גאות לשאת על עצמן בשל השילוב הנכון בין מאפייני יוקרה, מינימליזם ועיצוב מופתי.

תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
קלאץ' בגזרת אוברסייז בוורוד פסטלי מרענן/מירב בן לולו

"מבחינתי הגישה בעיצוב תיק שונה מעיצוב בגדים. בנות אוהבות להשקיע בתיק יקר שיישאר איתן הרבה מעבר לשתי עונות", היא מסבירה את התמה מאחורי בניית קולקציה, "לכן אני מנסה לייצר המשכיות עם התחדשות, כמו זוויות אחרות, צורות הגשה חדשות, משחקי נפחים, או חומרים חדשים שמתקבלים אחרת לגמרי בצורה קיימת". תחת הכותרת "אינפורם", מתוך הצורה, יצקה טולדנו את ההשראות החדשות שלה שמתרכזות הפעם באסתטיקת הפופ-ארט וצורות בסיסיות המתקשרות לרבים מעמודי התווך של הזרם כמו רוברט סמית'סון, וולטר דה מריה, ריצ'רד לונג, אנדי וורהול ודונלנד ג'אד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
המעצבת המקומית שהחזירה כמו שצריך את הפאוץ'/מירב בן לולו

הילה זוקפת חלק משמעותי בהתפתחות שלה כמעצבת לזכות הרשתות החברתיות. "כשהתחלתי עם העסק לא היה אינסטגרם. הזמינות וההיצע העצומים של המידע זה אחד הדברים הטובים שקרו בשנים האחרונות בעיניי", היא מספרת. "הצד השני של זה הוא החשבון שלי, בו אני יכולה לשדר את כל שפת הלייף-סטייל של המותג וזה מתקשר אותי באופן מדהים לעולם".

תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
"לוקח חודש לפסל ולהנדס את החומר". תיקי צד עגולים במהדורה מוגבלת/מירב בן לולו

הניסיונות שלה להמשיך בחקר מבנה הקובייה הובילו לדגמי אוברסייז של קלאץ' בגווני פסטל של ורוד ותכלת, מהם עוצבו גם תיקי צד עגולים והורסים במהדורה מוגבלת בשל העובדה שלוקח "חודש לפסל ולהנדס את החומר" (1,590 שקלים לתיק). עוד פיסים הם תיקי הגב הקשיחים, הפאוצ'ים המפורסמים ותיקי ה"טוט" שנועדו לחרישה יומיומית. חידוש נוסף הם סדרת ארנקים ומוצרי עור לנסיעות עם אפשרות לראשי תיבות באותיות מתכת בציפוי פליז מוזהב, שנולדו בשיתוף עם מעצבת התכשיטים ליהי סגל מהמותג PRINCE AND BLEECKER.

טווח מחירים: 120-2,800 שקלים. להשיג באתר המעצבת, ברשת רזילי ובסטודיו ברמב"ם 5 תל אביב בתיאום מראש.

תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
השראות שמתרכזות הפעם באסתטיקת הפופ-ארט/מירב בן לולו
תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
"אני מנסה לייצר המשכיות עם התחדשות"/מירב בן לולו
תיקים של הילה טולדנו לקיץ 2017. מירב בן לולו,
תיקים בצורות הגשה חדשות/מירב בן לולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully