וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט קנדל: יש מצב שהפעם הפאוץ' באמת חוזר?

13.6.2017 / 7:23

לפני שנתיים הכרזנו פה על הקאמבק של אחד הטרנדים המאוסים ביותר שידעה האנושות, אבל איכשהו זה לא באמת תפס. כעת, כשמפלצת האינסטגרם בת ה-21 נתפסה משוטטת בתיק החגור בשמונה לוקים שונים ברחובות ניו יורק ופריז, יש סיכוי להתעוררות אמיתית. האם העולם כבר בשל לזה?

אתר רשמי

בווידיאו: קנדל ג'נר במחווה למרילין מונרו, בסרטון של מגזין LOVE.

לפני שנתיים הכרזנו פה על הקאמבק של אחד הטרנדים המאוסים ביותר שידעה האנושות - תיקי הפאוץ'. גוצ'י, בלנסיאגה, שאנל, מארק ג'ייקובס, לואי ויטון, מוסקינו ועוד מותגי-על רבים וטובים כללו את ה"פאני פאק" באופן הכי סטייליש על המסלולים בשבועות האופנה, אבל איכשהו - זה לא באמת תפס. העולם לא היה בשל עדיין לחגורה מעוצבת ועליה כיס שיפתור את שאר חלקי הגוף מלסחוב תיק. גם רשתות עממיות יותר כמו אורבן אאוטפיטרס ואסוס נתנו מוקדם יותר השנה פייט, עם אופציות נגישות לאותה מגמה שהשאירה אצל לא מעט סיוטים מהאייטיז.

אז מה נשתנה כעת? נראה כי קנדל ג'נר, אחת הבחורות הלוהטות ביקום כרגע, החליטה לקחת על עצמה את המשימה, ולגרום לסיפור הזה לחזור ובגדול. בשבוע האחרון מפלצת האינסטגרם בת ה-21 פיתחה אובססיה לפאוצ'ים כחגורה או בתלייה אלכסונית, איתם נתפסה משוטטת בשמונה לוקים שונים ברחובות ניו יורק ופריז. המעצבים שזכו לאבזר את מלתחת הפאוצ'ים שלה בדרך לתהילתם המחודשת הם לואי ויטון, אלכסנדר וונג ושאנל. סביר להניח שברגעים אלו משלוחי פאוצ'ים מכל המעצבים הקיימים עושים את דרכם אל הטופמודל של משפחת קרדשיאן. אז כעת, כשאפקט קנדל פועל בשטח, יש סיכוי להתעוררות אמיתית. אנחנו הזהרנו.

עוד באותו נושא:
קנדל ג'נר מציגה טריקים חדשים של סטיילינג
שער חגיגי של ווג הודו בכיכובה של קנדל מעורר סערה

האובססיה החדשה של קנדל ג'נר - התיעוד המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully