וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה ברוני חושפת את האמת על הרומן המתוקשר עם טראמפ

20.6.2017 / 9:45

אשתו של נשיא צרפת לשעבר, חושפת פרטים מעניינים על הרומן המומצא, לדבריה, בינה לבין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וגם לא מסתירה את דעתה על תמונות העירום של מלניה

רויטרס

בסרטון – ב-2010 קרלה ברוני הכחישה שמועות שהיא בוגדת בבעלה

קרלה ברוני, אשתו של נשיא צרפת לשעבר, ניקולא סרקוזי, פותחת פה על דונלד טראמפ ואשתו מלניה - אך נשארת דיפלומטית בכל הקשור לממשלתו. הגברת הראשונה לשעבר של צרפת בת ה-49, סיפרה בראיון שפורסם בשבוע שעבר ב"דיילי ביסט" שטראמפ המציא רומן בינו לבינה ורץ לספר על זה לתקשורת. לדבריה, הסיפור קרה ב-1991 וטראמפ, שתכנן אז לעזוב את חברתו בימים ההם (ומי שהפכה לאשתו השניה)מרלה מייפלס, העמיד פנים שהוא איש יחסי הציבור שלו ושתל סיפור בתקשורת על רומן ביניהם. במהלך מסע הבחירות שלו הוא הכחיש כל קשר לפרשה. "המצב כולו היה מעורפל מאוד וזה פשוט לא קרה. לכן הייתי כל כך מופתעת כשהוא פנה עם זה לתקשורת", היא אמרה, "זה פשוט היה שקר".

זו לא הפעם הראשונה שהטענה הזו עולה. כבר במהלך הקמפיין לנשיאות של טראמפ פירסם אתר האינטרנט של ה"וושינגטון פוסט" הקלטה של שיחת טלפון מ-1991 ובה נשמעת כתבת מגזין People מדברת עם אדם שמציג את עצמו כג'ון מילר, דובר של טראמפ. אלא שקולו של מילר, אופן דיבורו והידע שלו על פרטים אינטימיים בחייו של טראמפ מעלים חשד סביר שמדובר בטראמפ עצמו. הכתבת ששוחחה עם "מילר" השמיעה את הקלטת למרלה מייפלס והיא אישרה שמדובר בקולו של בעלה, דונלד טראמפ.

השיחה של "היחצן ג'ון מילר" עם הכתבת. נשמע כמו טראמפ?

הדובר מספר לכתבת על כל הכוכבות שרוצות לצאת עם טראמפ ועל יחסיו עם ברוני: "היה לה עניין גדול מאוד עם מיק ג'אגר, ואז מה שקרה - היא הייתה עם אריק קלפטון, ואריק קלפטון הכיר אותה למיק ג'אגר, ואז מיק ג'אגר התחיל להתקשר אליה, ובסוף היא הלכה עם מיק ג'אגר. ואז היא עזבה את מיק ג'אגר לטובת דונלד, וזה המצב כעת. ושוב, אין לו שום התחייבות לקרלה, רק שתביני".

הכתבת שאלה את הדובר על מה שקרה בין טראמפ וברוני, והתשובה הייתה: "הם מסתדרים מאוד טוב, והיא מאוד יפה וכל הדברים האלה. אבל את יודעת, אין לו מושג מי היא, נכון? כשהוא יפגוש את האישה המתאימה, זו תהיה מערכת יחסים נפלאה, וזה יהיה מאוד, את יודעת, בגלל שהוא מאמין גדול במוסד הנישואין".

עיתונאים שסיקרו את טראמפ מאז שנות ה-70 טוענים כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שטראמפ עצמו מסר מידע עליו, תוך שהוא מציג את עצמו כדובר פיקטיבי בשם ג'ון מילר (או לפעמים ג'ון בארון). טראמפ עצו הכחיש לא פעם שמדובר בו. כשהושמעה לו ההקלטה במהלך הקמפיין, הוא אמר: "זה לא נשמע כמוני בהקלטה וזה באמת לא אני".

עוד באותו נושא

קרלה ברוני: השמועות על בגידות לא נכונות

לכתבה המלאה

טראמפ מכחיש שזה הוא בקלטת

ברוני לא מתלהבת מתמונות העירום של מלניה טראמפ

כשנישאה לסרקוזי ב-2008, ברוני הייתה זמרת ודוגמנית בעלת שם עולמי עם רשימה של אקסים מפורסמים כולל קווין קוסטנר, מיק ג'אגר ואריק קלפטון. לטענתה, תהילתה וכניסתה לתפקיד "הגברת הראשונה" עוררה קרקס תקשורתי שליווה את הופעתן של תמונות העירום שלה מצעירותה. שערוריית תמונות העירום, לדבריה, לא משתווה לזו של מלניה טראמפ בת ה-47 שהופתעה למצוא את תמונות העירום שלה בניו יורק פוסט ב-2016. "זה היה שונה מאוד. אני כבר הייתי מפורסמת מקריירת הדוגמנית שלי והאלבום הראשון כשהתחתנתי וציפיתי שיעשו מזה בלגאן", היא אמרה, "מעולם לא היה לי גוף סקסי מדי. תמיד הייתי רזה מאוד ובעלת מראה ילדותי, אז תמונות העירום שלי מעולם לא היו סוג של פלייבוי. הן היו יותר תמונות עירום אמנותי שצולמו ע"י צלמים גדולים". לדבריה, התמונות שלה פחות פרובוקטיביות מאלה של מלניה ויותר אמנותיות משלה. למרות ההבדלים האמנותיים, היא טוענת שלשתיהן אין סיבה להתבייש בקריירת הדוגמנות שלהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת העירום של קרלה ברוני היו לדבריה "אמנותיות יותר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"על מה כל השערורייה? בעיניי, מוסריות נבחנת בהיותך אדם טוב, אז אני לא רואה שום דבר שאינו מוסרי בעירום. אני רואה חוסר מוסריות בהתנהגות לא יפה, בלרמות ולשקר לאנשים. זה לא להיות מוסרי מבחינתי. לא להיות נערה צעירה ויפה ולהצטלם בעירום", היא הוסיפה. טראמפ לא הקדיש תשומת לב רמה לפרסום תמונות העירום של מלניה במהלך מסע הבחירות שלו ורק אמר: "מלניה הייתה אחת הדוגמניות המצליחות והיא הצטלמה המון, כולל לשערים ולמגזינים הנחשבים ביותר. זו הייתה תמונה שצולמה עבור מגזין אירופאי לפני שהכרתי את מלניה. באירופה, תמונות כאלה מאוד אופנתיות ושכיחות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות העירום של מלניה היו "סקסיות מדי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהודתה כי הוקל לה שבעלה עזב את משרתו הציבורית ב-2012, ברוני, בניגוד לציפיות, החליטה שלא לשתף את דעתה הפוליטית על ממשל טראמפ אם כי ניתן להבין בין המילים שהיא לא הייתה מרוצה במיוחד מתוצאות הבחירות האחרונות, "אין לי הרבה מה לומר. מה שאני יכולה להגיד זה שאני חושבת שדמוקרטיה עדיפה על דיקטטורות ודמוקרטיה היא על בחירות אז... אנחנו מכבדים את הדמוקרטיה", היא סיכמה.

זה מה שקרלה ברוני עושה היום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully