וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשבור את מודל היופי": דורית בר אור ומוטי רייף בדרך לביוטי סיטי

2.7.2017 / 8:17

המעצבת המצליחה תציג קולקציה שטרם נראתה בארץ, והמנהל האמנותי סיפר על הכיוון החדש של אירוע האופנה הגדול. "מכל פאנל אפשר לצאת עם איזשהו כלי לחיים. כל הרעיון הוא לשבור את מודל היופי של 'גיל 15, מידה 34, 1.80 מטר'". צפו בריאיון באולפן וואלה! NEWS

צילום מסך

"השנה הצלחנו להביא רשימה מאוד מעניינת נשים שלא ידברו רק על קוסמטיקה, אלא ידברו על מגוון נושאים, מכל פאנל אפשר לצאת עם איזשהו כלי לחיים. כל הרעיון הוא לשבור את מודל היופי האחד של 'גיל 15, מידה 34, 1.80 מטר'", אומר מוטי רייף, המפיק והמנהל האמנותי של ביוטי סיטי, בריאיון לקראת האירוע באולפן וואלה! NEWS.

זאת השנה ה-11 ברציפות שעולם האופנה מתכנס בתל אביב לארבעה ימים של הפנינג. תצוגות אופנה, סדנאות איפור וטיפוח והרצאות ופאנלים בנושאים שונים. ב-4 ביולי תרצה אשת התקשורת לוסי אהריש, ב-5 ביולי תהיה זאת המאפרת הראשית של חברת סופר-פארם שלי גפני, ב-6 ביולי תנחה אושיית הרשת דנה זרמון את פנאל המובילות ברשת וב-7 ביולי תיערך תצוגת אופנה של דורית בר אור, שזוכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם.

"זה אירוע שתפס בשנים האחרונות תאוצה מאוד גדולה", אומר דורית בר אור בריאיון באולפן וואלה! NEWS. "אני אציג קולקציה שנראתה בעולם ובארץ טרם נראתה. יש לי קשר חזק לפה, למזרח התיכון, אני חיה במזרח התיכון. הפעם הבסיס היה העדה התימנית, גיליתי שם דברים מדהימים. אני אוהבת לאבזר את הבגד, שהלקוחה תקנה ולא תוסיף עליו".

נאוה סילוורה בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully