וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהובתי, התנשאי לי? ההחלטות החשובות שתחליטו לפני שתכרעו ברך

4.7.2017 / 8:13

יש כאלו שיעדיפו אווירה רומנטית, אחרים יעשו זאת תחת כיפת השמיים בחוף אקזוטי או באירוע עם משפחה וחברים. כדי לוודא שההצעה תהיה מושלמת ישנם כמה דברים שהחתן צריך להתכונן אליהם

הצעת נישואין על רקע מגדל אייפל, פריז. ShutterStock
כדי לוודא שההצעה תהיה מושלמת ישנם כמה דברים שהחתן צריך להחליט לגביהם/ShutterStock

הזוגיות שלכם פורחת, אתם אוהבים ומאושרים ומרגישים מוכנים להתקדם לשלב הבא: החתונה. אבל לפני האירוע, לפני ההחלטה על האולם ובחירת השמלה מגיע הרגע החשוב ביותר - הצעת הנישואין. יש כאלו שיכרעו ברך באווירה רומנטית בבית, אחרים יעשו זאת תחת כיפת השמיים בחוף אקזוטי או באירוע עמוס משפחה וחברים. בכל מקרה, כל הצעה היא מרגשת, מיוחדת ובעיקר חוויה שתיזכר לנצח. כדי לוודא שההצעה תהיה מושלמת ישנם כמה דברים שהחתן צריך להחליט - רגע לפני שהוא כורע ברך.

המקום הנכון: ישנם אינספור מקומות מרגשים להציע נישואין, החל מהצעה רומנטית ופרטית בבית ועד להצעות גרנדיוזיות בחו"ל. ההחלטה על מקום הצעת הנישואין צריכה להתאים גם לאופי שלכם כזוג - האם אתם מעדיפים לחגוג בפרטיות או לחילופין לצלם תמונות מאושרות במסעדה עם אנשים נוספים סביבכם. ואפשר גם לבחור במקום רומנטי ונוסטלגי כמו המסעדה בה התקיים הדייט הראשון שלכם, המקום בו התנשקתם לראשונה או כל מקום אחד עם משמעות מיוחדת עבורכם.

הצעת נישואין. ShutterStock
טבעת האירוסין היא התכשיט הסנטימנטלי וככל הנראה גם היקר ביותר שהכלה עונדת מדי יום/ShutterStock

האנשים הנכונים: יש כאלו שיעדיפו לא לספר לאף אחד על ההצעה המתקרבת ואחרים שיספרו זאת לכולם ואף יזמינו את החברים לחגוג מיד אחרי שישמע ה"כן". ההחלטה לגבי מי הולך לדעת על הצעת הנישואין היא חשובה, לא רק כדי שהסוד לא ידלוף ויהרוס את ההפתעה אלא גם בשביל להשאיר לכלה את האפשרות לספר ראשונה על המאורע המרגש לאנשים שהיא אוהבת. יש את אלו שייגשו לאב הכלה במחווה אבירית לבקש את ידה של ביתו, או אחרים שיבקשו עזרה בבחירת הטבעת מאימא, אחות או חברה טובה. בכל מקרה הבחירה מי יידע על ההצעה זו החלטה שצריך לשקול בכובד ראש.

הטבעת: בסופו של דבר, טבעת האירוסין היא הפריט היחיד שנשאר לנצח. אחרי ההצעה, חגיגות האירוסין ואפילו יום החתונה, טבעת האירוסין היא התכשיט הסנטימנטלי וככל הנראה גם היקר ביותר שהכלה עונדת מדי יום ולכן חשוב להתייחס לתהליך בחירת הטבעת ברצינות שמגיעה לו, כי זהו החלק החשוב ביותר בהצעה. יש להחליט על תקציב ריאלי, כזה שיאפשר לבחור טבעת שתתאים לאופייה של הכלה וכזו שהיא תוכל להתגאות בה. הרי כל אחת רוצה להציג את הטבעת בגאווה למשפחה וחברים.

בנוסף, מומלץ לבחור ברשת תכשיטים בעלת ותק ומוניטין דוגמת הבורסה לתכשיטים, המובילה את ענף תכשיטי היהלומים בישראל ולה 15 סניפים בקניונים המובילים בארץ, כך שתוכלו לקבל כל שירות בעתיד קרוב לבית. ברשת הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא את מבחר טבעות האירוסין הגדול ביותר בארץ ובכל תקציב שחשבתם להשקיע בטבעת. הרשת מתחייבת לשבץ יהלומים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים ונותנת תעודת אחריות ליהלומים המשובצים. היא גם מייצרת לכל אחת את הטבעת המיוחדת והאישית שלה - ואין בקשה גדולה או מופרכת מדי מבחינת העיצוב או השיבוץ. לכבוד עונת החתונות אפשר ליהנות ברשת הבורסה לתכשיטים מהנחה של 40% על טבעות האירוסין עד לסוף חודש אוגוסט.

למבחר העיצובים המיוחדים והקלאסיים של הבורסה לתכשיטים הקליקו כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טבעת אירוסין עם יהלומים מבית הבורסה לתכשיטים.
טבעת אירוסין של הבורסה לתכשיטים

תיעוד: בעולם בו כולם מצלמים ומצטלמים ללא הפסקה, ישנה משמעות למזכרת מהאירוע. אין ספק שלאחר הצעה אתם תצלמו תמונת סלפי עם הטבעת וכמובן שרוב הכלות ישלחו תמונה מחויכת עם טבעת האירוסין לחברות ולמשפחה ויעלו תמונה לרשתות החברתיות. אם רוצים ללכת צעד אחד קדימה, אפשר לבקש מחבר טוב שיצלם את רגע ההצעה ואפילו לחשוב על לשכור צלם מקצועי, כך תהיה לכם מזכרת מושלמת מאחד האירועים המרגשים בחייכם.

וואלה! NEWS בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully