וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול ההצלחה במכביה: שתי האתלטיות שמשלבות בין ספורט לדוגמנות

5.7.2017 / 8:06

גליה היא מתעמלת אמנותית בת 13 מקנדה, סמנתה לוין היא שחקנית כדורסל בת 18 מארצות הברית, והמכביה ה-20 היא הזדמנות עבורן לחוות את השילוב בין עולם הספורט לעולם האופנה. לאיזה תחום הן יותר מתחברות ומה הן הכי אוהבות בישראל?

סמנתה לוין, כדורסלנית אמריקאית בת 18 המשתתפת במכביה ועוסקת בדוגמנות. באדיבות המצולמים
נהנית מהאפשרות להיות יום אחד בנעלי התעמלות ויום אחר בעקבים גבוהים. הכדורסלנית סמנתה לוין/באדיבות המצולמים

המכביה ה-20 שתיפתח באירוע חגיגי ב-6 ביולי באצטדיון טדי מביאה לישראל אלפי ספורטאים יהודים מכל רחבי העולם. מתוך אלפי המשתתפים והמשתתפות ישנן שתי נערות בגילאים שונים, שמתחרות במקצים שונים לחלוטין אבל שתיהן משלבות יחד עם קריירת הספורט המצליחה גם קריירה כדוגמניות - גליה בת ה-13 מקנדה, מתעמלת אמנותית מגיל 6, וסמנתה לוין, שחקנית כדורסל בת 18 מארצות הברית. שתיהן חוות את השילוב בין עולם הספורט לעולם האופנה בצורה דומה.

גליה היא אחת המשתתפות הצעירות ביותר במשחקי המכביה. עבורה זאת הזדמנות מרגשת להתחרות נגד מתעמלות מבוגרות ממנה ולקבל הצצה לחייהם של אחרים שבחרו בדרך דומה לשלה. את עולם הדוגמנות היא אמנם מכירה פחות שנים ועבורה הוא תחביב שפותח בפניה דלתות, מאפשר לה להכיר אנשים חדשים ועשוי ליצור הזדמנויות מפתיעות. לעומתה, סמנתה לוין היא כבר בגיל שבו היא יכולה לשלב בין שתי הקריירות יותר בקלות. עם קריירה שמתפתחת על מגרש הכדורסל וחוזה דוגמנות חדש היא מגלה שאמנם לא פשוט לשלב בין שני התחומים, אבל היא בעיקר נהנית מהאפשרות להיות יום אחד בנעלי התעמלות ויום אחר בעקבים גבוהים.

גליה, מתעמלת קנדית בת 13 העוסקת בדוגמנות. באדיבות המצולמים
"מה שחשוב בספורט הוא הכישרון והיכולת, וזה משהו שאת תמיד יכולה לעבוד עליו". גליה בת ה-13/באדיבות המצולמים

מה שמפתיע הוא שגם בגילאים כל כך שונים, במדינות שונות ובענפי ספורט שנראים לנו רחוקים לחלוטין - השילוב בין שני התחומים והחשיבות שהבנות נותנות לעולם הספורט התחרותי לעומת עולם הדוגמנות היא דומה. שתיהן אומרות ששגרת האימונים שלהן מספיקה והן אינן צריכות להוסיף לה דבר כדי להתאים לעולם הדוגמנות. נראה כי שתיהן מרגישות שעולם הספורט ברור והגיוני יותר מבחינת המטרות. כשסמנתה נשאלת מה המטרה שלה בעולם הכדורסל, התשובה שלה פשוטה: "להיות הכי טובה שאני יכולה להיות". הדרך שלה למקום הזה ברורה – "אימונים ועבודה קשה". מבחינתה זאת הדרך היחידה להצליח, לעומת עולם האופנה שדורש ממנה דברים שפחות בשליטתה כמו עור פנים מושלם, מבנה גוף מסוים וכמובן תמונות מושלמות. גם המטרה שלה בקריירת הדוגמנות היא שונה, לעומת הרוח התחרותית שנושבת ממנה על מגרש הכדורסל, בעולם האופנה היא רוצה "לתת השראה לבנות אחרות למצוא את היופי הפנימי שלהן ולהרגיש טוב עם עצמן".

גם גליה מספרת על חוויות דומות. מבחינתה עולם אופנה מתרכז במראה החיצוני ומתאפיין בצורך להיראות מושלמת בתמונות ובחוסר הוודאות לגבי המראה. לעומתו עולם האתלטיקה אמנם נראה קשוח יותר, אבל מבחינתה הרבה יותר ברור. "מה שחשוב בספורט הוא הכישרון והיכולת, וזה משהו שאת תמיד יכולה לעבוד עליו", אומרת גליה. כרגע עיקר מעייניה נתונים לתחרויות ההתעמלות, אך עם זאת משהו שהיא מרגישה כי בעתיד, אחרי סיום הלימודים, היא תפתח גם את תחום הדוגמנות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"התרבות, האנשים והאוכל בישראל פשוט מדהימים"

לסמנתה זהו הביקור הראשון בישראל והיא הגיעה לישראל כשלושה שבועות לפני פתיחת המכביה. "אני מאוד אוהבת את ישראל, התרבות, האנשים והאוכל פשוט מדהימים", היא מספרת, "החלק האהוב עליי בשגרת האימונים הוא ריצות למרחקים ארוכים, בעיקר בים וזה משהו שאני בהחלט יכולה להמשיך ולעשות גם כאן". עבור גליה זו הפעם השלישית בישראל וחוץ מהעובדה שהיא מתלהבת לאכול פלאפל ולשתות שוקו בשקית, זו תהיה הפעם הראשונה בה היא תקבל את ההזדמנות לטייל בארץ ולגלות אותה יחד עם יתר משתתפי המכביה. גם היא, אגב, מציינת את החום של האנשים והאהבה שלה לתרבות. "מה שהכי נהניתי ממנו בפעמים שהייתי כאן הוא לגלות עד כמה הישראלים עוזרים אחד לשני, גם במצבים הכי רנדומליים", היא אומרת.

נראה שכוח הרצון החזק של שתי הבנות, היכולת לשמור על שגרת האימונים וכמובן הרוח התחרותית של שתיהן היא מה שבונה להן את הבסיס להצלחה, לא רק בקריירה הספורטיבית או בעולם הדוגמנות, אלא כמעט בכל תחום שיבחרו.

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה
  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully