וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הים הקטנה בתחרה: שמלת הכלה של אנטונלה מסי

2.7.2017 / 13:38

הוא אולי מפורסם הרבה יותר ממנה, אבל חתונתו של כדורגלן ברצלונה ונבחרת ארגנטינה ליאונל מסי הייתה הערב הגדול של זוגתו ואם שני ילדיו, אנטונלה. בשמלת תחרה שעוצבה במיוחד עבורה והוטסה אליה בליווי שני מאבטחים, הכלה השזופה נראתה נפלא

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: צפו ברגעים המרגשים מתוך החתונה.

שמלת הכלה אולי עלתה הרבה פחות משלושה מיליון שקלים כמו זאת של ויקטוריה סברובסקי, וגם לא היו שם יורשי הכתר הבריטי כמו בחתונת פיפה מידלטון. אבל החתונה של ליאונל מסי וזוגתו אנטונלה רוקוסו, שהתקיימה בסוף השבוע, הוגדרה בארגנטינה "חתונת המאה". כדורגלן ברצלונה ונבחרת ארגנטינה ובחירת לבו בחרו להינשא בעיר הולדתם רוסאריו, עיר נהר בפרובינציית סנטה פה בארגנטינה, כ-300 ק"מ צפון-מערבית לבואנוס איירס.

הטקס האזרחי נערך במלון היוקרה סיטי סנטר קזינו בשישי האחרון, כשבוע לאחר יום הולדתו ה-30 של מסי. הכלה בת ה-29 היא חברת ילדות. השניים, שמכירים מגיל תשע, הפכו לזוג רק ב-2008, הם הורים לשני בנים, טיאגו בן ה-4 ותיאו בן השנה.

חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. GettyImages
ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו מרגשים את המעריצים/GettyImages
חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. AP
חתונה שהוגדרה בארגנטינה "חתונת המאה", וסוקרה בהרחבה/AP

לחתונה הוזמנו כ-250 אורחים, ביניהם גם חבריו של "הפרעוש" מקבוצות הילדות בהן שיחק, מברצלונה ומנבחרת ארגנטינה. בין היתר היו סוארס, אלבס, ניימאר (שהגיע לבדו, אחרי שעל-פי המדווח בארגנטינה, הוא הציע נישואים לחברתו והיא ענתה בשלילה), אגוארו, צ'אבי, פברגאס, פויול, אטו, פינטו וכמובן, גם ג'רארד פיקה ואשתו הזמרת שאקירה, חברה טובה של הכלה. רובם ככולם הגיעו במטוסים פרטיים. כ-300 אנשי אבטחה (ביניהם לפי הדיווח גם אנשי מוסד לשעבר) אבטחו את האירוע. לנשים הוצע מראש להביא שלוש אופציות לבוש כדי להימנע מתקריות ביגוד זהה. שמועות על מתיחות בין הכלה לאמו של החתן בוטלו על-ידו כ"שטויות".

מאות מעריצים התאספו בסמוך למלון כדי לנסות להציץ בזוג ובאורחים. כל האורחים התבקשו להיפרד מטלפונים סלולריים, בקשה שככל הנראה לא ממש כובדה לאור הכמות הלא מעטה של הסרטונים והתמונות ברשתות החברתיות. התקשורת בארגנטינה סיקרה את הטקס בהרחבה, כשהנשיקה המסורתית זכתה לתשומת לב ולתגובות רבות.

עוד באותו נושא

כמו אלה מיתולוגית: מה חשבנו על שמלות הכלה של שלומית מלכה?

לכתבה המלאה
חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. AP
שמלה חושפת כתפיים עם מחשוף פוש-אפ עמוק ושובל טול/AP
חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. GettyImages
החתן הלך על חליפה של ארמני/GettyImages

מסי לבש חליפת ארמני, ואנטונלה לבשה שמלה שעוצבה במיוחד עבורה. השמלה הוטסה אליה יום קודם ליעד הטקס בליווי שני מאבטחים. על העיצוב אחראית מעצבת שמלות הכלה הארגנטינאית רוסה קרלה. הגזרה, בת-ים חושפת כתפיים עם מחשוף פוש-אפ עמוק, עשויה תחרה וסאטן. בגב היה מחשוף בצורת לב עם "ענף" מלבלב, ושובל טול מעוגל ולא ארוך מדי עם אפליקציות פרחים - שהשלים מראה חגיגי.

הגוון, לבן צחור, התגלה כבחירה נכונה שהחמיאה לשיזוף ולגווני השמש בשיער הארוך והבוהק של אנטונלה. בזכות הגזרה חובקת הגוף היא גם נראתה גבוהה יותר (היא רק 1.57 מ'). בגוון אחר השמלה היפה הייתה יכולה לשמש בהצלחה כשמלת שטיח אדום הוליוודית. אולי מסי מפורסם הרבה יותר מהכלה שלו, אבל חתונת האגדות של בני הזוג הייתה הערב שלה.

רוסה קלרה, מעצבת ספרדייה, החלה לעסוק בעיצוב שמלות כלה לפני 20 שנה, כשפתחה חנות ראשונה בברצלונה. היא הציעה עיצובים שנחשבו אז לחדשניים, בשילוב תפירה עלית וחומרי איכות. הטייק החדש שלה בשוק הנישתי התקבל בהצלחה רבה, וחנויות נוספות נפתחו תוך זמן קצר בספרד ובמקומות אחרים בעולם. היא ביססה את שמה בזכות הצגה קבועה בשבוע אופנת שמלות הכלה בברצלונה, משבועות אופנת הכלות המרכזיים בעולם, וגם על-ידי שיתוף פעולה עם מעצבי-על כמו כריסטיאן לקרואה, קרל לגרפלד וזוהיר מוראד.

ב-2007 היא השיקה גם ליין שמלות קוקטייל, שהצטרף לליין אקססוריז משלימים שהושק עוד קודם. עיון באתר הרשמי של המעצבת, המיוצגת היום בחמש יבשות, מגלה מגוון רחב של עיצובי יוקרה, כמה מהם עוצרי נשימה ממש. היא הלבישה בעבר גם את מלכת ספרד לטיציה, סופיה ורגרה ואווה לונגוריה.

חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. AP
מחשוף גב בצורת לב עם "ענף" מלבלב/AP
חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. ספלאש
דגם שעוצב במיוחד עבורה על ידי המעצבת הספרדייה הנחשבת רוסה קלרה/ספלאש
חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. ספלאש
מכירים מגיל 9/ספלאש
חתונת ליאונל מסי ואנטונלה רוקוסו, רוסאריו, ארגנטינה, יוני 2017. ספלאש
שובל עם אפליקציות פרחים שהשלים מראה חגיגי/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור חליפת החתן של מסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully