וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעי זה יפה: שלושה טיפים קטנים בעיצוב שירימו לך את הגבות

3.7.2017 / 8:20

דורית חלפון, המוכרת יותר כ"דורית גבות", אחד השמות הגדולים בתחום עיצוב הגבות בישראל, תעביר סדנת עיצוב באירוע הביוטי סיטי שיתקיים בין התאריכים 4-7 ביולי. רגע לפני, היא מסבירה איך כל אחת יכולה לעצב גבות יפות שמחמיאות לתווי הפנים

איפור גבות. ShutterStock
איפור גבות/ShutterStock

היא לא אוהבת להתראיין, אוהבת את הלקוחות המפורסמות שלה אבל מתלהבת דווקא מ"הילדות הטובות שבקושי מתאפרות" וחושבת שגבות עבות זה ממש לא טרנד שמתאים לכל אחת. דורית חלפון, או בשמה המוכר יותר "דורית גבות", אחד השמות הגדולים ביותר בתחום עיצוב הגבות בישראל. בין לקוחותיה המפורסמות ניתן למצוא בין היתר את נינט טייב, יובל שרף, לירון ויצמן, קסניה טרנטול וגם "נשות תקשורת שאתן רואות מדי ערב בטלוויזיה והרבה נשים מהכנסת". דורית תעביר ב-4 ביולי סדנת עיצוב גבות באירוע "ביוטי סיטי" של סופר-פארם, ולקראת האירוע היא מנדבת לנו קצת טיפים.

"הטרנד הכי גדול היום הוא איפור קבוע, כולם עושים את זה וכולן רוצות אותו, גם אני עובדת איתו אבל מעדיפה תמיד לנסות קודם את השיטות הטבעיות", אומרת דורית, "אני מנסה הכול כדי לשקם את הגבות, שולחת את הלקוחות לגדל עד כמה שאפשר, מוסיפה צבע שנותן תחושה מידית של גבה עבה יותר ומנסה להגיע למראה הטבעי בכל דרך אפשרית".

ערכת עיצוב לגבות של שיסיידו.
ערכת עיצוב לגבות של שיסיידו, מחיר: 255 שקלים

היא מספרת על לקוחה מפורסמת מאוד שהתייאשה מהגבות שלה ומתוך רצון ליצור מראה עבה עשתה קעקוע שלא התאים לה, היום, בעזרתה של דורית שהצליחה להסתיר אותו, הלקוחה נהנית מגבות עבות וטבעיות. "גבה יפה היא גבה מסודרת, לא עשויה מדי. אני מאמינה שאין צורך להתייחס לכל שערה, לא חובה לגזור כל שפיץ ולמרוט כל שערה סוררת", אומרת דורית. כלומר, רצוי ליצור גבה שנראית טבעית ומתאימה לתווי הפנים ולא גבה מעוצבת מדי שפחות תחמיא לנו.

ישנן אינספור אפשרויות לעבות גבות בצורה טבעית ואחת השיטות האהובות על דורית היא שימוש בצבע קבוע שהיא מתאימה במיוחד לכל אחת. מישהי ג'ינג'ית כמו יובל שרף למשל תקבל גוון אדמדם שיבליט את העיניים ומישהי כמו יעל גולדמן, שהיא בעלת שיער כהה ופנים בהירות צריכה דווקא להכהות את הגבות כדי להגיע לצבע המושלם.

בסדנה דורית תדבר על הצורות השונות שקיימות בגבות, מה הן תורמות לפנים שלנו וגם על טרנדים: אלו שכדאי לנסות וגם אלו שפחות. אבל רגע לפני, היא מנדבת לנו כמה טיפים ומוצרים שהם "מאסט" אצל כל אחת בתיק האיפור – למרות הרצון של כולן לגבות מעוצבות ומושלמות שיכולות אפילו להחליף לעיתים את הצורך בבוטוקס, לא תמיד צריך להשתעבד לקוסמטיקאית או להוציא הון תועפות.

"בפעם הראשונה כדאי להגיע למישהי מומחית שתסדר צורה מושלמת, אבל אחר כך יש מגוון אפשרויות", אומרת דורית, "לא כולן צריכות להגיע כל הזמן למומחית, כל אחת יכולה למרוט שיערות סוררות ולנקות בהתאם לצורה שכבר עוצבה".

כל מה שצריך הוא כלים ותכשירים נכונים - פינצטה מקצועית, מספרים קטנים וחדים, ג'ל לגבות ועיפרון בצבע הנכון. לנשים שמרגישות כי העיפרון הוא כלי שפחות מתאים להן היא ממליצה לנסות למלא את החורים בצללית, שנותנת מראה עדין יותר. כמו כן ממליצה דורית להשתמש בהארות או צלליות בהירות על עצם הגבה - הניגוד שנוצר בין השיער הכהה לעצם הבהירה הוא מה שנותן מראה בולט ומעוצב יותר.

אז לפני שאת מורטת, מסדרת או מחליטה שאת חייבת עיבוי בעזרת קעקוע, עצרי רגע ותבחני עד כמה באמת את זקוקה להתערבות משמעותית - יכול להיות שסידור נכון ואולי מעט צבע או ג'ל הוא כל מה שאת צריכה כדי לקבל את הגבות המושלמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אסנס גל לגבות.
אסנס ג'ל לגבות, מחיר: 14 שקלים
צללית Beautiful Color Brow Shaper & Eyeliner לעיצוב גבות.
צללית Beautiful Color Brow Shaper & Eyeliner לעיצוב גבות של אליזבת' ארדן, מחיר: 250 שקלים
עיפרון לגבות מבית קרליין בגוון חום בהיר. מוטי פישביין,
עיפרון לגבות מבית קרליין בגוון חום בהיר, מחיר: 39.90 שקלים/מוטי פישביין
עפרונות לגבות מבית LIFE.
עפרונות לגבות מבית LIFE, מחיר: 16.90 שקלים
עיפרון לגבות של רבלון.
עיפרון לגבות של רבלון, מחיר: 69.90 שקלים
עיפרון גבות בורזואה.
עיפרון גבות בורזואה, מחיר: 35 שקלים
ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully