וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטכניקה הפשוטה והמהירה ליצור את הלוק הכי טרנדי של הקיץ

20.7.2017 / 16:19

כדי להתאים לעונה החמה את מראה "שעת הדמדומים" בגוונים סגלגלים, שכיכב בעונת הטקסים האחרונה, צריך פלטת צלליות, מברשת טשטוש רחבה וכמה טיפים מצדו של מתן סבג, המאפר הראשי של סמאשבוקס

צילום מסך

אחד ממראות האיפור הסקסיים והזוהרים שמתאימים במיוחד לטמפרטורות החמות של הקיץ הוא מראה "שעת הדמדומים", איפור חושני בגווני שקיעה עם מעברים רכים בין גוון לגוון וצבעים נוצצים יחד עם צלליות עדינות יותר בגימור סאטני. מתן סבג, המאפר הראשי של סמאשבוקס בישראל מדגים לנו כיצד ליצור את המראה המיוחד בעזרתה של פלטת צלליות חדשה, אחת מתוך 6 פלטות מיני חדשות בסדרת ה-"COVER SHOT" של המותג שמגיעות במגוון רחב של גוונים ומרקמים.

כדי ליצור את הלוק חשוב להתחיל בפריימר. מתן משתמש ב-PHOTO FINISH LID PRIMER, פריימר שמגיע בגוונים שונים, מנטרל ומתקן את גוון העור לקראת הנחת הצללית ויוצר עמידות של מראה האיפור לאורך כל היום או כל הלילה, הפריימר הוא בעצם הבסיס שיוצר קנבס אחיד לקראת הנחת הצלליות. בעזרתה של פלטת ה-GOLDEN HOUR שמתמקדת בגוונים קרמיים של שקיעה, הוא מתחיל ליצור מראה מעושן והרמוני.

פלטת איפור של סמאשבוקס. צילום מסך
סדרת הצלליות החדשה מאפשרת ליצור מראה שנע בין עדין וטבעי לדרמטי במיוחד/צילום מסך

הצעד הראשון הוא הנחת גוון השמנת הבהיר של הפלטה בחלק הפנימי של העין על מנת ליצור "נקודות אור" שייתנו מראה זוהר לעיניים. השלב הבא הוא הנחת צללית סגלגלה על כל גלגל העין והוספה של גוון אפרפר בגימור סאטן בפינות העין החיצוניות.

כדי ליצור מעבר הרמוני וטבעי בין הצבעים חשוב לטשטש את המעברים בין הגוונים כמו גם את גבולות הצללית בשקע העין, ליצור תחושה של זרימה ובעיקר להתחשב בכמויות החומר בהן משתמשים. צלליות אשר מכילות הרבה פיגמנט ייראו טוב יותר כאשר משתמשים במעט חומר ובונים את הלוק על ידי טשטוש והוספה של הצללית בשכבות עד שמגיעים למראה הרצוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כדי ליצור עומק ולחזק את המראה מתן מוסיף אפילו יותר מהצללית בגוון האפרפר, מטשטש את המעבר בעזרת מברשת רחבה ומחזק את נקודות האור בעזרת צללית בהירה. לשדרוג המראה ויצירת דרמה הוא משתמש בעפרון סגול עשיר בפיגמנט בקו המים - הקו הפנימי של הריסים התחתונים, ומשלים בהדגשת הגבות בעזרת עיפרון גבות בגוון טבעי.

גבות מודגשות יוצרות מסגרת סימטרית לפנים ונותנות במה לאיפור העיניים. לסיום, אף מראה איפור מעושן אינו שלם ללא תוספת של מסקרה שחורה, מתן משתמש במסקרת FULL EXPOSURE שנותנת נפח לריסים ויוצאת מראה דרמטי במיוחד, כדי להעצים את הלוק אף יותר הוא מניח את המסקרה גם על הריסים התחתונים.

בעזרתה של פלטת ה–GOLDEN HOUR ניתן ליצור מגוון גדול של מראות איפור מעושנים שיתאימו בקלות לכל גוון עור וצבע עיניים, הגוונים הטבעיים משלימים אחד את השני ומאפשרים לשחק עם מראות איפור שיתאימו ליום יום ויעברו בקלות לאיפור ערב דרמתי בעזרת הדגשה קלה.

את מוצרי סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל, בחנות הדגל בקניון TLV FASHION MALL בתל אביב, במתחמים בקניון עזריאלי תל אביב ואבנת פתח תקווה ובאתר רשת אפריל.

איפור של סמאשבוקס. צילום מסך
כדי ליצור עניין ומראה רב ממדי אפשר להשתמש בצללית בגוון סגול/אדמדם חם/צילום מסך
ג'ני דנסון בשיתוף סמאשבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully