וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: היד העדינה שהפכה דמיון פרוע לתסרוקות מרהיבות

5.7.2017 / 17:31

תצוגת האופנה של מעצב השיער אבי מלכה נעלה את אירועי היום הראשון של ביוטי סיטי בתצוגה ייחודית, בה צעדו הדוגמניות כשבשיערן שילובים של פרחים, פרפרים ועיצובים גיאומטריים. ג'סטין מרז'אן, מעצבת השיער הראשית של TRESemme, מותג טיפוח השיער המוביל בארה"ב, התרשמה

צילום מסך

התצוגה של מעצב השיער אבי מלכה בשיתוף עם TRESemme, מותג טיפוח השיער המוביל בארצות הברית, נעלה את היום הראשון של אירועי ביוטי סיטי בגני התערוכה בתל אביב. בימים בהם מתקיים שבוע אופנת ההוט קוטור בפריז, נראה שאבי מלכה לא נשאר מאחור בתצוגה עליה הוא עמל מעל לחודש. על המסלול צעדו דוגמניות כשעל ראשן פסלי שיער חדשניים ואוונגרדיים שמשלבים בין עולם עיצוב השיער לעולם האמנות.

ג'סטין מרז'אן, מעצבת השיער הראשית של TRESemme ואחת ממעצבות השיער המפורסמות והמצליחות בעולם עם לקוחות נוצצות כמו בנות משפחת קרדשיאן וג'נר, אוליביה קופלו, ג'נה דוון טיטום ואחרות וזו שחתומה על לוק הצמות המפורסם של קים קרדשיאן ואחיותיה, הייתה אורחת בתצוגה והתרשמה מעבודתו של מלכה. "אבי מלכה מעורר השראה, אני מאוד נהנית להכיר אותו. דיברתי איתו קדום והוא אמר שלקח לו חודש ליצור את כל הפאות והתסרוקות", אמרה מרז'אן, שגם סיפרה לנו שהיא מאמינה שמלכה נמצא עם היד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים בעולם עיצוב השיער "אני חושבת שהטרנדים הגדולים יהיו נועזים יותר, כמו שאפשר לראות פה היום, בסגנונות אוונגרדים". רגע אחרי שסיפרה עד כמה היא נהנית בישראל מרז'אן נתנה טיפ לנשים בארץ, איך לשמור על השיער בלחות ובחום של הקיץ: "אם את רוצה לשלוט או לייצב את השיער באוויר הלח, הייתי ממליצה על מוצרי שיער בשילוב קרטין של TRESemme". ואת השיער של מי היא חולמת לעצב? "סלינה גומז".

על הסטיילינג בתצוגה, שהתחבר גם הוא לעולמות האוונגרד, הייתה אחראית הסטייליסטית מזל חסון והדוגמניות סיפקו לצופים תחושה של צפייה בפסלים חיים. פניהן הצבועות בלבן של הדוגמניות הבליטו עיצובי שיער עם שילובים של פרחים, פרפרים ועיצובים גיאומטריים באווירה ויקטוריאנית ואפילו מעט גותית.

אלו ככל הנראה לא תסרוקות שתראו אצל כלות בעונת החתונות הקרובה, וגם לא כאלו שתפגשו באירועים השונים, לא משנה עד כמה הם אופנתיים. לפעמים אנו עדים לתצוגות שנעשות על מנת להראות שעולם האופנה, העיצוב והאומנות הישראלי צועד קדימה יחד עם יתר בירות העולם הגדולות ומאפשר למעצבים המוכשרים להתפרע ולהפליג בדמיון, ולבסוף להציג את החלומות שלהם לקהל.

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully