וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרובוקציה החדשה של ג'יי לו: שמלה חושפת מפשעה

11.7.2017 / 7:36

ג'ניפר לופז בת ה-47 חוזרת לכותרת בענייני מלתחה בוערים, והפעם בזכות שמלה בעלת שסעים עמוקים במיוחד בעיצובו של פאוסטו פוגליסי. את הטרנד המטריד החלה קנדל ג'נר כבר ב-2014, כשלבשה דגם דומה של אותו מעצב

צילום מסך

בווידיאו: ג'יי לו מנסה לשכנע נשים ברחבי העולם לאהוב את התחת שלהן, מתוך מגזין W.

ג'ניפר לופז לובשת שמלה חושפת מפשעה עם שסעים עמוקים בעיצוב פאוסטו פוגליסי. GettyImages
דגם שחור בסגנון העיצובי המזוהה עם קליאופטרה. ג'יי לו בשמלה המדוברת/GettyImages

כבר מזמן לא שמענו מג'יי לו, והנה היא שוב פה, מספקת אייטם פרובוקטיבי במסגרת ענייני מלתחה בוערים על הפרק. הסיפור הנוכחי התרחש בערב יום העצמאות האמריקאי שחל לפני שבוע, ב-4 ביולי, אז הכוכבת הופיעה באירועי הזיקוקים של "מייסיס" בשמלה בעלת שני שסעים עמוקים וחושפי מפשעה בעיצובו של פאוסטו פוגליסי.

אל טרנד ה"סייד פות" המטריד התוודענו לפני כשנה, בפרמיירת "האפיפיור הצעיר" בפסטיבל ונציה, כששתי דוגמניות אנונימיות יחסית, ג'וליה סלאמי ודיאן מלו, דיגמנו אותו על השטיח האדום וגנבו את ההצגה מג'וד לאו ומצוות השחקנים של הסדרה המדוברת.

ואם השמלה נראית לכן מוכרת, אתן לא טועות. דגם דומה של אותו מעצב לבשה קנדל ג'נר על השטיח האדום של טקס פרסי ה"מאצ'-מיוזיק וידיאו" ב-2014. רק שבניגוד לג'יי לו שרקדה והשתוללה על הבמה, ג'נר צעדה בעדינות והצליחה להסתיר את רוב האזורים הבעייתיים מחוץ לפלאשים.

עוד באותו נושא

הכל בחוץ: האם אלו שמלות השטיח האדום המביכות בהיסטוריה?

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז לובשת שמלה חושפת מפשעה עם שסעים עמוקים בעיצוב פאוסטו פוגליסי. GettyImages
הטריק: בגד גוף תחתון שמכסה את האזור הבעייתי, במידה ומשהו משתבש במהלך השואו/GettyImages

במהלך הפיזוזים על הבמה, הדגם השחור - בסגנון העיצובי המזוהה עם קליאופטרה - חשף את הטריק של התופעה בדמות בגד גוף תחתון שמכסה את אזור החלציים, במידה ומשהו משתבש במהלך השואו. הבחירה הפרובוקטיבית של הזמרת בת ה-47 נעשתה במסגרת קידום הסינגל החדש "nituniyo". כדי להעצים את הבאזז, פירסמה ג'יי לו בחשבון האינסטגרם תמונה נוספת מסט צילומים עם אותה השמלה, שם היא יושבת ברגליים פסוקות בפוזה שאינה משתמעת לשני פנים.

גם הבויפרנד, שחקן הינקיז לשעבר אלכס רודריגז, נרתם למשימת קידום הקליפ עם וידיאו שהעלה לאינסטגרם בערב ההופעה. עליו סיפרה ג'יי לו בראיון למגזין האונליין "אקסטרה": "הוא נדיב למשפחתו, לחברים ואליי. הוא אכפתי, מתוק, דואג ואחראי - יש בו את כל הדברים שאני מחפשת בגבר". אותנו מעניין איפה הייתה אותה הדאגה למקרה של כשל מלתחה שיחשוף יותר מדי מהאיברים המוצנעים של בת זוגו במהלך המופע, בזמן שדאג בעיקר לצלם ולהעלות לאינסטה.

ג'ניפר לופז לובשת שמלה חושפת מפשעה עם שסעים עמוקים בעיצוב פאוסטו פוגליסי. GettyImages
חלומה של כל אישה להיראות ככה בגיל 47/GettyImages

הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully