וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער קצוץ כמו של קארה וקייטי? תחשבי פעמיים

22.7.2017 / 9:13

קארה דלווין, קייטי פרי, ג'יג'י חדיד וזואי קרביץ הן יפהפיות גם בשיער קצוץ, אבל בואו נודה על האמת - זה לא בהכרח נכון לאחת האדם. הנה כמה תמונות איקוניות של כוכבות בשיער ארוך ושופע, שישכנעו אתכן לדלג על הטרנד

קארה דלווין, קייטי פרי, ג'יג'י חדיד וזואי קרביץ הן יפהפיות גם בשיער קצוץ. אבל בואו נודה על האמת, קארה קיצצה את השיער היפה שלה בגלל תפקיד בסרט, קייטי בגלל תוספות שיער שהרסו את שלה, ג'יג'י בכלל חובשת פאה בקמפיין האחרון, וזואי חתכה בעקבות ראסטות מאוסות. הקצוץ נוסח טירונות לא היה ממש בחירה, אלא יותר אילוץ.

לא נורא, שיער זה דבר שאורך. מה גם שיש פאות שיער טבעי מדהימות, מה שלא יוצא דופן על השטיח האדום ובצילומי שערים, קמפיינים והפקות אופנה. אבל זה לא בדיוק העולם של רובנו. קיצוץ השיער בגלל מזג האוויר החם עלול להיות טעות גדולה. אחרי הקיץ האכזר הזה סביר שיהיו געגועים וחרטות. מה שחמוד על ג'יג'י חדיד בקמפיין החדש של סטיוארט וייצמן, לא בהכרח נכון לאחת האדם (מה גם שזה פאה).

לשיער צריך לתת להתפרץ. הוא חלק נכבד ביופי שלנו. עם שיער ארוך אין סוף לאופציות. הוא גם סוג של ביטחון, כמו שאמרה פעם ארוכת שיער ידועה - אלאניס מוריסט. אפילו בלה חדיד נראתה השבוע בקוקו ארוך ומדהים. שחקניות ודוגמניות רבות היו בנקודות מסוימות או במשך שנים ארוכות בחייהן ארוכות שיער ונראו נפלא. גלריה של מראות שיער ארוך בלתי נשכחים.

עוד באותו נושא

הבלונד, הטבעי והפאה: אבולוציית השיער של ניקול קידמן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully