וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניתוחים הפלסטיים של מלניה טראמפ: הפירוט המלא לצד תמונות נדירות מהעבר

17.7.2017 / 22:10

המראה המשופץ של הגברת הראשונה כולל פרוצדורות פלסטיות של ניתוחים, בוטוקס והזרקות מילוי באזור המצח, הלחיים, העפעפיים, האף והשפתיים, בעלות המוערכת בין 47,000 ל-56,000 שקלים. פנינו למומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית כדי לקבל הסברים מדויקים יותר

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: מלניה בחליפת חצאית אדומה של דיור, במהלך ביקור בפריז בסוף השבוע האחרון.

עכברי רשת אדוקים כבר מזמן עלו על העובדה שמשפחת טראמפ הופכת באדיקות ליורשת של הקרדשיאנס בתור המשפחה המסקרנת התורנית. הדיווחים הפוליטיים ואלו הנלווים אליהם חצו את הנורמה המקובלת בשיח העולמי, גם אם לוקחים בחשבון את בית המלוכה הבריטי ואת האובמס'. הזליגה האובססיבית לתחומים צהובים ורכילותיים הם אלו שמעמעמים בחודשים האחרונים את שליטתה של קים בכותרות, והיא מצידה הזיעה לא מעט השבוע בניסיונות מעייפים של גניבת תשומת לב בהופעות ציבוריות באאוטפיטים שקופים. אבל כפי שהדברים נראים כרגע, מלניה יותר מעניינת את היקום בימים אלה.

כעת על הפרק: המראה המשופץ של הגברת הראשונה, עם דגש על הפנים שלה היום, בהשוואה לתמונות מתקופת נעוריה כדוגמנית מתחילה. מגזין האונליין הבריטי "אקספרס" פרסם אתמול כתבה תחת הכותרת "המייקאובר הפלסטי של מלניה ב-12 אלף פאונד: לפני ואחרי". ד"ר דב פטאל, שרואיין לכתבה, מעריך את העלות בין 10,000 ל 12,000פאונד (56,000-47,000 שקלים) ומפרט שלדעתו הוזרק לה בוטוקס לאזור המצח ש"לא זז במהלך ראיון שלם" בו צפה בה בטלוויזיה, ומציין שלדעתו ניתן להזריק בוטוקס באופן שייראה טבעי יותר. עוד הוא מבחין בניתוח אף והגדלת שפתיים. ד"ר מוניר סומאג'י, פלסטיקאי נוסף, מבחין גם בהזרקות מילוי למראה מעוגל יותר של המצח ואזור הלחיים והלסת, גבות גבוהות יותר ומראה עור חלק וצעיר.

לפני ואחרי: גללו לפי הסמן

פנינו לד"ר מוטי יאיר לוי, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, כדי לקבל הסברים מדויקים יותר. "ללא ספק מדובר באישה יפהפייה באופן טבעי", מציין תחילה ד"ר לוי, ומפרט: "גברת טראמפ בת 47 ואוחזת במראה סלאבי טיפוסי של פנים ארוכות וחדות, לעומת המראה האמריקאי הקלאסי שהוא מעוגל יותר. על פי התמונות, די ברור שהיא עברה לא מעט פרוצדורות אסתטיות. דבר ראשון והכי בולט הוא ניתוח אף (Rhinoplasty), כשניתן לראות שהיא עברה הצרה ברוחב האף בחלקו העליון, שנעשית על ידי שבירה והזזה של העצמות שיוצרות את גשר האף לקבלת מראה צר ואסתטי יותר. כמו כן, קצה האף הוצר גם הוא על ידי חיתוך הסחוסים ותפירתם מחדש. ישנה גם הרמה של האף לזווית ישרה יותר, בניגוד לאף הסולד שהיה טרנדי בעבר. היום הגישה הרווחת בתחום היא להתחקות אחר מראה טבעי".

על נושא ההזרקות ד"ר לוי מסכים עם עמיתיו הבריטיים: "המצח שלה חלק מחריצי הבעה המסגירים את סימני העשור הרביעי לחיים, אז ההנחה הברורה היא שהגברת הראשונה עברה טיפול על ידי הזרקות בוטוקס עקביות, פרוצדורה שמנטרלת את פעולת השריר לזמן שבין חודשיים לארבעה חודשים, באזורי המצח בין הגבות ובצדיי העיניים על מנת למנוע היווצרות של קמטים ומראה מבוגר. בנוסף, ניתן להבחין בבירור שבצעירותה פניה היו יותר מלאות ומורמות, וכמו לכולן - גם אצלה יש צניחה והתרוקנות טבעיים של שומן באזור הלחיים ובקו הלסת, מה שיוצר מראה מרובע, פחות חד ויותר מבוגר. לכן היא טופלה לדעתי בחומצה היאלורונית או בשיטה עכשווית יותר של הזרקת שומן עצמי, שיש לו ספיגה של עד 30 אחוזים אבל מה שנשאר נשאר לתמיד".

עוד באותו נושא

אופנה צנועה נוטפת סטייל: מלניה טראמפ עושה את ערב הסעודית

לכתבה המלאה
כתבת חדשות רשת ABC  על מלניה טראמפ, הגברת הראשונה החדשה. אתר רשמי
"מצח שלא זז במהלך ראיון שלם?. מלניה טראמפ המשופצרת/אתר רשמי

לגבי השפתיים, ד"ר לוי מציין שהן "בוודאות עברו עיבוי בהזרקה של חומצה היאלורונית ולא בעזרת שומן עצמי, מכיוון שהשפתיים נמצאות בתזוזה מתמדת - פעולה שמונעת היווצרות של כלי דם חדשים שיחיו את השומן שהועבר מאזור אחר בגוף". דבר נוסף שמציע ד"ר לוי ולא צוין בכתבה באקספרס, הוא ניתוח עפעפיים תחתונים. "אפשר לראות בתמונות הילדות שלה נפיחות מתחת לעיניים שלא קיימת עוד, סביר להניח שהייתה פה התערבות כירורגית להוצאת עודפי עור ושומן, פרוצדורה קלה ומהירה עם זמן החלמה קצר יחסית".

לגבי קו הלסת הוא דווקא חולק על ד"ר סומאג'י וטוען שעל פי התמונה הוא לא מאתר שינוי באזור. על הזרקת שומן עצמי, תהליך שצובר פופולריות עצומה בימים אלו, הוא מוסיף: "היתרון הגדול בשומן עצמי הוא העובדה שהוא מכיל תאי גזע, מה שתורם להתחדשות ולמראה רענן של טקסטורת העור, אז לדעתי זה ההסבר למראה העור המשובח שלה".

עם שומן ילדות בלחיים: תמונות נדירות מתקופת נעוריה בסלובניה, 1987

רגעי הסטייל הגדולים של מלניה מהתקופה האחרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully